Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Miss Holmes!  Weer zo'n blij bericht!          Gefeliciteerd en ga zo door!

Beterlaat2021! schreef op 27-06-2025 om 12:19:

Miss Holmes! Weer zo'n blij bericht! Gefeliciteerd en ga zo door!

Nou ja wat lief, dank je! Jij ook Koukou, voor je felicitaties..!

(En ik val in herhaling i know maar ik ken em nu 2 maanden en echt ik ben inmiddels kneiteverliefd... echt niet normaal...)

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

27-06-2025 om 13:33

Gefeliciteerd MissHolmes

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

27-06-2025 om 13:37

Vandaag nog weer een examen gemaakt, ging erg goed. Volgende week nog eentje, dan 2 maanden niet naar school. Vind ik ook wel lekker even. Daarna met frisse moed weer door, dan vooral de focus op verslagen

MissHolmes schreef op 27-06-2025 om 11:43:

Blij dat ik weer een jaartje ouder geworden ben in goede gezondheid en dat vanmorgen al gevierd met mn nieuwe lover..

En ik wist niet dat ik nog/weer zo verliefd kon worden als nu.. (groeit ook nu het echt serieus lijkt te worden...)
Megaoverweldigend dit maar ik ben er superblij mee

Zuster wat fijn!!!

Gefeliciteerd 

Ik heb een nieuwe plek voor mijn tafellamp gevonden, een waar ik heel erg aan hechtte maar die overbodig was geworden. Het is een eigenwijs model en daarom moeilijk te plaatsen. Hij staat nu in de keuken en komt daar goed tot zijn recht. Eigenlijk een aanwinst daar.

MissHolmes schreef op 27-06-2025 om 12:41:

[..]

Nou ja wat lief, dank je! Jij ook Koukou, voor je felicitaties..!

(En ik val in herhaling i know maar ik ken em nu 2 maanden en echt ik ben inmiddels kneiteverliefd... echt niet normaal...)

Loulou bedoel ik natuurlijk 

Gefeliciteerd en fijne verjaardag MissHolmes!

Fijne verjaardag miss Holmes!

Gefeliciteerd miss Holmes!

Gefeliciteerd Missholmes

We hebben toch nog een voorseizoen plek kunnen reserveren op de camping voor volgend jaar.

MissHolmes schreef op 27-06-2025 om 14:47:

[..]

Loulou bedoel ik natuurlijk

Hahaha, ik vind Koukou zo gezellig klinken: als ik ooit weer een nieuw huisdiertje kan nemen, dan weet ik bij deze een naam..😄

Loulou39 schreef op 27-06-2025 om 21:25:

[..]

Hahaha, ik vind Koukou zo gezellig klinken: als ik ooit weer een nieuw huisdiertje kan nemen, dan weet ik bij deze een naam..😄

Hahaha 

- Ik ben heel erg goed geslaagd qua shoppen in de uitverkoop. Mooie nieuwe zomerbroeken, shirtjes en hemdjes en een giletje).
- Avondvierdaagse op weg naar huis, indrukwekkende rij mensen (vanaf hoge brug kunnen kijken), met een superleuke, vrolijke brassband, zo leuk om te zien. Even blijven kijken.
- En daarna kwam er een jongen op een scooter langsrijden of hij me even thuis moest brengen, want ik had zoveel tasjes 😁. Ik snap dat er bijbedoelingen kunnen zijn, maar dan vat ik dat op als compliment. (Uiteraard heb ik vriendelijk bedankt).

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.