Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Blij met het mooie weer.
Net weer thuis van een wandeling in het bos samen met man en honden.

Mama-Inge schreef op 06-03-2025 om 12:14:

[..]

Zou dat misschien kunnen komen omdat Nederland een grote fiets cultuur heeft en dat bijna iedereen ervan uit gaat dat volwassenen al wel moeten kunnen fietsen. Waar een kind dit in hun ogen vanzelfsprekend nog moet leren en daar dus dan de ruimte voor krijgt?

Zou kunnen. 

Wij laten wel zien aan het overige verkeer dat we geen normale fietsers zijn.  We dragen veiligheidshesjes in verschillende kleuren de cursisten dragen helmen.  Ieder jaar staan er meerdere ingezonden berichten in de plaatselijke kranten waarin mensen kunnen lezen wanneer we weer op weg zijn en we bedanken de inwoners dan voor hun begrip. Helaas laat niet iedereen begrip zien of gedraagt zich zelf gevaarlijk in de nabijheid van onze groepen. 

Het veilig fietsen in het verkeer moeten we toch echt op de weg doen.  Eerst in rustige wijken maar uiteindelijk moeten we toch ook de drukkere wegen op. 

Moosey schreef op 06-03-2025 om 08:46:

….
En ik ben zelf heel blij met de hormoontherapie die ik voorgeschreven heb gekregen. Dacht vorige week even dat het toch niet zo goed werkte want ik voelde me ineens weer ellendig, maar toen bleek dat er nog wel wat vocht uit mijn oestrogeen-verstuiver kwam maar dat ik m al bijna twee weken langer aan het gebruiken was dan er gegarandeerde doses inzitten. Dus t was juist bewijs dat het wel werkt. Een nieuwe verstuiver aangebroken en ik voel me weer heerlijk, energie, vrolijk, goed slapen, prima concentratie, minder pijntjes. Hoera!

Op het doosje van Lenzetto spray staan 56 vakjes die je kunt wegstrepen na je verstuivingen. Zo ga je niet langer door dan wat er in zit. In ben al een paar jaar met overgangshormoontherapie bezig en ben daar ook erg blij mee 🙂

Beterlaat2021! schreef op 06-03-2025 om 11:56:

Ik snap niets van POST NL. Je kunt nu niet meer zien hoe laat een bus is geleegd. Gisteravond een brief op de post gedaan, met het idee dat die vrijdag zou aankomen.

Is die brief nu al bezorgd, 265 km bij mij vandaan....! Ook goed hoor.

Er staat bij ons op de brievenbus  wordt na 9.00 uur geleegd. Dat kan dus elk moment van de dag zijn idd.

Blij dat het fysiek en op mijn werk goed gaat. En dat mijn huis zo lekker opruimt.

Ik zit even buiten in de zon (begin maart!) en ik zag net al een citroenvlinder in de tuin. Wat een heerlijk gevoel/gezicht  

Straks lange vergadering op andere locatie dus langs de bakker gefietst voor lekker broodje, stukje gewandeld en broodje gegeten aan het water in de zon. Even opladen. 

Ze zijn nu laatste deel van de vloer aan t leggen in m huis en elektricien is de keuken aan t aansluiten en alle stopcontacten aan t installeren. Na werk even kijken! En vriend is jarig dus bij zn moeder eten met z'n broers en misschien nog de kroeg in. Morgen weekendje weg. Allemaal leuke dingen, echt even nodig want heel druk geweest en even rust nodig. En daarna weekje vrij om beetje te klussen! 

Ik zag ook een citroenvlinder! Dus vind ik nu dat het lente is. 

Netherfield schreef op 06-03-2025 om 14:24:

Ik zag ook een citroenvlinder! Dus vind ik nu dat het lente is.

Die zag ik gisteren in de tuin, gaf mij ook gelijk het lentegevoel 

Dat mijn langverwachte en hoognodige vakantie nu is begonnen. Morgen om deze tijd zit ik aan het zwembad met een cocktail.

Dolfje schreef op 06-03-2025 om 17:21:

Dat mijn langverwachte en hoognodige vakantie nu is begonnen. Morgen om deze tijd zit ik aan het zwembad met een cocktail.

Heerlijk! Veel plezier!

Heerlijk zeg. Veel plezier!

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

06-03-2025 om 17:34

Beterlaat2021! schreef op 06-03-2025 om 11:56:

Ik snap niets van POST NL. Je kunt nu niet meer zien hoe laat een bus is geleegd. Gisteravond een brief op de post gedaan, met het idee dat die vrijdag zou aankomen.

Is die brief nu al bezorgd, 265 km bij mij vandaan....! Ook goed hoor.

zijn ze ook een keertje snel

Fijne vakantie Dolfje!

Lekker even in het zonnetje gezeten op mijn balkon  😎

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.