Huiskamer
Lollypopje
12-04-2022 om 14:25
Waar werd je vandaag blij van? - deel 2
Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier 
vrouw92
15-02-2025 om 15:05
Hopelijk wordt ik vanavond blij van 18 kilometer wandelen (Zandvoort light walk). Ik heb veel pijn vandaag, dus of het een goed idee is? Is vooral spanning, dus ik ga gewoon, maar ik kijk er nog niet heel erg naar uit..
Weinig lichtpuntjes deze dagen, maar afgelopen donderdag hadden we het eerste optreden van ons koor. Daar heb ik echt van genoten. We hebben zo hard geoefend op 13 nummers. En het grootste gedeelte, ging gewoon goed. Nu aan het nagenieten van de filmpjes die binnen stromen.
Koettie
15-02-2025 om 15:43
Hele huis schoon en netjes. Morgenmiddag is vriend weer terug van vakantie. 
Romir
16-02-2025 om 09:56
Ik ben blij dat de griep eindelijk ons huis verlaat. Beide kinderen zijn ziek geweest, net als ik. Valt me vies tegen hoe weinig energie ik nog heb. Gister heb ik een klein rondje gelopen van tien minuten en ik was kapot.
Heerlijk dat de zon vandaag schijnt, daar word ik ook blij van!
watertoren
16-02-2025 om 10:10
Romir schreef op 16-02-2025 om 09:56:
Ik ben blij dat de griep eindelijk ons huis verlaat. Beide kinderen zijn ziek geweest, net als ik. Valt me vies tegen hoe weinig energie ik nog heb. Gister heb ik een klein rondje gelopen van tien minuten en ik was kapot.
Heerlijk dat de zon vandaag schijnt, daar word ik ook blij van!
Ik heb afgelopen week ook flink de griep gehad. Vrijdag voor het eerst weer wat gegeten sinds maandag. Ik voel me ook nog wat slap dus doe het rustig aan. Geen afspraken voor dit weekend. Ik ben blij dat het eten me weer smaakt. Wel afgevallen want mijn broeken zakken af.
Romir
16-02-2025 om 10:21
watertoren schreef op 16-02-2025 om 10:10:
[..]
Ik heb afgelopen week ook flink de griep gehad. Vrijdag voor het eerst weer wat gegeten sinds maandag. Ik voel me ook nog wat slap dus doe het rustig aan. Geen afspraken voor dit weekend. Ik ben blij dat het eten me weer smaakt. Wel afgevallen want mijn broeken zakken af.
Oh joh, kon je zelfs niks eten? Gelukkig heb ik naar omstandigheden nog redelijk kunnen eten en drinken, dat scheelt. Ik wil niet weten hoe ik me anders had gevoeld!
Ik zit me nu te bedenken hoe ik de dag een beetje leuk kan invullen met de kinderen zonder al teveel inspanning. Wil zo graag van het mooie weer genieten ☺️
lientje69
16-02-2025 om 11:33
Zo heerlijk geslapen de afgelopen nacht! Er lijkt langzamerhand een verandering ten goede te komen in mijn slechte slapen. Afgelopen nacht was echt uitzonderlijk goed. Heerlijk!
DGHK
16-02-2025 om 11:33
Hier in het dorp een grote stroomstoring, waaronder onze postcode.
We hebben wel gewoon stroom gelukkig.
Broodjebrie
16-02-2025 om 12:15
DGHK schreef op 16-02-2025 om 11:33:
Hier in het dorp een grote stroomstoring, waaronder onze postcode.
We hebben wel gewoon stroom gelukkig.
Bijzonder dat jullie wel stroom hebben dan.
Ik word blij van de zon, en van een lief berichtje van een vriendin.
Bakblik
16-02-2025 om 14:16
Van de zon en het windje vanochtend om half 10 een was aangezet en buiten gehangen en nu al droog in de kast.
kerst
16-02-2025 om 14:29
Van de
Dat ik vandaag helemaal niks hoef🙂
En lekker makkelijk kliekje opwarmen vanavond.
rionyriony
16-02-2025 om 15:14
't Is wel mooi weer buiten. Ik heb een terrasplant uitgebreid verzorgd. Vorig jaar gekocht. Hij moet nu wel helemaal tevreden zijn. Ik denk wel dat ik hem vannacht een plekje geef tegen het huis want het zal mogelijk gaan vriezen. En ik heb de grond natgemaakt. Ik zal hem in een extra emmer zetten als een soort isolatie.
FaithfulDuck87
16-02-2025 om 16:38
2 lekkere taarten gebakken voor mijn verjaardag van as dinsdag. vind ik altijd leuk om te doen. eerder al brownies gebakken, voor het werk.
Bellebelle
16-02-2025 om 16:42
Dat ik vannacht goed heb geslapen en me daarom nu uitgerust voel. En dat ik vanochtend een fijne wandeling heb gemaakt met mijn man. Wel fris, maar ook een zonnetje.
Loulou39
16-02-2025 om 19:25
De zon! Daar word ik zo vrolijk van! En vrijdag 18 graden?? Laat maar doorkomen 😄💃🏻.
En heel oppervlakkig, maar dat er een nieuw seizoen van “Daar gaan ze weer” is begonnen, en dat ik ook nog Videoland nog niet opgezegd heb (dat wilde ik doen, want kijk bijna nooit), waardoor ik meteen de nieuwe aflevering kan kijken.
Even lekker afleiding van alles wat er speelt qua werk, privé en gezondheid.
Beterlaat2021!
16-02-2025 om 19:32
Op een gegeven moment viel het me op dat het licht in het halletje brandde. Dat snapte ik niet. Had ik het aan gedaan (?) en niet uit gedaan?
Ging ik kijken, was het niet een lamp MAAR DE ZON! DE ZON!