Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Blij is gechargeerd, maar ik vind het leuk voor Born dat er een akkoord is bereikt tussen VDL Nedcar om in de gesloten fabrieken aldaar een nieuwe defensieproductiefaciliteit (o.m. voor militaire drones en voertuigen)  openen. Is altijd goed voor de economie in dat gebied.

Verder duurt de hele dag al lang, omdat ik in de vroege morgen om vier uur wakker en op was.

Blij dat dochter haar eerste slaapfeestje echt heel leuk en gezellig was. Leuk clubje vriendinnen zo bij elkaar! Verder vandaag de kinderkamers weer op orde gemaakt na het feestje, een paar uur in de tuin gesnoeid en opgeruimd en nu heerlijk op de bank aan het eten. Moe maar voldaan 

10 kilometer gewandeld vanmiddag, gestart vanaf mijn eigen voordeur en toch op plekken geweest waar ik nog niet eerder was. 

Blij van lentekriebels in de natuur! Een stelletje kikkertjes in de sloot die met elkaar "bezig" waren, veel atalanta vlinders, een grote bonte specht die ik zag omdat ik 'm hoorde tikken op een dode boom.

En blij omdat ik heerlijk gezongen heb. Het oefenen met het koor eerder deze week was niet geweldig, ik was toen zó moe en ik was niet de enige. Vandaag ging het zingen wel mooi.

Blij van een geslaagd kinderfeestje van zoon vandaag (en ook stiekem blij dat het weer achter de rug is).

Fijn om te zien dat ze zich allemaal keurig gedroegen; ze mochten onbeperkt drinken/eten (van water/ranja/cola tot milkshakes/softijsjes en mini donuts etc.)
De meesten hebben 2 keer 2 dingen besteld en ook met patat buffet aten ze gewoon netjes en schepten ze niet idioot veel op  

Alleen jammer dat 1 meisje echt nergens in durfde en een beetje bij ons hing. Maar de rest heeft echt een leuke middag gehad

Ik heb voor het eerst mijn haren gebleekt, en daarna (niet voor het eerst) geverfd. Ik wilde rode en paarse plukken, paars heeft niet heel goed gepakt, maar het rood is écht felrood. Heerlijk. Altijd al willen doen.

ajiVaGN.jpeg

Dat ik van een praktisch probleem waar lief me eigenlijk een beetje mee opgezadeld had en wat ten koste dreigde te gaan van iets wat ik heel graag wilde doen deze week even heel verdrietig werd, maar dat ik toen én een goede oplossing vond én het ook fijn met lief heb kunnen uitpraten. Nu dus weer blij. 

ik werd blij omdat de uitslag van de scan helemaal goed was, geen foute cellen meer gezien. Heb gedanst van geluk 🤩

Zuster2021 schreef op 24-03-2025 om 20:21:

ik werd blij omdat de uitslag van de scan helemaal goed was, geen foute cellen meer gezien. Heb gedanst van geluk 🤩

Wat fijn!!! 

Ik zat vandaag even bij de receptie van school. We missen er tijdelijk een receptionist. Voorheen zat ik er regelmatig wel even. 
Waren er allemaal leerlingen: mevrouw, wat fijn dat u hier zit. U bent altijd zo vrolijk en positief naar ons. Smelt! 😍
Pubers halen soms het bloed onder de nagels vandaan maar dit zijn ze ook hè 🤗

Wat een goed nieuws voor je, vast helemaal opgelucht, top!

Wat onwijs fijn!

Geweldig, gefeliciteerd!!

😊

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.