Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

ik ben blij dat de masked singer weer begint vanavond 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

15-11-2024 om 09:12

blij dat het nog steeds lekker weer is, heb al weer een dik half uur gelopen. 

Nieuwe koffer gekocht, blij mee nu al zin om te pakken....

Blij van de tegelzetter die bezig is met onze badkamerverbouwing! 

Hij heeft vandaag een pakketje aangenomen toen DHL onverwachts aan de deur stond. En gisteren had hij koffie voor me (en voor hem zelf natuurlijk) gezet toen ik een drukke ochtend had en even een kwartiertje thuis was    Stond al klaar toen ik thuis kwam haha! Vond ik wel lief

MonthlyHedgehog35

MonthlyHedgehog35

16-11-2024 om 12:26

Vast fout als je volwassen bent  maar ik word blij van de sinterklaasintocht. Hier in de stad en op tv, maakt niet uit  (Het Sinterklaasfeest is in mijn familie nogal geliefd)

Zit nog na te genieten, gisterenavond heerlijk uit eten met 'n vriendin, het was supergezellig. Veel gelachen en lekker gegeten. 

MissHolmes schreef op 16-11-2024 om 12:26:

Vast fout als je volwassen bent maar ik word blij van de sinterklaasintocht. Hier in de stad en op tv, maakt niet uit (Het Sinterklaasfeest is in mijn familie nogal geliefd)

Wij hebben de intocht net opgezet vanaf het begin. Kleuter zat net te juichen toen de brug open ging. Ik vind het ook nog altijd leuk. Dit jaar zit ze echt helemaal in het verhaal. Zo leuk om te zien. Ze had net bij atelier bij haar tekeningen van de stoomboot ook de dichte brug waar hij voor lag getekend .

MonthlyHedgehog35

MonthlyHedgehog35

16-11-2024 om 14:59

Tara82 schreef op 16-11-2024 om 13:14:

[..]

Wij hebben de intocht net opgezet vanaf het begin. Kleuter zat net te juichen toen de brug open ging. Ik vind het ook nog altijd leuk. Dit jaar zit ze echt helemaal in het verhaal. Zo leuk om te zien. Ze had net bij atelier bij haar tekeningen van de stoomboot ook de dichte brug waar hij voor lag getekend .

Ja echt he! Ook als volwassene ga je er nog helemaal in mee (ik althans)..

Ik ben overigens rond deze tijd bijna jaloers op mijn zus want die is burgemeester en zij mag hem natuurlijk ontvangen   (In haar gemeente komt hij volgende week)

MissHolmes schreef op 16-11-2024 om 14:59:

[..]

Ja echt he! Ook als volwassene ga je er nog helemaal in mee (ik althans)..

Ik ben overigens rond deze tijd bijna jaloers op mijn zus want die is burgemeester en zij mag hem natuurlijk ontvangen (In haar gemeente komt hij volgende week)

Dat is de enigste dag van het jaar dat ik burgemeester zou willen zijn. 

Hier is ze al klaar om haar schoen te zetten. Ik grapte dat ik zou willen dat Sinterklaas een opruim Piet zou sturen. Maar helaas volgens kleuter bestaan die niet. 

Tara82 schreef op 16-11-2024 om 17:22:

[..]

Hier is ze al klaar om haar schoen te zetten. Ik grapte dat ik zou willen dat Sinterklaas een opruim Piet zou sturen. Maar helaas volgens kleuter bestaan die niet.

Tuurlijk bestaan er opruim- en schoonmaakpieten. Zie je Sinterklaas zelfmet tabberd en al over de grond kruipen om snippers op te ruimen van het pakjes-inpakken, of de keuken schoonmaken na het pepernoten bakken? Kleuter moet maar goed oefenen in opruimen, om, wie weet, later als hulp-opruimpiet in dienst te mogen treden bij het Sinterklaashuis! 😉

Auwereel schreef op 16-11-2024 om 19:19:

[..]

Tuurlijk bestaan er opruim- en schoonmaakpieten. Zie je Sinterklaas zelfmet tabberd en al over de grond kruipen om snippers op te ruimen van het pakjes-inpakken, of de keuken schoonmaken na het pepernoten bakken? Kleuter moet maar goed oefenen in opruimen, om, wie weet, later als hulp-opruimpiet in dienst te mogen treden bij het Sinterklaashuis! 😉

Ze hoopt op een brief van Sinterklaas, dus wie weet krijgt ze er wel eentje over opruim Piet. Sinterklaas moet alleen niet het kladblok van mijn werk gebruiken net als de tandenfee  . Die viel bijna door de mand, omdat het logo werd herkend. 

Vandaag naar de kapper geweest, helemaal blij met mijn haar!

MonthlyHedgehog35

MonthlyHedgehog35

16-11-2024 om 21:13

Tara82 schreef op 16-11-2024 om 17:22:

[..]

Dat zei ik ook tegen mijn zus, dat ik 1 dag in het jaar jaloers op haar ben. Terecht zei ze..  

Netherfield schreef op 16-11-2024 om 20:43:

Vandaag naar de kapper geweest, helemaal blij met mijn haar!

Fijn is dat hé, als je haar maar goed zit is!

Het goede gesprek van vanochtend. Totaal onverwacht voor mij, maar de timing had niet beter kunnen zijn. Het was voor mij een heel duidelijke bevestiging dat ik het goede doe, ook al is het soms vermoeiend om tegen de stroom in te blijven zwemmen. Maar dit soort dingen gebeuren altijd op precies de juiste momenten 😊

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.