Huiskamer
Lollypopje
12-04-2022 om 14:25
Waar werd je vandaag blij van? - deel 2
Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier 
Loulou39
17-03-2025 om 19:40
Herfstappeltaart schreef op 17-03-2025 om 19:40:
[..]
Wat naar voor je dat je depressief bent 😔. Maar heel fijn dat het bezoek aan de sportschool je heeft opgekikkerd!
Over de broek: je hebt gelijk en ik ben er ook erg blij mee.😊
❤️
lientje69
18-03-2025 om 16:09
Dat de rechtzaak eindelijk achter de rug is en dat er een eis is neergelegd waar wij mee kunnen leven. Nog even wachten of de rechters er in mee gaan . Uitspraak is over 14 dagen. Maar er is een blok van ons afgevallen nu.
FaithfulDuck87
18-03-2025 om 17:13
lientje69 schreef op 18-03-2025 om 16:09:
Dat de rechtzaak eindelijk achter de rug is en dat er een eis is neergelegd waar wij mee kunnen leven. Nog even wachten of de rechters er in mee gaan . Uitspraak is over 14 dagen. Maar er is een blok van ons afgevallen nu.
he wat een stress zoiets. Hopelijk gaan de rechters er in mee. 
Yumi
18-03-2025 om 17:35
Fijn dat het achter de rug is Lientje, nu nog de uitspraak waar jullie verder mee kunnen.
Herfstappeltaart
18-03-2025 om 18:12
Fijn Lientje. Ik hoop dat het goed komt voor jullie.
MissHolmes
19-03-2025 om 07:38
Blij dat de grootste klus bij mn autootje geklaard is, en ook erg blij met mijn 'prive-automonteur'
(ex die nu goede vriend is is erg handig. Anders had ik dit autootje ook niet gekocht)
Daar ben ik trouwens ook nog steeds heel blij mee na bijna 2 jaar; mijn autootje
. (Mijn eerste, nooit 1 gehad hiervoor)
Duufje
19-03-2025 om 09:01
De zon schijnt en ik heb zomervakantievoorpret (lang woord wel...), heerlijk de zomer en zomervakantie in het vooruitzicht. Wij hebben gisteren een camper gehuurd en gaan daar 3 weken mee rondrijden door Europa. Het duurt nog even, maar lijkt me zo leuk. Ben er helemaal enthousiast van. Man en kind ook gelukkig.
MissHolmes
19-03-2025 om 12:42
2 cliënten vandaag en niet veel tijd om ervan te genieten maar ik word toch blij van dit heerlijke weer 
Broodjebrie
19-03-2025 om 14:02
van de to-do list die steeds korter wordt. Net belastingaangifte gedaan, straks nog even iets omruilen bij een winkel, nu heb ik er de tijd voor dus wil er echt gebruik van maken
Netherfield
19-03-2025 om 23:41
Dochter had vandaag literatuurmondeling. Moest voor nederlands, engels en duits in totaal 7 boeken en 1 kort verhaal lezen (oma spreekt: dat was in mijn tijd wel anders!). Die had ze natuurlijk niet allemaal gelezen en is gisteravond begonnen met uittreksels bij elkaar zoeken, lezen en ze mocht een spiekbriefje van een half A4-tje mee. Mevrouw is tot 04:00 bezig geweest, mondeling gedaan samen met klasgenoot en docent zei na afloop dat ze cijfer nog niet precies wist maar ze iig een voldoende heeft! Ik ben helemaal blij, ze zag er enorm tegenop maar heeft zich herpakt en is er voor gegaan. Daar ben ik trots op. Natuurlijk had ze alle boeken moeten lezen en eerder moeten beginnen. En ik vind het … bijzonder dat ze er op deze manier mee wegkomt. Maar trots dat mijn mentaal niet helemaal lekkere dochter die bij de psych loopt, dit toch maar even geflikt heeft.
RavIvaR
19-03-2025 om 23:48
Vandaag geslaagd met kleding kopen.
Met een grote maat vind ik shoppen best een uitdaging. Maar vandaag een mooi jasje gekocht en 2 shirts. Waarvan er 1 perfect onder mijn nieuwe jasje past én onder een jasje dat ik niet zo lang geleden gekocht heb, maar nog niet het juiste shirt bij gevonden had.
MissHolmes
20-03-2025 om 07:28
Blij dat het me voor de verandering gister na een drukke werkdag gelukt is om lekker niks meer te doen.. Dat lukt zelden, ik kan niet zo goed op mn kont zitten maar gister was ik echt moe en d8 ik 'morgen nog een dag hoor, de groeten
'
Herfstappeltaart
20-03-2025 om 18:25
Netherfield schreef op 20-03-2025 om 17:59:
Er was nog boerenkool in de winkel!
Ik heb het op deze lentedag voor de eerste keer deze winter gegeten vandaag
oudmaarnognietkoud
20-03-2025 om 18:33
Vanmiddag boodschappen gedaan bij de Vomar. Hartstikke druk. Ik was 5e in de rij. Alle andere kassa's ook een rij van meer dan 4 klanten.
Komt wel vaker voor maar voor mijn gevoel is het toch wel een beetje pauper om daar de aandacht op te vestigen.
Maar goed, nergens personeel te bekennen dus ik loop naar een cassiere. Zij verwijst mij naar haar kassa en ik hoefde dus niets af te rekenen. Dik 30 euro boodschappen. Dat is wel een mazzeltje.