Huiskamer
Lollypopje
12-04-2022 om 14:25
Waar werd je vandaag blij van? - deel 2
Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier 
Loulou39
28-01-2025 om 15:22
Lollypopje schreef op 28-01-2025 om 15:08:
ik kan ook weer koffie drinken 🥳🥳🥳
Vanochtend koffie met een paasei. Ultiem genieten 😊
Wat fijn! Gegund!
Lollypopje
28-01-2025 om 16:35
Bakblik schreef op 28-01-2025 om 15:20:
[..]
Wat fijn! Gefeliciteerd.
Zou de weg terug omhoog eindelijk begonnen zijn? Ik hoop het zo voor je. 💐🦋
Dat denk ik niet. Ik heb nu gewoon goede medicatie voor mijn voedsel intoleranties, al werkt dat niet voor alles want koemelkt eiwit gaat nog niet zo lekker. Al reageer ik daar ook minder heftig op dan voorheen dus dat is fijn.
Maar mentaal doet het me wel een hoop dat ik gewoon weer een beetje kan genieten van voedsel. Dat geeft toch weer een beetje extra Vreugde In Het Leven
FaithfulDuck87
28-01-2025 om 17:04
Fijn Lollypopje. Geniet er van. Het zijn soms de kleine (in een ander zijn ogen) dingen die het doen.
stokstaart
28-01-2025 om 17:05
wat fijn Lolly!!!! Laat het je smaken en hopelijk trekt de koemelk nog bij (of miss wel met een extra lactase pilletje?)
Beterlaat2021!
28-01-2025 om 17:08
Blij, dat de verlichting bij de oversteekplaats eindelijk is gerepareerd.
Slechts 13 maanden na mijn melding aan de Gemeente....!
Lollypopje
28-01-2025 om 17:33
Friezinnetje schreef op 28-01-2025 om 17:04:
Fijn Lollypopje. Geniet er van. Het zijn soms de kleine (in een ander zijn ogen) dingen die het doen.
Als je zo weinig kunt als ik dan zijn die kleine dingen juist ontzettend groot, want het is het enige wat ik heb. En echt de eerste slokjes koffie waren zo genieten 😊
stokstaart schreef op 28-01-2025 om 17:05:
wat fijn Lolly!!!! Laat het je smaken en hopelijk trekt de koemelk nog bij (of miss wel met een extra lactase pilletje?)
Helaas zit het hem in koemelk eiwit en niet in de lactose, dat was inderdaad makkelijker geweest. Maar wie weet komt dat inderdaad nog 😊
Malibu2
28-01-2025 om 18:25
De faculteit waar ik mijn deeltijdstudie doe. Wat een fijne mensen daar en ze zijn super flexibel. Ze kennen de studenten persoonlijk en waar ik me jaren geleden tijdens mijn eerste studie regelmatig een nummer voelde, is dat hier absoluut niet zo. Ook geen gepoch met status of functie. Zo fijn!
Herfstappeltaart
29-01-2025 om 13:55
Ik ben blij dat ik het afgelopen weekend toch weer de moeite heb genomen om een weekmenu te maken. Heerlijk om gewoon even te kunnen kijken van 'wat zou ik ook alweer eten vandaag?, oja dàt.' En dat alles om dat te koken ook al in huis is. Scheelt een boel denkwerk door de week.
rionyriony
29-01-2025 om 18:58
Nou ik ben weinig duizelig geweest vandaag. Is positief.
Maar wel pijn bij het lopen waardoor ik mijn tocht na enkele kilometers moest afbreken. Is weer negatief.
Maar goed; je krijgt nooit alles tegelijk. Is realistisch.
Daarnet kreeg ik het spontane maar onzalige idee om mijn Yuccaboom van twee meter uit zijn pot te halen. Maar goed, in ruil voor de ontzettende troep in elke kier van de keukenvloer en verre omgeving weet ik nu hoe hij er onder de grond uitzag. Nieuw grondje echte cactusaarde gekregen waar hij hopelijk in wil groeien komende lente. Daar ben ik dan weer blij om, denk ik.
Schoondochter
29-01-2025 om 19:41
Mijn kat was gisteren en vanacht de hort op. Om het goed te maken (zo maak ik mezelf wijs) is hij al de hele dag niet bij me weg te slaan. Hij ligt nu tegen me aan te snurken. Zo fijn.
(En voor hem lekker warm
)
QuarterlyDinosaur18
29-01-2025 om 21:51
Complimenten gehad van collega’s die mij in hun team willen. Ze vinden me communicatief sterk, ook aan de telefoon. Best geinig omdat ik tot voor kort telefoonangst (extern en werk gerelateerd) had, pas heel recent op kantoor meer bel met collega’s om me heen en me daarin begin te ontspannen. Leuk en motiveert.
Koettie
29-01-2025 om 22:15
Hier ook werkpleziertje. Had een te zware caseload en nu wat meer in balans. Nog steeds druk maar precies op de goede manier en heb helemaal m'n plek gevonden. In het team en de werkzaamheden en goede lijntjes met de juiste mensen bij de juiste instanties. Had toen ik hier net werkte eigenlijk best spijt maar inmiddels echt heel blij met mn baan. Ondanks dat het zorg is dus vaak gezeik met personeelstekort en al dat gedoe. Ben een collega aan het inwerken en die gaf een compliment over hoe ik mijn werk doe en indeel en dat ze zin heeft om dat ook te bereiken.
lientje69
30-01-2025 om 08:37
Hier blij dat mijn zware verkoudheid afneemt en ik weer wat energie begin te krijgen. En ik in huis ook weer wat productief ben . Heb me de laatste dagen naar het werk gesleept en thuis is alles blijven liggen.