Huiskamer
Lollypopje
12-04-2022 om 14:25
Waar werd je vandaag blij van? - deel 2
Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier 
FaithfulDuck87
22-08-2025 om 21:50
het regent hier nu even. Fijn, kan mijn regenton weer even bijvullen. En mijn planten in de tuin weer wat water krijgen
Beterlaat2021!
23-08-2025 om 17:17
Gisteren kocht vriend RUMMIKUB bij de Kringloop, voor € 5,00. Vandaag het, (voor het eerst sinds misschien wel 40 jaar) weer eens gespeeld.
Twee keer gespeeld, twee keer gewonnen.....
Broodjebrie
23-08-2025 om 18:31
Beterlaat2021! schreef op 23-08-2025 om 17:17:
Gisteren kocht vriend RUMMIKUB bij de Kringloop, voor € 5,00. Vandaag het, (voor het eerst sinds misschien wel 40 jaar) weer eens gespeeld.
Twee keer gespeeld, twee keer gewonnen.....
Oooh rummikub heb ik laatst ook op vakantie gespeeld! Dat was lang geleden haha, vroeger speelde ik het ook veel.
Ik ben blij dat ik vandaag eindelijk eens tijd had voor mijn huishoudelijke taken. Was hard nodig..
En ik heb leuk contact met 1 van mijn buurmannen. Gewoon vriendschappelijk hoor, maar we hebben zulke fijne gesprekken.
Vera8
23-08-2025 om 20:34
Mijn drie weken vakantie zitten er bijna op. Fijne tijd gehad, veel gezien en genoten van tijd met gezin/ familie. Maandag weer over tot de orde van de dag (werk) en daar heb ik eigenlijk ook wel weer gewoon zin in.
Blij dat ik van beide kan genieten.
Grindelwald
24-08-2025 om 10:30
Van onze katten, ik heb ze zo gemist tijdens onze vakantie. En zij ons ook. Ze willen de hele dag geknuffeld worden.
HAHA!wait..what
24-08-2025 om 10:42
Grindelwald schreef op 24-08-2025 om 10:30:
Van onze katten, ik heb ze zo gemist tijdens onze vakantie. En zij ons ook. Ze willen de hele dag geknuffeld worden.
Wat lief
je hoort wel eens andere verhalen van katten! Dat ze je een tijdlang negeren of iets.. Maar dit is wel fijn thuis komen 
HAHA!wait..what
24-08-2025 om 10:44
Broodjebrie schreef op 23-08-2025 om 18:31:
[..]
Oooh rummikub heb ik laatst ook op vakantie gespeeld! Dat was lang geleden haha, vroeger speelde ik het ook veel.
Ik ben blij dat ik vandaag eindelijk eens tijd had voor mijn huishoudelijke taken. Was hard nodig..
En ik heb leuk contact met 1 van mijn buurmannen. Gewoon vriendschappelijk hoor, maar we hebben zulke fijne gesprekken.
Wat fijn, zo'n buurman
heel waardevol!
Rummikub is inderdaad best leuk! En duurt ook niet te lang, vind ik ook wel prettig 
Broodjebrie
24-08-2025 om 12:12
HAHA!wait..what schreef op 24-08-2025 om 10:44:
[..]
Wat fijn, zo'n buurman
heel waardevol!
Rummikub is inderdaad best leuk! En duurt ook niet te lang, vind ik ook wel prettig
Ja precies haha
MissHolmes
24-08-2025 om 17:28
krulliebollie schreef op 21-08-2025 om 09:51:
[..]
Mag ik ook je insta? Ik krijg altijd graag inspiratie voor gezonde lekkere dingen
Uiteraard!
Hoooooo te vroeg gereageerd, zie ineens veel meer verzoeken
Dat gaat ff niet op de mobiel, moment mensen, ik ga het regelen.
Ter info: er staat al wel wat op maar nog niet erg veel want net begonnen maar ik probeer het bij te houden.
Het is trouwens geen recepten-insta (om situaties zoals bij collega S. Bakker te voorkomen
), ik schrijf er blogs en geef tips over (gezonde) voeding.
Ontopic: Blij omdat veel forummers die interesse hebben in mijn nieuwe informatieve insta 😀 en blij dat ik de knoop met nieuwe lover doorgehakt heb. Eerste maanden was het hartstikke leuk en ging het goed, vervolgens namen we even wat afstand omdat hij naar eigen zeggen niet lekker in zn vel zat en ik hem daar ruimte voor wilde geven maar inmiddels is het qua communicatie helemaal stilgevallen en ik heb daar geen zin in. Of hij niet eerlijk is geweest of zwaar deprie is of sociaal onhandig, of weet ik veel wat de rede is, of waarom dan ook interesseert me geen reet maar ik ga op mn 43e iemand echt niet smeken en ik ga ook niet eeuwig wachten, ajuu en de ballen... 🫢
MissHolmes
24-08-2025 om 17:58
HAHA!wait..what schreef op 21-08-2025 om 15:06:
Totaal niet passend bij het gezonde eten van hierboven;
Maar net met de kinderen een aardbeienmilkshake gemaakt. Daar had ik de hele week al zin in op de 1 of andere manier 😋
Weet je dat gezond en ongezond helemaal niet bestaat? (Alleen maar kiwi's en tomaten eten is overigens ook niet gezond) Het gaat om balans, als jij niet iedere dag tig milkshakes wegtikt en je verder zoveel mogelijk volgens de schijf van 5 eet dan is het helemaal prima dat je dat zo nu en dan neemt. (Zie mijn insta
)
Als het goed is heb ik nu iedereen die de link wilde gepbt. (voor wie ik vergeten ben pb mij ff want ik ben de tel nu al kwijt
)
Koettie
24-08-2025 om 18:20
Ben na ruim twee jaar nog steeds zo verliefd. Word hier nooit moe van volgens mij.
Broodjebrie
24-08-2025 om 18:39
Koettie schreef op 24-08-2025 om 18:20:
Ben na ruim twee jaar nog steeds zo verliefd. Word hier nooit moe van volgens mij.
Fijn gevoel he
Koettie
27-08-2025 om 01:28
Ik ben jarig! Heb mezelf getrakteerd op twee dagen vrij en morgen jarig zijn in de sauna. En vriend kwam net binnen met fles champagne en cadeautjes. 
Mama-Inge
27-08-2025 om 02:19
Koettie schreef op 27-08-2025 om 01:28:
Ik ben jarig! Heb mezelf getrakteerd op twee dagen vrij en morgen jarig zijn in de sauna. En vriend kwam net binnen met fles champagne en cadeautjes.
Gefeliciteerd
MissHolmes
27-08-2025 om 06:53
Koettie schreef op 27-08-2025 om 01:28:
Wat leuk, gefeliciteerd!