Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Van mijn shopping spree bij de HEMA: 3 leuke handige kratjes waar ik de badkamerzooi in heb gesorteerd (waar je letters op kunt doen zoals op een letterbord, heel leuk) en een geweldige trui met Takkie en heel veel hartjes in zwart-wit

Voor het eerst in maaaanden weer eens met mn ereader in bed. Kop thee erbij en nu lekker op tijd slapen. 

Vrije dag vandaag en er is even helemaal niemand in huis! Kinderen naar school, man naar het werk en de badkamerverbouwing is klaar dus voor het eerst sinds een maand ben ik even alleen  
Zit nu lekker op de bank met een boek. Straks nog wel veel huishoudelijke klusjes te doen maar nu even helemaal niks 

Ik heb prima geslapen vannacht, wat een verschil maakt dat met hoe je aan de dag begint

Moosey schreef op 25-11-2024 om 21:06:

Van mijn shopping spree bij de HEMA: 3 leuke handige kratjes waar ik de badkamerzooi in heb gesorteerd (waar je letters op kunt doen zoals op een letterbord, heel leuk) en een geweldige trui met Takkie en heel veel hartjes in zwart-wit

Oh ik hou echt van de Hema en van Takkie  Voor de kinderen heb ik voor Sinterklaas (ook al geloven ze niet meer) Takkie sloffen gehaald 😁 

Ja ik vind het ook echt leuk. Kwam de HEMA binnen en zag de kindertruien met Takkie en Pom en dacht ‘Ohhh als ze nou zoiets voor volwassenen hadden dan kocht ik het’ Hadden ze het natuurlijk gewoon

HAHA!wait..what schreef op 26-11-2024 om 09:15:

Vrije dag vandaag en er is even helemaal niemand in huis! Kinderen naar school, man naar het werk en de badkamerverbouwing is klaar dus voor het eerst sinds een maand ben ik even alleen
Zit nu lekker op de bank met een boek. Straks nog wel veel huishoudelijke klusjes te doen maar nu even helemaal niks

Heerlijk  is dat dan hè. Hier ook het rijk alleen  nu. Lekker even koffie en een  boek idd.

Ik heb mezelf toch weten te motiveren  om te gaan zwemmen. En het water was heerlijk warm.

Moosey schreef op 25-11-2024 om 21:06:

Leuk wij hebben takkie kerstverlichting voor aan de schuur gekocht. Ben er ook blij mee. En werd ook blij van volwassen dochter die blij op mijn aankoop reageerde 

Pooh-Bear schreef op 26-11-2024 om 18:36:

[..]

Leuk wij hebben takkie kerstverlichting voor aan de schuur gekocht. Ben er ook blij mee. En werd ook blij van volwassen dochter die blij op mijn aankoop reageerde

Ooh ik vind takkie ook zo leuk! Ik wist niet dat ze daar kerstverlichting van hadden, ik ga morgen eens kijken bij mijn hema!

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

26-11-2024 om 20:03

Broodjebrie schreef op 26-11-2024 om 18:56:

[..]

Ooh ik vind takkie ook zo leuk! Ik wist niet dat ze daar kerstverlichting van hadden, ik ga morgen eens kijken bij mijn hema!

Ook een hele leuke sneeuwbol.  

Vandaag een helder moment gehad, waarin ik zo maar ineens inzag waarom ik mezelf zo ongeveer mijn hele leven lastig val met bepaalde gedachten over mezelf. Met dat inzicht kan ik mezelf liever gaan benaderen als ik weer in dat denkpatroon verval.

MonthlyHedgehog35

MonthlyHedgehog35

27-11-2024 om 07:03

madee schreef op 26-11-2024 om 20:21:

Vandaag een helder moment gehad, waarin ik zo maar ineens inzag waarom ik mezelf zo ongeveer mijn hele leven lastig val met bepaalde gedachten over mezelf. Met dat inzicht kan ik mezelf liever gaan benaderen als ik weer in dat denkpatroon verval.

Wat goed!!! 

MonthlyHedgehog35

MonthlyHedgehog35

27-11-2024 om 08:09

Ik ben blij om iets kneuterigs; ik ben dol op leuke ontbijtjes en ik ontbijt daardoor iedere dag verschillend. Vanmorgen iets gemaakt (deels gisteravond al) wat superlekker was en ik werd daar heel erg blij van. Een goed begin...

Ben ook blij met mijn medisch opgeleide familie, ik app zwager over een terugkerend, pijnlijk (maar niet ernstig) probleem en een paar uur later belt hij terug zodat hij advies kan geven en ik vind mijzelf een geluksvogel 

Ik ben blij dat mijn vader uit het ziekenhuis is
Heeft er bijna 2 weken gelegen na een hartinfarct 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.