Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

De zon schijnt, super 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

01-12-2024 om 15:10

heerlijk weer idd, 45 minuten gewandeld en tuin wat opgeruimd, bakken geleegd. En kerstverlichting buiten gezet en binnen de kerstboom opgetuigd. Nu zo de stofzuiger er nog doorslingeren

Terwijl ik normaal kies voor een ommetje in de buurt, ben ik nu naar een schitterend bos gereden en daar een mooi rondje gelopen. Meestal vind ik dat niet zo lang van huis weg kan zijn i.v.m. de kinderen. De kinderen hebben er overigens helemaal geen last van, het zijn pubers, maar dat zit dus echt in mijn systeem.

hier ook een mooi bos bezocht incl uitkijktoren 

Bij de Dille & Kamille rondgestruind tussen zo ontzettend veel leuke dingen! Misschien ga ik er van de week wat witte kersthuisjes halen. 

Met vriend besproken hoe we het bureau willen gaan maken. Gewoon heel simpel, twee Malm kastjes van Ikea en dan een goede, dikke plank erop. Kunnen we naast elkaar zitten.

MissDalhousie schreef op 01-12-2024 om 18:23:

Bij de Dille & Kamille rondgestruind tussen zo ontzettend veel leuke dingen! Misschien ga ik er van de week wat witte kersthuisjes halen.

Oja die wil ik ook heel graag

GroenTuintje schreef op 01-12-2024 om 19:13:

[..]

Oja die wil ik ook heel graag

Ik ook!

dat ik een goede uitslag van de CT-scan scan hebt gehad , geen uitzaaiingen meer te zien 🤩

Zuster2021 schreef op 01-12-2024 om 19:48:

dat ik een goede uitslag van de CT-scan scan hebt gehad , geen uitzaaiingen meer te zien 🤩

Gefeliciteerd!!! Wat ontzettend fijn 

Dat is wel blij worden met een grote B.

Herfstappeltaart schreef op 01-12-2024 om 19:52:

[..]

Gefeliciteerd!!! Wat ontzettend fijn

Dankjewel 

Bellebelle schreef op 01-12-2024 om 19:52:

[..]

Dat is wel blij worden met een grote B.

Dankjewel , een heeeeeeele grote B idd 😁

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

01-12-2024 om 20:07

oh wat fijn Zuster2021!

Gefeliciteerd!

Hier ook een grote blij. Dochter begint eindelijk resultaat te merken van haar revalidatietraject van haar "long covid".

Ze had een buitengewoon goeie dag. We zijn een uurtje naar een tuincentrum geweest op de fiets. Toen we weer thuis waren moest ze wel even zitten maar hoefde niet te liggen. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.