Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Toch fijn, zo'n mazzeltje. 
En helemaal prima om daar aandacht voor te vragen. Het is hun eigen belofte.
Vroeger bij de Jumbo kreeg de klant er nog een gratis bloemetje bij. Juist om er de aandacht op te vestigen.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

20-03-2025 om 19:58

ik werd wakker met het nieuws dat onze CAO er is en we er 7% op vooruit gaan in 3 stappen. Altijd leuk

Als het goed is vandaag of morgen klaar met verven. Dan kan alle troep en zeil uit mn huis. Zoveel zin in!! Volgend weekend mn spullen ophalen en dan ben ik over. Was een lang traject en had stress tot en met maar over twee weekjes woon ik eindelijk in mn eigen postzegeltje. 

Koettie schreef op 21-03-2025 om 08:07:

Als het goed is vandaag of morgen klaar met verven. Dan kan alle troep en zeil uit mn huis. Zoveel zin in!! Volgend weekend mn spullen ophalen en dan ben ik over. Was een lang traject en had stress tot en met maar over twee weekjes woon ik eindelijk in mn eigen postzegeltje.

Wat fijn Koettie, is inderdaad een lange rit voor je geweest dat ik heel erg blij word van je bericht!

Koettie schreef op 21-03-2025 om 08:07:

Wat leuk 

Van de renovatie die nu, na enige vertraging, eindelijk af is.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

21-03-2025 om 15:38

fijn koettie en mdee. Geniet er van 

Netherfield schreef op 20-03-2025 om 17:59:

Er was nog boerenkool in de winkel!

Spaanse. Hier ligt deze week de laatste Hollandse bij de groenteboer las ik.

dat therapie afgerond gaat worden. De beslissing ligt bij mij en hoewel ik het nog even laat bezinken denk ik dat ik veel heb geleerd, en verwerkt. Het verleden zal altijd wel een beetje gevoelig blijven maar nu ik besef dat het niet aan mij ligt, geeft me dat ook wel wat meer rust.

Vandaag een mooi rondje gegolfd en ik werd blij van een birdie op een hole waarvan ik nooit had verwacht ooit een birdie op te halen. Wij hebben de traditie om bij de eerste birdie op een hole een fles bubbles open te trekken. Het was dus een gezellige namiddag

Met man de stad in geweest voor cadeau voor dochter, en geslaagd! Daarna lekker uit eten geweest en toen weer naar huis gefietst. 

Broodjebrie schreef op 21-03-2025 om 19:18:

dat therapie afgerond gaat worden. De beslissing ligt bij mij en hoewel ik het nog even laat bezinken denk ik dat ik veel heb geleerd, en verwerkt. Het verleden zal altijd wel een beetje gevoelig blijven maar nu ik besef dat het niet aan mij ligt, geeft me dat ook wel wat meer rust.

🤗

Ik word blij van dit mooie weer. Gisteren slaapzakken gekocht voor op de camping. En die hangen nu allemaal fris gewassen buiten om te drogen.

Bailey26 schreef op 22-03-2025 om 11:13:

Ik word blij van dit mooie weer. Gisteren slaapzakken gekocht voor op de camping. En die hangen nu allemaal fris gewassen buiten om te drogen.

Ik ook  !

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.