Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Ik werd heel blij van Jandino in 'ongewoon gesprek'. Omdat er voor het eerst in dit programma een gelijkwaardig gesprek ontstond. 

Vroeg uit bed want dochter uitgezwaaid die met vriendinnen op examenreis gaat. Zie ik dat om 04:45 mijn solar lampjes nog branden! Ik word blij van kleine dingen. 

Blij door de kriebels en vlinders die ik krijg van date . (En die begonnen bij mij na date 2, en dat heb ik dus nooit... )

Ook blij omdat ik vakantie heb.

Jongste zoon zit op speciaal onderwijs 
Laatst een mail gehad van zijn mentor, dat ze het idee had dat kind wel meer aan kon wat betreft leerwerk 
Nu mail gekregen dat hij volgend jaar een niveau omhoog gaat
Fijn voor hem, zit daar prima op zijn plek, maar hij vond de leerstof zeer mager, veel herhaling van de lesstof van de basisschool 

Gisteren en vandaag even doorgegaan en nu is er geen vuile was meer in de wasmanden. De schone was is gevouwen en alles ligt in de kasten. 
Wordt ik altijd even, vrij tijdelijk, blij van.  Vanavond komen er mensen thuis uit een lab en een werkplaats en dan is de wasmand weer gevuld, zeker als er ook nog gesport gaat worden. Maar voor nu is het even fijn. 

Had weinig zin maar toch blij dat ik gegaan ben. Heerlijk gezwommen.  Had het zwembad het laatste kwartier voor  mij alleen en daarvoor waren we met zijn tweeën.  De kinderen die na me zwommen vonden wel dat ik een dikke derrière had. Goh. Dat wist ik nog niet zeg.

(baantjes) zwemmen geeft sowieso veel voldoening altijd, vind ik Misschien ga ik morgenochtend nog wel even! Goede reminder

Zojuist ruim een uur met de honden gewandeld. Even van me af kunnen praten tegen man en de honden hebben lekker kunnen rennen

Superblij want ik kan inmiddels de conclusie trekken dat ik verliefd ben...! Totaal onverwacht (ik heb dat nooit zo snel) en het is ook nog wederzijds. Het is nog pril maar ik maak me totaal geen zorgen 

Ook blij met de val van het kabinet.

Ik heb vandaag voor het eerst in weken " uitgeslapen" tot na 6:30. De laatste tijd elke dag om 5:35 klaar en klaar wakker.

Dolfje schreef op 05-06-2025 om 06:49:

Ik heb vandaag voor het eerst in weken " uitgeslapen" tot na 6:30. De laatste tijd elke dag om 5:35 klaar en klaar wakker.

Ben je als je zo vroeg wakker wordt ook echt uitgeslapen of echt heel moe/slaaptekort?  

QuarterlyDinosaur18

QuarterlyDinosaur18

05-06-2025 om 19:48

Met een positief gevoel onderweg naar huis na vrijwilligerswerk samen met een heleboel mensen. Ik had het nooit gedaan maar wil me nu zeker in meerdere projecten of initiatieven verdiepen om in eigen tijd wat te doen en daarnaast kan er ook veel via mijn werkgever. Mooie ervaring vandaag en soms ontroerend 

QuarterlyDinosaur18

QuarterlyDinosaur18

05-06-2025 om 19:48

Dubbel

Van een totaal onverwacht uitje met kennissen waarbij ik één van mijn allerfavorietste popartiesten ever in een intieme setting kon aanschouwen, en een goede vriendin annex mede-fan ook nog even aanschoof. Blij dat ik ben gegaan, was bijzonder. 

HAHA!wait..what schreef op 05-06-2025 om 12:54:

[..]

Ben je als je zo vroeg wakker wordt ook echt uitgeslapen of echt heel moe/slaaptekort?

Nee ben nog moe.

Blij en supertrots op nichtje van 15 die gister de Alpe D'huez gefietst heeft; 4 (!!!) rondes! 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.