Huiskamer
Lollypopje
12-04-2022 om 14:25
Waar werd je vandaag blij van? - deel 2
Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier 
Broodjebrie
02-03-2025 om 08:34
ik ontdekte bij toeval dat op 538 de top 1000 van de zeros bezig is. Ik was toen tiener dus zo leuk om die muziek weer te horen!
rionyriony
02-03-2025 om 18:52
Ik dacht in de snailmail een raar bedrag te ontwaren wat naar mijn rekening zou worden overgemaakt en toch uit nieuwgierigheid even mijn rekening geopend en ja hoor, echt, ik krijg meer dan 1000 euro omdat ik minder verwarming had gebruikt dan waarvoor ik betaald had. 
Nou reuze aardig natuurlijk, niet voor niks in de kou gezeten om de aardgasopslag wat gevuld te houden, en ik ga dat dus leuk besteden. Zal ik me in de komende dagen mee bezighouden. 
rionyriony
03-03-2025 om 09:47
Leuk nieuw spel voor als je hem nog niet kende: https://visdeurbel.nl/
Beterlaat2021!
04-03-2025 om 10:17
1.) Dat ik me 'verslapen' heb... Ik ben altijd om een uur 5/6 wakker en slaap dan nauwelijks meer. Vanmorgen was dat ook het geval, maar blijkbaar ben ik toch in slaap gevallen. En om 07.10 u opstaan is echt uitslapen voor mij...
Vanwege mijn oude hond loop ik vaak al vóór 07.00 uur met hem het eerste rondje op straat, maar met liefde hoor.
2.) Dat Boer zoekt Vrouw én Beleef de Lente weer begonnen zijn. Het wordt echt wel weer een keer voorjaar!
Strijkstok
04-03-2025 om 12:40
Na 6 maanden wachten, (ipv de beloofde 6 weken
) is eindelijk mijn nieuwe eettafel geleverd. Hij is zo mooi, een ronde tafel met mangohouten blad. Ik ben er heel blij mee 😍
Herfstappeltaart
04-03-2025 om 12:54
Strijkstok schreef op 04-03-2025 om 12:40:
Na 6 maanden wachten, (ipv de beloofde 6 weken
) is eindelijk mijn nieuwe eettafel geleverd. Hij is zo mooi, een ronde tafel met mangohouten blad. Ik ben er heel blij mee 😍
Lijkt me prachtig! Veel plezier ervan!
Strijkstok
04-03-2025 om 13:16
Herfstappeltaart schreef op 04-03-2025 om 12:54:
[..]
Lijkt me prachtig! Veel plezier ervan!
Dat is hij zeker, dankje.
Ik wilde al mijn hele leven een ronde tafel, maar nu heb ik hem dan eindelijk. Haha, ik vond het te zonde om mijn oude degelijke tafel zomaar weg te doen, maar die krijgt nu gelukkig ook weer een goede plaats bij iemand anders.
Herfstappeltaart
04-03-2025 om 13:53
Strijkstok schreef op 04-03-2025 om 13:16:
[..]
Dat is hij zeker, dankje.
Ik wilde al mijn hele leven een ronde tafel, maar nu heb ik hem dan eindelijk. Haha, ik vond het te zonde om mijn oude degelijke tafel zomaar weg te doen, maar die krijgt nu gelukkig ook weer een goede plaats bij iemand anders.
Toevallig hebben wij hetzelfde gedaan een jaar of twee terug. We hadden een rechthoekige teak tafel en nu een ronde. Dat wilde ik al jaren maar dacht dat hij niet zou passen. Toch dus! De oude hebben we gelukkig goed kunnen verkopen. Ik heb er nog geen minuut spijt van gehad. De kleinkinderen spelen er heerlijk aan, geen last meer van hoeken
Koettie
04-03-2025 om 14:25
Leuke geïnteresseerde co assistente vandaag. Ik neem ze vaak mee naar de daklozen opvang voor sociale stage maar sommige kosten zoveel energie of vinden alles eng of vies. Deze niet!
Broodjebrie
04-03-2025 om 14:34
Herfstappeltaart schreef op 04-03-2025 om 13:53:
[..]
Toevallig hebben wij hetzelfde gedaan een jaar of twee terug. We hadden een rechthoekige teak tafel en nu een ronde. Dat wilde ik al jaren maar dacht dat hij niet zou passen. Toch dus! De oude hebben we gelukkig goed kunnen verkopen. Ik heb er nog geen minuut spijt van gehad. De kleinkinderen spelen er heerlijk aan, geen last meer van hoeken
![]()
Ik heb ook een ronde tafel gekocht toen ik ging verhuizen. Geen seconde spijt van.
Bellebelle
04-03-2025 om 18:02
Heerlijk gewandeld met oudste dochter en man. Dochter wil meestal niet mee, dus dat was extra gezellig. Daarna naar gigantisch tuincentrum geweest en wat boompjes gekocht. En dat met dit mooie weer.
Yumi
04-03-2025 om 18:21
rionyriony schreef op 04-03-2025 om 12:19:
Ik zag een vis. Een soort scholletje.
Ik zag ook een vis, een makreel lag op mijn aanrecht 😋
Dorestad
04-03-2025 om 22:49
wederom van het prachtige weer. Beddengoed kon prima buiten drogen. En nu lig ik blij in mijn bed. Wat ruikt beddengoed dat buiten droogt toch altijd lekker vind ik.
Bakblik
05-03-2025 om 08:48
Ook blij van het prachtige weer. De hele tijd die stralende zon op mijn hr++ramen maakt het lekker warm in huis. Dat scheelt stookkosten.
Moet er alleen niet een kind haastig naar de trein gaan en de achterdeur niet (goed) dicht doen. Vanochtend heeft de verwarming dus even flink gedraaid. Onder de 17 gaat hij vanzelf aan.