Huiskamer
Lollypopje
12-04-2022 om 14:25
Waar werd je vandaag blij van? - deel 2
Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier 
Schoondochter
11-05-2025 om 18:32
de laatste loodjes Lientje! Go you!
Ik ben gewoon nog steeds zo blij met mijn katje en zijn veerkracht. Hij kwam net thuis, keurig op tijd voor zijn medicijnen. Die pillen eet hij gewoon (wat een geluk is dat, nooit een gevecht. Twee snoepjes en een pil, gaat zo in een moeite door). Daarna sprintte hij weer weg, kattendingen doen in de zon. Nog even drie snelle kopjes, dat dan weet wel.
En nu zit ik met een boek in de tuin, ook al zo fijn.
Loulou39
11-05-2025 om 19:25
Schoondochter schreef op 11-05-2025 om 18:32:
de laatste loodjes Lientje! Go you!
Ik ben gewoon nog steeds zo blij met mijn katje en zijn veerkracht. Hij kwam net thuis, keurig op tijd voor zijn medicijnen. Die pillen eet hij gewoon (wat een geluk is dat, nooit een gevecht. Twee snoepjes en een pil, gaat zo in een moeite door). Daarna sprintte hij weer weg, kattendingen doen in de zon. Nog even drie snelle kopjes, dat dan weet wel.![]()
En nu zit ik met een boek in de tuin, ook al zo fijn.
Oh wat fijn! Bij mijn katjes (inmiddels katje) krijg ik er geen pil in. Dus dit klinkt perfect!
Ik ben blij voor je en voor je katje, ik moet trouwens ook lachen om “kattendingen doen” 😁, zo herkenbaar.
En dan ook nog lezen in de tuin: mijn droomdag, hahaha 😁
Geniet ervan!
Broodjebrie
13-05-2025 om 09:05
ik ben blij dat ik deze week niet veel hoef te rijden, want de snelweg is hier de hele week afgesloten dus iedereen die daar gebruik van maakt moet omrijden.
Beterlaat2021!
13-05-2025 om 15:52
Ik had een klein probleem met mijn auto. De oorspronkelijke dealer (ondertussen van naam veranderd) gemaild. Binnen een kwartier drie antwoorden, van drie verschillende werknemers, met dezelfde oplossing. Dat vind ik klasse!
lientje69
13-05-2025 om 16:06
Blij dat ik ondanks dat ik me niet zo goed voel toch nog 4 uur heb staan te schilderen.
QuarterlyDinosaur18
13-05-2025 om 17:14
Net heb ik een deelnemer teruggebeld omdat ik een fout in de administratie tegenkwam. Ik dacht ‘dit wordt een moeilijk gesprek’, nou dus niet. Het gesprek eindigde met het bespreken van vakanties en het uitwisselen van aburdistische filmtips. Deelnemer gaf aan dat ze het een gezellig gesprek vond en dat ze me veel te vrolijk vond voor mijn soort werk.
Leuke werkdag zo.
Yumi
13-05-2025 om 18:26
Heerlijk weer een lekker wijntje op het terras, en een leuk gesprek het kan niet op ![]()
Netherfield
15-05-2025 om 06:02
Ik word overgeplaatst naar een werkplek dichter bij huis! Scheelt twee uur reistijd per dag. Zó blij!
Bailey26
15-05-2025 om 07:37
Netherfield schreef op 15-05-2025 om 06:02:
Ik word overgeplaatst naar een werkplek dichter bij huis! Scheelt twee uur reistijd per dag. Zó blij!
Ik snap dat je daar blij van wordt! Twee uur reistijd per dag is veel.
Broodjebrie
15-05-2025 om 07:56
Netherfield schreef op 15-05-2025 om 06:02:
Zo dat is lekker
Auwereel
15-05-2025 om 12:44
Mijn dochter heeft haar rijbewijs! Ik ben blij voor haar, want de vorige keer ging het nog mis van de zenuwen. Nu meer zelfvertrouwen en is het wel gelukt, ging soepel zelfs.
Bakblik
15-05-2025 om 13:19
Auwereel schreef op 15-05-2025 om 12:44:
Mijn dochter heeft haar rijbewijs! Ik ben blij voor haar, want de vorige keer ging het nog mis van de zenuwen. Nu meer zelfvertrouwen en is het wel gelukt, ging soepel zelfs.
Gefeliciteerd!
HAHA!wait..what
15-05-2025 om 20:52
Blij dat de juf van zoon belde nadat hij een (nest)schommel tegen zijn hoofd aan had gekregen. (Dat was niet leuk natuurlijk 😅)
Maar wel fijn dat ze hem in de gaten hield en zag dat hij liever naar huis wilde/het niet goed met hem ging.
Toen ik hem kwam halen zag ik allemaal bezorgde koppies bij het raam staan
Hij heeft echt een lieve/fijne klas!
Hij heeft een enorme bult en schaafwonden in z'n gezicht maar verder lijkt het mee te vallen gelukkig! Hij vindt zelf dat ie er wel stoer uit ziet zo