Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

ik wordt blij van mijn eigen plekje die vriend en ik gecreëerd hebben in zijn huis.
In september gaan we samenwonen in zijn huis.

Ik ben onze (van mij en man) slaapkamer aan het opknappen. Nadat de kinderen een nieuwe kamer hebben gekregen, was nodig ivm kamer wisseling, is nu die van ons aan de beurt. Vandaag een muurtje geverfd en morgen wat mooie ingelijste posters ophangen.

Xandora schreef op 08-08-2025 om 21:39:

ik wordt blij van mijn eigen plekje die vriend en ik gecreëerd hebben in zijn huis.
In september gaan we samenwonen in zijn huis.

Wat leuk! Veel geluk samen  

Zo leuk. Dochter (14) werkt sinds kort bij een supermarkt en nu in de vakantie werkt ze wat vaker/langer.
Nu was het van 14:00 tot 20:00 uur.
Ze appte me in haar pauze; mam, je hoeft geen eten voor me te bewaren want ik eet hier pizza! 
Blijkt dus dat ze, als ze voor 17:00 uur beginnen en de avond werken, ze (gratis) iets uit de diepvries/koeling mogen pakken en dat kunnen opwarmen/in de oven van de bakkerij kunnen gooien. 

Ze was zo blij en ik vind het zo leuk hoe enthousiast ze er iedere keer over praat en met verhalen over collega's/klanten thuis komt

HAHA!wait..what schreef op 09-08-2025 om 00:04:

Zo leuk. Dochter (14) werkt sinds kort bij een supermarkt en nu in de vakantie werkt ze wat vaker/langer.
Nu was het van 14:00 tot 20:00 uur.
Ze appte me in haar pauze; mam, je hoeft geen eten voor me te bewaren want ik eet hier pizza!
Blijkt dus dat ze, als ze voor 17:00 uur beginnen en de avond werken, ze (gratis) iets uit de diepvries/koeling mogen pakken en dat kunnen opwarmen/in de oven van de bakkerij kunnen gooien.

Ze was zo blij en ik vind het zo leuk hoe enthousiast ze er iedere keer over praat en met verhalen over collega's/klanten thuis komt

Ah wat leuk!

Ik werd blij van een spelletje spelen met zoon en weer naar de bib geweest dus ik kan weer aan het lezen.

Een waanzinnig goede ronde golf die ik gespeeld heb en het flesje wijn wat ik daarna met man gedeeld heb. Door de warmte viel het bij mij wat zwaar man bleef wel helder. Althans dat hoop ik. Hij had een fantastisch idee om onze vakantie in september te verlengen. Klonk echt te gek morgen ochtend als ik weer helder ben ga ik eens goed bekijken wat hij geboekt heeft😁

Ik heb vandaag 9,5 kilometer gewandeld terwijl ik 5 kilometer van plan was, én ik heb nergens last van!

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

09-08-2025 om 22:04

net weer binnen, na lekker buiten te hebben gezeten. BBQ aan, heerlijk gelachen. 

Dat innerlijke geluksgevoel terwijl ik nog rustig in bed lig wakker te worden. Een niet te beschrijven gevoel van overweldigende blijdschap dat van binnenuit opborrelt. Ik kan me geen beter begin van de dag wensen. Dan kan ik datgene wat er ongetwijfeld weer aan zit te komen veel beter aan. 

En blij dat ik in deze tijd leef. 

Dat ik eindelijk klaar ben met alle schilderwerk. Alle ramen, deuren en kozijnen boven en beneden aan de buitenkant van ons huis moesten geschilderd worden. Een klus waar ik me enorm op verkeken heb, vooral alle tijd die het vele afplakken, schuren en schoonmaken heeft gekost. Maar vanmiddag de laatste ramen geschilderd. En al zeg ik het zelf het is erg netjes geworden en hopelijk kan het er weer jaren tegen. Maar wat ben ik blij dat deze klus klaar is!!

Dat ik me toch heb opgegeven voor dat evenement in het buitenland. Ik twijfelde vanwege de praktische kant en de kosten, maar heb vandaag de knoop doorgehakt, me aangemeld en vliegtickets en een hotel geregeld. 

Het was de goede keuze 

We vonden een sleutelbosje met fiets+huissleutel in het park.  Een stuk verderop stonden allemaal mensen in een kring, (openlucht kerk?). Ik zei tegen vriend, laten we er maar even naar toe gaan.
En ja hoor, er kwam iemand naar voren toen hij met de sleutels zwaaide!  Blij en dankbaar.

Ik word blij van de vleermuizen die nu weer tevoorschijn komen. Ik blijf het mooi vinden. 

De fijne fietstocht en wandeling van vandaag. Ik heb diverse zwammensoorten geüpload bij ObsIdentify, zeker 8 soorten die ik nog niet eerder had gespot.

Dat dochter haar kamer weer vorm krijgt! Voor de zomer hadden we haar bed al weg gedaan en haar kast verkocht. Kamer zou een grote meidenkamer worden. Nieuw bed besteld, kast uitgezocht en nu na zo’n 10 weken werd alles geleverd! Eindelijk kan ze in haar nieuwe tweepersoons bed slapen. En haar nieuwe, grote kast inrichten. Het is zo mooi geworden nu al 🥰

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.