Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Pleegkind was blij met zijn verjaardagscadeau.  Hij is nogal moeilijk dus het is altijd goed zoeken en nadenken  geblazen.

Dat mijn whatsapp geschiedenis mee gekopieerd is naar m’n nieuwe telefoon.
En dat ik zo gauw de was klaar is, ga sporten en daarna met allemaal lekkers (verse nootjes, olijven etc.) op de bank mag van mezelf en niets meer hoef te doen behalve lekker Netflixen of lezen, en dat ik vanavond lasagne eet.

Bij onze plastic afval container hingen 2 zakken. Eén met plastic afval (waarom zat die dan niet IN de container??).  
En een boordevol met lege plastic flesjes met het goede logo. Toen die er 3 kwartier later nog hing hebben we die maar meegenomen....

van de vogeltjes tijdens mijn wandeling ♥️ wat een heerlijke geluiden.
En ik ben ook blij dat mijn huis weer eens schoon is. Eindelijk de tijd en energie voor gehad. Het kan er weer even tegen.

heerlijk om vandaag weer naar huis te vliegen.  

Loulou39 schreef op 09-02-2025 om 14:03:

Dat mijn whatsapp geschiedenis mee gekopieerd is naar m’n nieuwe telefoon.
En dat ik zo gauw de was klaar is, ga sporten en daarna met allemaal lekkers (verse nootjes, olijven etc.) op de bank mag van mezelf en niets meer hoef te doen behalve lekker Netflixen of lezen, en dat ik vanavond lasagne eet.

Wat fijn dat het toch gelukt is met whatsapp!

Schoondochter schreef op 10-02-2025 om 13:33:

[..]

Wat fijn dat het toch gelukt is met whatsapp!

Jaaa, ik ben zo blij en opgelucht!
En nu kan ik wel een back-up maken 😁

Nog bedankt voor het meedenken 🌸 (en geruststellen).

Dorestad schreef op 10-02-2025 om 12:41:

heerlijk om vandaag weer naar huis te vliegen.

Had je wel een leuke vakantie? (aangenomen dat je voor vakantie moest vliegen)

Via marktplaats een nieuw koffiezetapparaat gekocht, een moccamaster. Had er al een maar die laat ik denk ik bij vriend staan. Goede deal, zo goed als nieuw voor 100, nieuw zijn ze 260 euro ofzo. En nog precies op de route van werk naar huis! 
En mn vloer is geëgaliseerd. Morgen voor werk even spieken, daarna komt de elektricien. 

Voor het eerst sinds maanden weer eens op een normaal tijdstip met het hele gezin gegeten.  Alles aan kant, kind 1 aan de studie, kind 2 en man aan de gezamenlijke hobby en ik met mijn hobby op de bank voor 19.30 uur. Helemaal fijn!  Ik kan straks gewoon het journaal kijken op het tijdstip dat het wordt uitgezonden.  

stokstaart schreef op 10-02-2025 om 14:43:

[..]

Had je wel een leuke vakantie? (aangenomen dat je voor vakantie moest vliegen)

Ja hoor.  Was met een vriendin. Het was warm en zonnig.  Maar ik vind het thuis ook heerlijk.  En potverdikkie, wat kom ik terug in een net, opgeruimd huis.  Wat hebben man en kinderen het hartstikke netjes.....

Heerlijk Dorestad!

Onze pup ligt lekker op mijn schoot te slapen. Af en toe schiet er een poot de lucht in omdat ze droomt haha  Zo heerlijk dat beide honden 's avonds zo rustig zijn

Dorestad schreef op 10-02-2025 om 20:59:

[..]

Ja hoor. Was met een vriendin. Het was warm en zonnig. Maar ik vind het thuis ook heerlijk. En potverdikkie, wat kom ik terug in een net, opgeruimd huis. Wat hebben man en kinderen het hartstikke netjes.....

Oh wat fijn om zo thuis te komen

Eerste behandeling aan mijn oog achter de rug. Leuk is anders maar heb het gehad. De andere  is aan mijn slechte oog. Maak ik me minder druk om.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.