Huiskamer
Lollypopje
12-04-2022 om 14:25
Waar werd je vandaag blij van? - deel 2
Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier 
Vera8
05-08-2025 om 21:06
Op vakantie in eigen land met twee pubers. Dagje door de Achterhoek getoerd (wat is het daar mooi!) leuke plaatsjes bezocht en lekker gegeten. En hoewel het volgens de puber-maatstaven misschien allemaal wat belegen was, hebben we eigenlijk geen wanklank van ze gehoord. Vooral kneuterig gezellig en ook best veel gelachen.
Soms heb je niet eens veel nodig om gewoon blij te worden.
HAHA!wait..what
06-08-2025 om 00:06
Vera8 schreef op 05-08-2025 om 21:06:
Op vakantie in eigen land met twee pubers. Dagje door de Achterhoek getoerd (wat is het daar mooi!) leuke plaatsjes bezocht en lekker gegeten. En hoewel het volgens de puber-maatstaven misschien allemaal wat belegen was, hebben we eigenlijk geen wanklank van ze gehoord. Vooral kneuterig gezellig en ook best veel gelachen.
Soms heb je niet eens veel nodig om gewoon blij te worden.
Wat leuk! Welke plaatsen heb je bezocht? (Ik woon in de Achterhoek
)
Malibu2
06-08-2025 om 06:57
Dat ik met hernieuwde energie wakker werd, direct wist wat me te doen stond en dat ook heb gedaan. En dat mijn oog viel op iets wat ik daarbij ook direct kon gebruiken.
Goede start van de dag, zie uit naar de rest van vandaag 😃
MissHolmes
06-08-2025 om 08:09
Iets heul erg raars om blij van te worden maar ik word het toch
; als je online iets besteld zit er soms een bedank kaartje of briefje bij, soms zelfs handgeschreven. Gister weer en ik vind dat dus leuk en ik word er blij van.
En ik ben nog steeds heel erg blij dat mn lieve autootje
weer gemaakt is ipv dat ik een hele week zonder zou zitten. (Ok geen drama maar ook niet erg fijn, zeker morgen niet want dan heb ik hem echt nodig) GV is wat mij betreft de held van de week en/of maand 
Beterlaat2021!
06-08-2025 om 14:50
Blij van een gezellige lunch op een heerlijk terras met een vriendin.
Vera8
06-08-2025 om 23:50
HAHA!wait..what schreef op 06-08-2025 om 00:06:
[..]
Wat leuk! Welke plaatsen heb je bezocht? (Ik woon in de Achterhoek
)
We hebben heel wat rondgetoerd. Ommen, Holterberg, Lochem en Zutphen.
Auwereel
07-08-2025 om 18:12
Vera8 schreef op 06-08-2025 om 23:50:
[..]
Ik ben nu op vakantie in de Achterhoek. Vandaag ben ik in Ruurlo geweest en ook langs de locatie waar de tv serie De Zevensprong is opgenomen, naar het boek van Tonke Dragt.
Heerlijke fietsomgeving hoor
HAHA!wait..what
08-08-2025 om 09:13
Vera8 schreef op 06-08-2025 om 23:50:
[..]
Hele mooie omgeving inderdaad
Ik woon een half uurtje van Lochem (met de auto).
HAHA!wait..what
08-08-2025 om 09:18
Van onze gekke hond. We hebben er 2 en de jongste (1 jaar) vraagt altijd wat meer aandacht. Niet op een vervelende manier maar zoekt je wat meer op en ligt vaker op schoot e.d.
Net was ik een boek aan het lezen en uit het niets begon ze ineens te krabben aan het boek.
Toen ik niet reageerde, kwam ze met haar snuit onder het boek en wipte het zo uit m'n handen en begon helemaal wild m'n gezicht te likken met een staart op standje helikopter 😅
Oké, eigenlijk zou ik dat niet toe moeten laten maar ik moest zo hard lachen 🙈
Herfstappeltaart
08-08-2025 om 09:26
HAHA!wait..what schreef op 08-08-2025 om 09:18:
Van onze gekke hond. We hebben er 2 en de jongste (1 jaar) vraagt altijd wat meer aandacht. Niet op een vervelende manier maar zoekt je wat meer op en ligt vaker op schoot e.d.
Net was ik een boek aan het lezen en uit het niets begon ze ineens te krabben aan het boek.
Toen ik niet reageerde, kwam ze met haar snuit onder het boek en wipte het zo uit m'n handen en begon helemaal wild m'n gezicht te likken met een staart op standje helikopter 😅
Oké, eigenlijk zou ik dat niet toe moeten laten maar ik moest zo hard lachen 🙈
Evaluna
08-08-2025 om 15:15
Ik heb vakantie!
Precies op tijd, want de twee collega's waar ik vaak mee ingeroosterd ben hebben bonje en het was niet gelukt om uit te praten dus de sfeer was 🥶
Perfecte timing voor vakantie dus.
Zondag naar Frankrijk, we hebben er allemaal zin in. Sprak net oudste dochter, ze heeft vaak moeite met dit soort dingen, maar ook zij heeft er zin in 
FaithfulDuck87
08-08-2025 om 15:36
van het mooie, zonnige weer. Mijn laatste 3 dagen vd vakantie wordt het toch nog warm. Heerlijk
Tuinfluiter
08-08-2025 om 17:43
Friezinnetje schreef op 08-08-2025 om 15:36:
van het mooie, zonnige weer. Mijn laatste 3 dagen vd vakantie wordt het toch nog warm. Heerlijk
Ik geniet er ook van. Vandaag eten we weer een keer in de tuin en dat hebben we al een tijdje niet meer gedaan.