Huiskamer
Lollypopje
12-04-2022 om 14:25
Waar werd je vandaag blij van? - deel 2
Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier 
Moosey
18-05-2025 om 21:34
Van m’n werk. Zo lekker gewerkt vandaag, zoveel lol gehad en zo trots op wat ik daar neer heb kunnen zetten de afgelopen 4 jaar. Echt fijn.
Koettie
18-05-2025 om 21:50
Had zussen dag, proberen we eens per maand te doen maar komt er vaak niet van. Vandaag samen kimchi en crispy chili olie gemaakt. En had al bottenbouillon gemaakt en mn kefir was ook klaar. Zoooo blij dat ik weer een keuken en mn eigen spulletjes heb!
Beterlaat2021!
19-05-2025 om 17:18
Een onzin blijheid: ik lig al maanden in de clinch met Spotta, die hier de folderpakketten rondbrengt. Het is een paar weken eindelijk goed gegaan. Nu hoorde ik bij de buren de brievenbus klepperen en bij mij niet.
Dus ik de straat op en de bezorger aangesproken. Hij is zich van geen kwaad bewust, heeft ook nog nooit een klacht ontvangen...
En ik heb toch duidelijk een JA sticker op mijn brievenbus! Hopelijk heeft hij het nu begrepen! ![]()
rionyriony
20-05-2025 om 07:18
Ik heb wel een reden om ergens blij over te zijn, ik had namelijk last van vreselijke kriebel op mijn rug, en de oorzaak bleek 'm te zitten in heel veel nauwelijks zichtbare maar wel voelbare pukkeltjes verspreid over mijn boven- en middenrug. Vermoedelijk folliculitis dacht ik.
Na meer dan een week minstens 1x per dag behandelen lijkt het nu helemaal verdwenen. Weg kriebel. Dus het kan ook goed gaan.
MissHolmes
20-05-2025 om 07:28
Blij dat ik vannacht weer in mn eigen bedje kon slapen, maar ook dat ik een geweldige vakantie heb gehad! (Ik heb van kinds af aan namelijk lange tijd behoorlijk last van heimwee gehad. Daar pas ik me inmiddels ook op aan, ik ga geen 3 weken weg. Nu was het 11 dagen en dat is lang voor mij)
Koettie
20-05-2025 om 11:20
Kreeg net zomaar een grote bos bloemen van de straatpastoor. Werk ik veel mee samen voor onze oggz doelgroepers want de straatpastoor weet alles en samen krijgen we een boel gedaan. Zo lief!
lientje69
20-05-2025 om 11:26
Koettie schreef op 20-05-2025 om 11:20:
Kreeg net zomaar een grote bos bloemen van de straatpastoor. Werk ik veel mee samen voor onze oggz doelgroepers want de straatpastoor weet alles en samen krijgen we een boel gedaan. Zo lief!
Dat is echt leuk zo'n teken van waardering Koettie!
lientje69
20-05-2025 om 11:27
Ik hadeen mega slechte start van de dag. Veel pijn ook. Toch al behoorlijk wat van mijn to do list gedaan. Blij mee.
stokstaart
20-05-2025 om 11:31
Dat ik buiten een beetje pijn en soms vaag duizelig en misselijk, ik me eigenlijk supergoed voel na de zoveelste ooroperatie!
Meestal lig ik er een stuk minder florissant bij met dik oorsuizen, zware misselijkheid en duizeligheid en veel pijn.
Loulou39
22-05-2025 om 13:59
Dat ik bij de garage zo goed en lief geholpen ben vandaag (en ik kreeg heerlijke koffie en een warm croissantje tijdens het wachten), perfecte service!!
Beterlaat2021!
22-05-2025 om 16:03
Morgen vier ik het feit dat ik al 7 jaar geniet van mijn halve nieuwe knie!
Wat heb ik een pijn geleden voordat ik hem kreeg.....
QuarterlyDinosaur18
22-05-2025 om 16:54
Joepie vakantie! Morgenochtend gaan vriend en ik met de trein naar Berlijn. Zin in hem en samen daar zijn.
Naminokurashi
23-05-2025 om 12:33
Ik had 1 jurk en t shirt besteld, vandaag kwam het binnen. Ik was even bang dat het niet zou passen.( Kleinere maat dan wat ik altijd heb/had) Maar ze passen allebei, dus hoef ik ze niet terug te sturen. Nu ga ik nog zo'n jurk bestellen alleen andere kleur en nog wat van die t shirts erbij ook andere kleuren. T shirt heeft zelfs zakken aan de zijkant.
FaithfulDuck87
23-05-2025 om 17:26
vandaag al weer een examen gedaan, denk een prima cijfer gehaald. Vorige week Engels gedaan, gemiddeld een 8,5 gescoord. Moet nu tot de zomervakantie nog 3 examens doen. Dan heb ik, hopelijk, de basisvakken af. Heb de gang er lekker in