Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Hele leuke 2e meet/date gehad met leuke man. Hoe nu verder, zien we vanzelf maar er is zeker een klik en ik vind hem wel leuk, en er is ook fysieke aantrekkingskracht. (Maar wat dat betreft doen we het nog rustig aan)

(Echt, ga alleen daten wanneer je goed in je vel zit, blij met jezelf bent en niet wanhopig op zoek want dat is echt heel erg veel chiller merk ik..)

Zag een prachtige buizerd van héél dichtbij. Helaas vloog hij weg toen  ik een foto wilde maken.

lientje69 schreef op 24-05-2025 om 09:43:

Zag een prachtige buizerd van héél dichtbij. Helaas vloog hij weg toen ik een foto wilde maken.

Ja, dat heb ik op vakantie in de Eifel ook een keertje gehad. Op 1 meter van het raam fladderend!   Uiteraard had ik de camera niet in de hand!

Dat het nou eindelijk weer eens regent.  
Daardoor komen er een heleboel slakken te voorschijn in de tuin.  
Omdat we niet weten wélke onze hosta iedere nacht aanvalt, verwijderen we ze allemaal! 

Hosta-Slakken-638507645041230339.jpg?format=webp&width=423&height=395

Blij met de regen, want dan hoef ik geen planten water te geven. Op een camping zag ik allemaal dood gras, voordat dat weer levend is moet het nog even doorregenen denk ik. 

van de dieren die ik heb gezien ♥️

Lekker dagje doorgebracht met mijn in een buitenlandse stad, daardoor voelde het net alsof ik op vakantie was.

Dat ik een cursus ga volgen voor iets wat ik al zo lang wil doen. 

Helaas nog wel even wachten tot na de zomervakantie, maar ik heb er nu al zin in!!

Gisteren langs kringloopwinkels in Emmen geweest. We waren ook bij Lycka geweest. Staat helemaal vol met grote oude kasten, fantastisch. Heb er geen plek voor maar zó mooi!

Ben de zolder aan het opruimen en vond een cadeaukaart van de hema uit 2020 die nog geldig was. 20 euro. Niet verkeerd

lientje69 schreef op 25-05-2025 om 14:17:

Ben de zolder aan het opruimen en vond een cadeaukaart van de hema uit 2020 die nog geldig was. 20 euro. Niet verkeerd

Leuke verrassing 

Ik heb gisteren mijn verjaardag gevierd en het was zo gezellig. Het was vanaf een uur of 4, half 5 en toen was het droog gelukkig. Ik heb het wel binnen gevierd met statafels maar ik had ook catering met BBQ en mijn zoon bakte alles en hoefde gelukkig niet in de regen te staan. De laatste gast ging om kwart voor 3 weg. Ik heb geen kater maar ik ben wel moe. Ik heb het groots aangepakt dit jaar want 60 is toch wel een speciale leeftijd.

Gefeliciteerd Watertoren, fijn dat het zo gezellig was.

Mooie salontafel gescoord via marktplaats. Om de hoek en kon hem meteen ophalen! 

Gefeliciteerd watertoren. Klinkt alsof je een gezellige dag hebt gehad.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.