Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Vandaag ook de radiatorombouw gebouwd en de wandplank in de keuken en de keuken lamp opgehangen. 

gefeliciteerd!!! 

Vandaag de lang gewenste springles van mijn dochter, oh wat was ze stoer en wat is ze gelukkig 
Ik ben versleten alsof ik zelf gereden heb, maar ook oh zo blij voor haar.

Ik heb tot en met volgende week dinsdag vrij. En helemaal niks afgesproken. Ga lekker per dag kijken waar ik zin in heb!
Vanavond uit eten met manlief. 

van de leuke middag en avond. Veel gelachen, maar ook serieuze gesprekken gehad. Deze mensen zijn goud waard ♥️

MissHolmes schreef op 30-05-2025 om 12:48:

Ik krijg niet alleen een contractverlenging maar ook nog een vast contract, ik heb nu officieel vakantie en ik zie mn date straks weer..! (4e x dat we elkaar gaan zien)

Is het mn geluksdag vandaag of zo?

Gefeliciteerd !

ik werd lekker op tijd wakker en vertrek zo naar de sportschool. Ze vroeg is het altijd lekker rustig.

Ik ben een paar dagen weg met man, was de afgelopen weken zo druk en gestrest dat ik er ziek van werd. Vandaag weer naar huis. 4 dagen werken en dan gaan we weer op vakantie. Ben blij dat ik me zoveel beter voel dan een week geleden.

Schoondochter schreef op 01-06-2025 om 06:39:

ik werd lekker op tijd wakker en vertrek zo naar de sportschool. Ze vroeg is het altijd lekker rustig.

Hier gaat ie op zondag pas om 9 uur open. Zo irritant 😒

BlairW schreef op 01-06-2025 om 08:53:

[..]

Hier gaat ie op zondag pas om 9 uur open. Zo irritant 😒

Wat laat! 

Ik sport bij een super goedkope sportschool. Geen gratis begeleiding en voor elke scheet betaal je extra, maar ze zijn wel 24 uur per dag open. Perfect.

Evaluna schreef op 31-05-2025 om 11:56:

Vandaag de lang gewenste springles van mijn dochter, oh wat was ze stoer en wat is ze gelukkig
Ik ben versleten alsof ik zelf gereden heb, maar ook oh zo blij voor haar.

Haha, ik moest dit 2 keer lezen. Ik las het als Pringles (die chips) met een s er voor. 

Maar wat leuk voor haar 🥰

Schoondochter schreef op 01-06-2025 om 09:10:

[..]

Wat laat!

Ik sport bij een super goedkope sportschool. Geen gratis begeleiding en voor elke scheet betaal je extra, maar ze zijn wel 24 uur per dag open. Perfect.

Ik sport bij de basic fit, maar mijn vestiging is dus niet 24/7 open. Er zijn er wel een paar in de omgeving, maar die zijn verder weg en onhandig met parkeren.

Eigenlijk niet vandaag, maar al eerder deze vakantie. Tijdens een fietstocht vloog een grote, roodachtig gekleurde roofvogel met zwarte vleugelpunten voor ons de weg over. Het was zo'n grote dat ik opgetogen "Wow!" riep. O, zegt mijn man, was dat eeen rode wouw? Geen idee of het "Wow, een wouw", of "Wow, een kiekendief" was. Nu zit ik bij Waarnemingen.nl te kijken en het zou best wel eens een rode wouw geweest kunnen zijn. De vleugels waren breder dan die van een buizerd en dat past niet bij kiekendief er er zijn de nodige waarnemingen in deze omgeving.
Wow...!

HAHA!wait..what schreef op 01-06-2025 om 09:32:

[..]

Haha, ik moest dit 2 keer lezen. Ik las het als Pringles (die chips) met een s er voor.

Maar wat leuk voor haar 🥰

Hahaha!  Ik dacht ook aan chips van Pringles of sprinkles (hagelslag).

Haha, grappig, soms heb je van die woorden. Maar inderdaad, dochter heeft gesprongen met ponyles. Ze kan het nog steeds over niets anders hebben en iedereen krijgt de filmpjes te zien. Leuk om te zien 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.