Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

29-11-2024 om 16:26

ja, de zon schijnt, lekker weertje
En ik werd blij om even naar een mooi tuincentrum te gaan, wat nieuwe kerstdingetjes gekocht. En ik kon er al vroeg heen, omdat de arts tussen 9-10 zou bellen en voor 9 uur al belde. Even checken hoe het gaat. Verder nog naar de kapper geweest. 

Ik heb genoeg overuren staan om de rest van 2024 niet meer te hoeven werken. Nou is dat niet helemaal haalbaar, maar het geeft wel heel veel lucht! Ik lig nu nog op bed, over allerlei leuke dingen te lezen in de komende weken, waar ik nu dus gewoon heen zou kunnen gaan! Heb me net aangemeld als kerstvrijwilliger op de school van mijn kinderen - die ruimte heb ik nog nooit gehad!

Werd blij van de spontane hulp van 2 jonge knullen vanmorgen vroeg. ( dochter had auto vastgereden in de berm)

MissDalhousie schreef op 30-11-2024 om 09:04:

Ik heb genoeg overuren staan om de rest van 2024 niet meer te hoeven werken. Nou is dat niet helemaal haalbaar, maar het geeft wel heel veel lucht! Ik lig nu nog op bed, over allerlei leuke dingen te lezen in de komende weken, waar ik nu dus gewoon heen zou kunnen gaan! Heb me net aangemeld als kerstvrijwilliger op de school van mijn kinderen - die ruimte heb ik nog nooit gehad!

Ik heb nog zoveel vakantie-uren staan, dat ik ze niet meer kan opkrijgen, zelfs als ik ni onmiddellijk met vakantie zou gaan voor de rest van het jaar. Maar er moeten nog de nodige werkzaamheden verricht worden.

Ik hoop dat je net zoveel vrij kan nemen als je wil!

Auwereel schreef op 30-11-2024 om 11:15:

[..]

Ik heb nog zoveel vakantie-uren staan, dat ik ze niet meer kan opkrijgen, zelfs als ik ni onmiddellijk met vakantie zou gaan voor de rest van het jaar. Maar er moeten nog de nodige werkzaamheden verricht worden.

Ik hoop dat je net zoveel vrij kan nemen als je wil!

Haha, ja, vakantiedagen heb ik ook nog genoeg, maar die mogen gelukkig mee naar volgend jaar! Overuren worden uitbetaald als ik ze niet opmaak en dat is een beetje zonde (belasting + straks weer veel kinderopvangtoeslag terugbetalen), dus ik heb net mijn agenda helemaal geblokt. Er staan wel een paar dingen gepland die echt door moeten gaan, de rest wacht maar tot januari.

Net kaartjes besteld voor de winterefteling en voor twee middagvoorstellingen (ballet, musical). Ik ga helemaal los hier!

Het evenement in mijn kerk waarbij ik vrijwilliger was. Ik blijf het zo bijzonder vinden om de getuigenissen van mensen te horen en de duidelijke overeenkomsten met mijn eigen verhaal te zien. Ben nu fysiek moe, mijn voeten doen zeer, maar wat een heerlijk voldaan gevoel.

En daarnaast blij dat ik niet meer hoef te koken vanavond 

Ik lees meestal op mijn ereader in bed voordat ik ga slapen, nog even een spannende thriller: lekker afleiding van piekeren, maar ook omdat ik overdag de rust niet heb om te lezen.

Maar vandaag heb ik mezelf getrakteerd op twee papieren boeken, belachelijk duur trouwens 😡, maar ik ben er echt heel blij mee 💃🏻

weer zonnige dag geweest 

Chantal2022 schreef op 30-11-2024 om 18:59:

weer zonnige dag geweest

O ja, en dit! 😁

Er zat opeens een lelijke kersttrui in mijn schoentje vanmorgen. 

Koettie schreef op 30-11-2024 om 20:02:

Er zat opeens een lelijke kersttrui in mijn schoentje vanmorgen.

Hahaha, hier moet ik heel erg om lachen 😁

(Word ik dus ook blij van)

Van een kop thee met een heerlijk stuk zelfgebakken cheesecake. Ik had me er al de hele dag op verheugd en nu na een drukke dag lekker genieten.

Ik zit met dochter in de speeltuin en er kwamen net een Sint en Piet langslopen  . Ze zwaaide terug en dochter was helemaal blij en daar wordt ik ook weer blij van.

Mijn allereerste breiwerk is af, een hele eenvoudige muts 
Volgende project wordt of een baret of een rondgebreide sjaal die ook als soort hoodie gedragen kan worden.
Maar eerst wandelen want de zon schijnt 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.