Huiskamer
Lollypopje
12-04-2022 om 14:25
Waar werd je vandaag blij van? - deel 2
Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier 
Dorestad
25-05-2025 om 16:25
dat kind en ik gezellig samen 36 gehaktballen hebben gedraaid en gebraden. 1x even wat werk, vele keren plezier/gemak.
Lichtbron
25-05-2025 om 18:42
Vandaag genoten in een klein cafeetje ergens in de bossen. Heerlijke uitsmijters gegeten met ex-man en mijn zoon..
Broodjebrie
25-05-2025 om 18:52
Lichtbron schreef op 25-05-2025 om 18:42:
Vandaag genoten in een klein cafeetje ergens in de bossen. Heerlijke uitsmijters gegeten met ex-man en mijn zoon..
Wat goed en fijn dat jullie dit doen!
Auwereel
25-05-2025 om 19:23
Een heerlijke wandeling gemaakt in de frisse schoongewassen lucht en stevige westenwind. Al was het ogen wrijven niet 100% over, het voelt wel veel beter zo en het rook zo lekker.
MissHolmes
25-05-2025 om 20:21
Even een oplaaddagje gehad zonder afspraken om even mn batterij op te laden en gelijk een knoop doorgehakt. (Ik moet/wil een nieuwe smartphone en ik ben nogal besluiteloos maar ik heb de knoop doorgehakt met behulp van een hele lieve medewerkster. Wilde het eerst online doen maar ik heb niet erg veel verstand van die dingen en ik weet een winkel waar ze eerlijk advies geven dus ben ik daarheen gegaan ipv via de website van die winkel. Kon ik meteen even een stukje wandelen)
Echt wel even een opluchting want er zijn zoveel keuzes... 
Lichtbron
25-05-2025 om 21:45
Broodjebrie schreef op 25-05-2025 om 18:52:
[..]
Wat goed en fijn dat jullie dit doen!
Ja dat vinden wij ook... Maar ik ken mijn ex al vanaf dat 18 ben en ik ben nu bijna 55.
Broodjebrie
25-05-2025 om 22:00
Lichtbron schreef op 25-05-2025 om 21:45:
[..]
Ja dat vinden wij ook... Maar ik ken mijn ex al vanaf dat 18 ben en ik ben nu bijna 55.
Ah dat scheelt zeker.
MissHolmes
25-05-2025 om 22:40
Ik had het al gezegd maar wil nog ff iets keijf over iets waar ik blij van word... Ik d8 echt dat het onmogelijk was (en ik hoefde niet zo nodig meer) maar ik had vrijdag 2e date met iemand en hoe dat kan zo snel, geen idee maar het begint te kriebelen.. Zegt misschien nog niet zo veel (ken hem net) maar ik vind dit zo leuk..!!
Echt ik had dit nooit verwacht...Ik maak me ook helemaal niet druk erover, ook omdat we heel erg op 1 lijn zitten...
(Ok hij is ook wel vrij makkelijk te lezen en erg open)
Moosey
26-05-2025 om 23:04
Soms vind ik dat mijn vrijwilligerswerk me teveel (negatieve) energie kost, maar vanavond hebben we toch echt weer iets goeds en moois neergezet voor het dorp. Daar word ik dan toch wel weer heel tevreden van.
Koettie
27-05-2025 om 13:57
Zit ziek op de bank en lamlendig dus maar bezig met online zoeken naar spullen die ik nog moet voor m'n huis. Van t weekend al mooie bijzettafel voor de bank gescoord. Vandaag twee lampen, een voor mezelf en een voor mn vader. Een grote eikenhouten plank aan de keukenmuur en eindelijk een site gevonden die gordijnen in mijn maat kunnen maken! Dus hele zooi kleurstalen besteld. Volgende week eens kijken en inmeetafspraak maken.
Donderdag vrij, dan de plinten verder leggen en de lamp boven de eettafel ophangen. Nu nog op zoek voor een lamp in de huiskamer. En een nieuwe bank, dat blijkt ook ingewikkeld te zijn.
FaithfulDuck87
27-05-2025 om 17:07
Dat een van onze directeuren eindelijk ophoepelt. Die heeft me een jaar of 10 geleden zo enorm laten vallen (was toen nog manager) en op een enorme niet faire manier. zie hem nu gelukkig niet veel meer, maar nog even en dan hoef ik hem nooit weer te zien.