Huiskamer
Lollypopje
12-04-2022 om 14:25
Waar werd je vandaag blij van? - deel 2
Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier 
Dorestad
16-06-2024 om 20:53
vanmorgen rabarber uit tuin geoogst en rabarbertaart gemaakt.
Vanmiddag werden we door de kinderen getrakteerd op een late lunch bij de cuisinerie Mensinge, waar het heerlijk rustig was (voetbal).
En nu zit ik met eega in Steenbergen thee te drinken. Het is zonnig. We hebben net 4 km gelopen, zijn ongeveer halverwege de wandeling. Een mooie zonnige avond hier, beste deel van de dag qua weer.
Evaluna
16-06-2024 om 21:14
Het kinderfeestje van mijn dochter zit er weer op en ik heb het overleefd
Tara82
17-06-2024 om 07:33
Dat dochter en man net voor mij hebben gezongen en dat ik leuke cadeautjes heb gekregen. Het had van man en mij een half uurtje later gemogen, maar ze was zo aan het stuiteren dat we maar zijn opgestaan. Ik denk dat ze zo aan iedereen gaat verkondigen dat ik jarig ben als ik haar naar school breng
. Als ze vanmiddag weer thuis is dan gaan we lekker taart eten.
Ik ga ook nog een van mijn lievelings gerechten koken. Alleen jammer dat de oven het gisteren na de vaderdag croissantjes stuk ging. Geen zelf gebakken cake voor mijn collegas morgen.
Auwereel
17-06-2024 om 08:10
Gefeliciteerd Tara82!
Wat een sneu moment van de oven om ermee te stoppen!
Tara82
17-06-2024 om 08:17
Auwereel schreef op 17-06-2024 om 08:10:
Gefeliciteerd Tara82!
Wat een sneu moment van de oven om ermee te stoppen!
Gelukkig waren de croissantjes net klaar. De aardlekschakelaar klapte er precies uit toen de timer af ging. Daarna nog een keer getest en toen gebeurde hetzelfde, dus nu de stekker er maar uit getrokken en we kijken er later wel verder naar.
Koettie
17-06-2024 om 10:05
Moest zo lachen, zit in de verslavingszorg en for some reason heeft een dealer mn nummer en krijg ik prijzenlijsten doorgestuurd. En zie net berichtje dat hij aangeeft zondag niet bereikbaar te zijn ivm vaderdag. Toch goed om te zien dat de prioriteiten goed zijn. 
Netherfield
17-06-2024 om 10:15
Dochter heeft twee goede cijfers gehaald waardoor de nu misschien wel overgaat! Goed voor mijn zenuwen dit.
MonthlyHedgehog35
17-06-2024 om 10:28
Koettie schreef op 17-06-2024 om 10:05:
Moest zo lachen, zit in de verslavingszorg en for some reason heeft een dealer mn nummer en krijg ik prijzenlijsten doorgestuurd. En zie net berichtje dat hij aangeeft zondag niet bereikbaar te zijn ivm vaderdag. Toch goed om te zien dat de prioriteiten goed zijn.
MonthlyHedgehog35
17-06-2024 om 10:29
Koettie schreef op 17-06-2024 om 10:05:
![]()
Ik werd blij van dit grappige bericht en heb net ff ochtendyoga gedaan, word ik ook blij van. (en soepel)
Bakblik
17-06-2024 om 17:19
Vandaag 3 wassen gedaan en buiten droog gekregen. Op 3 overhemden na (die moeten gestreken) ligt alles weer netjes in de kasten.
Envelop
17-06-2024 om 20:36
Heerlijke boksles gehad, was voor mij een nieuwe plek en het beviel heel goed.
Poezel_en_Wip
17-06-2024 om 21:11
Ein-de-lijk even heerlijk in de zon op het balkon kunnen zitten vanmiddag, zo fijn. Heb er stiekem een iets langere lunchpauze van gemaakt.
Moosey
17-06-2024 om 22:53
Zalig buiten gezeten en gegeten met lieve dorpsgenoten. Eigenlijk de eerste echte zomeravond, voor mijn gevoel. En dat in goed gezelschap met lekker eten en een goed glas wijn, dat was wel echt een traktatie. En morgen voor de tweede keer sinds ze terug is op stap met mijn geremigreerde beste vriendin en haar zoontje, ook al zo fijn