Huiskamer
Lollypopje
12-04-2022 om 14:25
Waar werd je vandaag blij van? - deel 2
Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier 
Koettie
12-02-2025 om 22:39
gratis bank afgehaald via marktplaats, leuk model, leuke kleur en perfecte maat. Alleen de hoek aan de andere kant dan ik hem wil. Nog niet echt op kunnen zitten maar tot ik een andere heb helemaal prima! Elektricien is nu klaar, alles netjes in de muur. Morgen de stucadoor even naar de planning vragen. Het wordt echt wat!!
Moosey
13-02-2025 om 00:23
Fijn Koettie!
Ik ben blij dat ik weer ns echt lekker gewerkt heb vandaag. Volle dag kantoor en daarna nog even een paar uurtjes op de vloer, en daarna nog steeds niet gevloerd
Hoop zo dat t zo een beetje doorzet, ik heb mn energieke zelf gemist de laatste 2 jaar.
rionyriony
13-02-2025 om 12:07
Daarnet even een van mijn planten verpot. Het ging om een zeldzamere soort, die ik had gekocht wegens zijn bijzonder getekende bladeren, die het goed was gegaan (hij was niet erg moeilijk) en die vanwege zijn zeldzaamheid verdubbeld was in (minimum)prijs. Ik zie vreselijke prijzen online.
Maar ik kon een van mijn overbodige maatbekers ervoor hergebruiken als pot. En hij kan weer een seizoen vooruit. Hij wordt niet erg groot maar maakt telkens nieuwe plantjes om zich heen. Hij is nu 24 cm; hij was vorige nazomer 10 cm.
HAHA!wait..what
13-02-2025 om 12:12
Ik was met dochter (13) in gesprek en ineens dacht ik; goh, wat heerlijk dat je zo'n positief persoon bent en altijd jezelf bent/blijft.
Ze heeft wat gedoe met een meisje waar ze vorig jaar goed bevriend mee was. Zij negeert haar ineens en ze spreken nooit meer af. Ook heeft ze via via gehoord dat ze negatief over haar praat ineens.
Dochter was daar best verdrietig om in eerste instantie. Dus ik zei vandaag tegen haar; waarom vraag je haar niet waarom ze zo doet? Misschien kunnen jullie het wel uitpraten samen.
En toen zei ze; nee, ik richt me op de vriendinnen waar ik het wél leuk mee heb. Iemand die zo tegen me doet is geen echte vriendin.
Ik besefte dat ik zelf meer last had van hun verbroken vriendschap dan dat zij heeft, haha! Ik ben echt een pleaser dus soms vind ik het best 'lastig' om te zien dat dochter zo anders is. Terwijl het juist iets heel positiefs is
Bailey26
13-02-2025 om 16:08
Het sneeuwt hier. Het blijft niet liggen maar het dwarrelen van de vlokken naar beneden is wel een mooi gezicht.
Netherfield
13-02-2025 om 18:27
Alleenwonende vriendin geholpen met zegels sparen voor het Jumbo boodschappenpakket. Ze heeft nu genoeg zegels! Had zelf ook al een pakket. Werd al blij van de nostalgie, spaarde vroeger altijd voor C1000 pakketen.
Loulou39
14-02-2025 om 15:17
Dat ik boodschappen heb gedaan en mijn kast en koelkast helemaal vol liggen met groente, fruit, kaas, vers brood etc. Wat een luxe!
Ik heb de afgelopen drie dagen op een (reserve-) pak crackers geleefd, ivm ziek zijn en binnen moeten blijven. Alle verse dingen waren op.
Ik heb de koelkast al wel drie keer opengetrokken om even weer blij te worden 😂
Loulou39
14-02-2025 om 15:18
Netherfield schreef op 13-02-2025 om 18:30:
Was terug aan het lezen en krijg zin in bonbons nu.
Uiteraard krijg ik nu ook zin in bonbons 😂
Koettie
14-02-2025 om 16:05
Zooo, loodgieter is geweest en heeft ook de douchekraan en wclekkage even verholpen. Super chill. Stucatdoor had toevallig al tijd vanmiddag, dus die belde, was net klaar met stucloper neerleggen dus kwam perfect uit. Morgen komt hij ook, misschien dan al (bijna) klaar. Vloer is vandaag bezorgd (arme mannen, kleine lift en onhandig dus flinke fooi) en morgen kan ik beginnen met de ondervloer als het niet teveel in de weg zit met de stucadoor. Anders zondag maar doen.
Nu lekker douche en heb al eten in huis. Beentje omhoog en morgen weer om 8:30 aan de slag.
lientje69
14-02-2025 om 22:53
Collega wil mijn nachtdiensten ruilen voor haar dagdiensten. Zo fijn voor me! En zo lief.