Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

lientje69 schreef op 21-11-2024 om 18:21:

Hier dus blij dat dochter veilig thuis is. Heb haar de hele weg aan de telefoon gehad. Ze vond het behoorlijk spannend. Komt niet zo vaak voor zo onwijs glad. Maar ze moet het toch leren en over haar angst heen met onregelmatig werk in de zorg.

Mijn kind is onderweg vanuit Duitsland naar huis,  moet de hele provincie Groningen door waar het op dit moment heftig is. En morgenvroeg moeten we met 2 auto's,  om 6 uur al, weer dezelfde weg terug naar Duitsland.  Daar hele dag buiten slopen en dan weer terug.  Ik vi d het maar niets

Kloppend hartje bij de echo gezien! 

Dorestad schreef op 21-11-2024 om 20:21:

[..]

Mijn kind is onderweg vanuit Duitsland naar huis, moet de hele provincie Groningen door waar het op dit moment heftig is. En morgenvroeg moeten we met 2 auto's, om 6 uur al, weer dezelfde weg terug naar Duitsland. Daar hele dag buiten slopen en dan weer terug. Ik vi d het maar niets

Ik lees echt net een bericht dat het chaos is in het noorden. Sterkte voor iedereen daar! Ik vind rijde  door de sneeuw ook echt geen pretje. 

Lisabette schreef op 21-11-2024 om 20:22:

💕

Acch dat is zo'n heerlijk moment! 

Dorestad schreef op 21-11-2024 om 20:21:

[..]

Mijn kind is onderweg vanuit Duitsland naar huis, moet de hele provincie Groningen door waar het op dit moment heftig is. En morgenvroeg moeten we met 2 auto's, om 6 uur al, weer dezelfde weg terug naar Duitsland. Daar hele dag buiten slopen en dan weer terug. Ik vi d het maar niets

Snap ik.  Met dit weer wil je niet langs de weg moeten.

Gefeliciteerd!

MonthlyHedgehog35

MonthlyHedgehog35

21-11-2024 om 20:54

Blij dat ik eindelijk een begin heb gemaakt met iets wat ik sinds het behalen van mn  studies voedingsleer en gewichtsconsulente al wilde: mn eigen foodblog-webside!

MissHolmes schreef op 21-11-2024 om 20:54:

Blij dat ik eindelijk een begin heb gemaakt met iets wat ik sinds het behalen van mn studies voedingsleer en gewichtsconsulente al wilde: mn eigen foodblog-webside!

Gefeliciteerd  en veel succes!

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

21-11-2024 om 21:09

MissHolmes schreef op 21-11-2024 om 20:54:

Blij dat ik eindelijk een begin heb gemaakt met iets wat ik sinds het behalen van mn studies voedingsleer en gewichtsconsulente al wilde: mn eigen foodblog-webside!

oh leuk! 

Ik heb ook een eigen pagina, waar ik veel recepten op heb gezet, en ook wat andere dingetjes. doe er nu niet veel meer mee. 

lientje69 schreef op 21-11-2024 om 20:50:

[..]

Snap ik. Met dit weer wil je niet langs de weg moeten.

Hij is thuis.  Zeer opgewekt.  De hele dag buiten aan het slopen geweest.  Normaal gesproken zit hij achter zijn pc,  les te geven,  te vergaderen: kortom allemaal hoofdwerk.  Nu zalig met de mokerhamer slopen en sjouwen.  

MonthlyHedgehog35

MonthlyHedgehog35

21-11-2024 om 22:20

Dank Lientje en Friezin! Het worden blogs over gezond eten etc, vanuit mn kennis als voedingsdeskundige/gewichtsconsulente. Staat echt nog in de kinderschoenen, en ik ben ook niet zo heel erg handig met die dingen maar ik ben er in ieder geval aan begonnen, gewoon als een soort van projectje voor wanneer ik tijd over heb.... (En ook omdat ik best veel vragen krijg, en omdat ik merk dat er heel veel misverstanden zijn en dingen onduidelijk over gezond eten)
Geen idee eigenlijk waarom ik het zo lang uitgesteld heb want ik wilde hier al heel lang aan beginnen... (Maar ik wist niet zo goed hoe maar daar heb ik een oplossing voor gevonden)

lientje69 schreef op 21-11-2024 om 20:50:

[..]

Snap ik. Met dit weer wil je niet langs de weg moeten.

Hij is thuis.  Zeer opgewekt.  De hele dag buiten aan het slopen geweest.  Normaal gesproken zit hij achter zijn pc,  les te geven,  te vergaderen: kortom allemaal hoofdwerk.  Nu zalig met de mokerhamer slopen en sjouwen.  

MonthlyHedgehog35

MonthlyHedgehog35

22-11-2024 om 07:42

Sneeeeeeeeeeeeeeuw!!! Werd ik door verrast, ik had even gemist dat het zou gaan sneeuwen. En nee sneeuw is niet handig voor verkeer e.d maar het ziet er mooi uit en dat vind ik leuk.

Dorestad schreef op 21-11-2024 om 22:02:

[..]

Hij is thuis. Zeer opgewekt. De hele dag buiten aan het slopen geweest. Normaal gesproken zit hij achter zijn pc, les te geven, te vergaderen: kortom allemaal hoofdwerk. Nu zalig met de mokerhamer slopen en sjouwen.

Gelukkig maar. Het was hier in de kop van Noord-Holland ook bar en boos. Code geel, maar dat had rustig ook oranje mogen zijn in dit geval. Was blij dat mijn werkdag gisteren verplaatst was en ik dus thuis was. Ik lees dat mensen er 6 uur over  gedaan hebben een stukje van 25 km  .

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.