Huiskamer
Lollypopje
12-04-2022 om 14:25
Waar werd je vandaag blij van? - deel 2
Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier 
Loulou39
16-02-2025 om 19:36
Beterlaat2021! schreef op 16-02-2025 om 19:32:
Op een gegeven moment viel het me op dat het licht in het halletje brandde. Dat snapte ik niet. Had ik het aan gedaan (?) en niet uit gedaan?
Ging ik kijken, was het niet een lamp MAAR DE ZON! DE ZON!
Hahaha, dat had ik precies hetzelfde vanmorgen vroeg: ik vroeg me ook af wie het licht aan had gelaten, maar het was ook de zon hier. Heerlijk hè!
Loulou39
16-02-2025 om 21:00
Loulou39 schreef op 16-02-2025 om 19:25:
En heel oppervlakkig, maar dat er een nieuw seizoen van “Daar gaan ze weer” is begonnen, en dat ik ook nog Videoland nog niet opgezegd heb (dat wilde ik doen, want kijk bijna nooit), waardoor ik meteen de nieuwe aflevering kan kijken.
Even lekker afleiding van alles wat er speelt qua werk, privé en gezondheid.
Oké, even vergeten dat ik KPN heb, dus alles weer uitgevallen want extra streamen vindt KPN eng.
Ik heb in ieder geval een aflevering gezien en ik ga nu maar gauw naar bed, hoef ik ook niet meer na te denken vandaag.
Is dat nu even m’n blij-moment 👍🏻
Yumi
16-02-2025 om 21:27
De lunch met 'n vriendin is 'n beetje uitgelopen want nog niet zo lang thuis
We zijn daarna geen shoppen en allebei goed geslaagd. Onderweg naar huis zei ik toe te zijn aan een glaasje wijn 🍷 dat werden er een paar met heerlijk hapjes erbij. Mooi weer en gezelligheid, ik voel een herhaling aankomen ![]()
Malibu2
17-02-2025 om 09:16
Ik blijf dromen zo bijzonder vinden. Niet alle, maar sommige dromen springen er echt uit. Een paar dagen geleden had ik het met iemand over een droom die vaker terugkwam. Er was iets mis en ik zat op een doodlopend spoor. Toen ik die dromen eindelijk serieus nam en actie ondernam, hielden die dromen direct op. Die andere persoon zat ook met een bijzondere terugkerende droom en nam het ook niet serieus. Nu heeft zij ook actie ondernomen en ze appte me dat ze nu een ander soort droom had gehad waarin bevestigd werd dat ze de goede stap had gezet.
(Vanuit mijn geloofsovertuiging kan ik dit goed plaatsen, maar blijf het alsnog heel bijzonder vinden
).
SombraOnline
17-02-2025 om 10:33
Spannende dag vandaag, want ik heb een intakegesprek voor een drie maanden durende therapie. Ik ben zenuwachtig, maar op een goede manier.
lientje69
17-02-2025 om 10:38
SombraOnline schreef op 17-02-2025 om 10:33:
Spannende dag vandaag, want ik heb een intakegesprek voor een drie maanden durende therapie. Ik ben zenuwachtig, maar op een goede manier.
Succes Sombra!
SombraOnline
17-02-2025 om 12:24
lientje69 schreef op 17-02-2025 om 10:38:
[..]
Succes Sombra!
Dankjewel
Het was een heel fijn gesprek en ik mag in april beginnen! Het is spannend, maar blij dat ik de stap heb gezet.
lientje69
17-02-2025 om 14:07
SombraOnline schreef op 17-02-2025 om 12:24:
[..]
Dankjewel
Het was een heel fijn gesprek en ik mag in april beginnen! Het is spannend, maar blij dat ik de stap heb gezet.
Fijn zeg, hopelijk gaat het je veel goeds brengen.
lientje69
17-02-2025 om 14:11
Hier blij dat mijn tweede oogingreep erop zit. En dat ik nog best veel in huis heb kunnen doen. Opgeruimd, was draait en er staat een cake in de oven. Tevens de rammel in mijn auto verholpen, er bleek een afdekplaat niet goed te zitten.
Nu maar even rustig op de bank. Heb mega hoofdpijn ( bijwerking van de ingreep ) en moet de komende drie dagen weer werken dus neem nog maar even wat rust nu. Wil nog zó veel doen., maar met hoofdpijn gaat dat niet zo lekker. Dus ga nu dan maar genieten van de rust. ![]()
Malibu2
17-02-2025 om 14:43
Van de eendjes in het meer die steeds kopje onder gingen en zichzelf nat spetterden. En ik was blij omdat zij daar in het koude water waren en ik lekker droog aan de kant stond 
Malibu2
17-02-2025 om 14:44
lientje69 schreef op 17-02-2025 om 14:11:
Hier blij dat mijn tweede oogingreep erop zit. En dat ik nog best veel in huis heb kunnen doen. Opgeruimd, was draait en er staat een cake in de oven. Tevens de rammel in mijn auto verholpen, er bleek een afdekplaat niet goed te zitten.
Nu maar even rustig op de bank. Heb mega hoofdpijn ( bijwerking van de ingreep ) en moet de komende drie dagen weer werken dus neem nog maar even wat rust nu. Wil nog zó veel doen., maar met hoofdpijn gaat dat niet zo lekker. Dus ga nu dan maar genieten van de rust.
Fijn dat het erop zit. En inderdaad maar even rustig aan doen..
Broodjebrie
17-02-2025 om 15:59
ik ben blij met de service van de anwb. Ik heb ze gelukkig niet vaak nodig maar als ze er zijn leveren ze goede service. Daar betaal ik graag voor!!
Romir
17-02-2025 om 16:29
Blij omdat ik me eindelijk weer wat beter voel na bijna een week griep en een fijne vrije dag heb gehad. Veel nuttigs gedaan in huis en een heerlijke boswandeling met pony. De kinderen gingen na school beide bij een vriendinnetje spelen, dus ik heb zelfs nog even een moment rust.
vrouw92
17-02-2025 om 21:48
Van een heel leuk roze bosje bloemen. Geen idee hoe ze heten, maar echt iets om blij van te worden 😊