Huiskamer
Lollypopje
12-04-2022 om 14:25
Waar werd je vandaag blij van? - deel 2
Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier 
rionyriony
15-06-2024 om 17:53
Alles is nu van de grond en ik heb de kabel van de tv zwart geverfd. Het zichtbare stukje. Zo'n spierwitte kabel valt altijd op bij een zwarte tv.
Ted68
15-06-2024 om 18:17
Onze zoon had vanochtend vroeg croisantjes gehaald en een lekker brood...Was lekker op staan
Broodjebrie
15-06-2024 om 18:24
dat ik veel klusjes heb gedaan. Zo nog even bij de buren langs en daarna languit op de bank.
Koettie
15-06-2024 om 18:36
Vet veel gedaan in huis. Was nogal onoverzichtelijk met inpakken maar nu een vaste plek voor dingen die mee gaan, opslag en kringloop.
En alle kleren die ik hou nu aan t wassen zodat alles schoon meegaat. Ook nog kans om laatste keer te checken of ik het wel wil houden.
Wilde nu zoveel mogelijk doen want komende week werk ik 5 lange dagen en hopelijk zaterdag verhuizen.
Loulou39
15-06-2024 om 18:48
Hier ook lekker veel gedaan, lekker!
Huis gepoetst, boodschappen gedaan en lopend naar de markt.
Nu op de bank en zometeen hoef ik ook niet te koken want ik heb gisteren voor meerdere dagen gekookt 💃🏻
HAHA!wait..what
15-06-2024 om 19:13
Vanavond blijf ik thuis! Heerlijk vind ik dat.. Ik had eigenlijk een feestje maar man is er nu alleen heen. De hele dag lopen twijfelen maar voor mij en m'n lichaam is dit echt beter.
Dus nu maar film kijken op de bank met zoon en dochter
Broodjebrie
15-06-2024 om 20:17
HAHA!wait..what schreef op 15-06-2024 om 19:13:
Vanavond blijf ik thuis! Heerlijk vind ik dat.. Ik had eigenlijk een feestje maar man is er nu alleen heen. De hele dag lopen twijfelen maar voor mij en m'n lichaam is dit echt beter.
Dus nu maar film kijken op de bank met zoon en dochter![]()
Goed zo, naar jezelf luisteren 
Envelop
15-06-2024 om 23:12
We gingen bbq'en bij mijn ouders op de camping en waren de aanmaakblokjes vergeten. Het was zo leuk om met de kids te proberen om een echt vuurtje te maken met wat we vonden. Kleine stokjes, een oude krant etc. Wel jammer dat alles buiten vochtig was en we uiteindelijk nog naar de winkel zijn gereden voor aanmaakblokjes.
Maar het samen zoeken, echt proberen en het lachen om onszelf vond ik wel een hoogtepunt van de dag.
FaithfulDuck87
15-06-2024 om 23:43
gezellig feestje gehad bij een vriendin, samen met andere vrienden. Heerlijk gelachen
watertoren
15-06-2024 om 23:50
Het was heel gezellig vandaag. Lunchen met vriendinnen omdat er 1 jarig was geweest en daarna de kroeg in. We gingen naar een terras waar ze vaak terrasverwarming hebben maar dat was vanmiddag niet. Wij willen dat vanwege de rokers waarvan ik er ook 1 ben. De eigenaar zei toen van ga maar binnen zitten en je mag roken zolang het niet echt druk is. Daar dus de hele middag blijven hangen en rond half 8 weer uit eten geweest, wel simpel in een shoarmatent heerlijk kapsalon gegeten. Ik heb zo veel gelachen vanmiddag. Ik vind het nog te vroeg om naar bed te gaan maar heel eerlijk gezegd heb ik hem wel een beetje hangen. Ik wil typen zonder veel fouten maar over dit bericht heb ik best lang gedaan.
rionyriony
16-06-2024 om 10:45
Vandaag veel klassieke films:
Pillow Talk met Doris Day,
Emma;
Poseidon (rampenverhaal waar je vermoedelijk nachtmerries van krijgt)
The Duke
Bonnie & Clyde.
Meerdere hiervan op de BBC.
The Attraction Test is ook leuk maar heb ik al vaker gezien. Is meer een soort aardig romantisch modern verhaal dus geen Austin. 
Auwereel
16-06-2024 om 16:09
Ik heb samen met mijn man heerlijk gewandeld in het recreatiebos bij ons in de buurt. Het was zo zalig stil, geen mens te bekennen. Ik dacht eerst dat het met het weer te maken had, wat dreigende lucht, af en toe een spettertje, maar er was meer zon dan spetters en echt koud was het ook niet. Tot ik opeens bedacht, en aan mijn man vroeg, is er soms voetballen nu? Ja, inderdaad. Dus nu vraag ik me af, al die mensen tie ik er regelmatig tegenkom, zijn dat allemaal voetballiefhebbers?!