Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Net uit eten geweest met de buurvrouw. Blijf het knap vinden hoe positief zijn in het leven staat na alle tegenslagen de afgelopen jaren.

Taartjes schreef op 11-06-2024 om 19:49:

Van het stampen in de plassen van mijn dochter Liep ze daar in d'r regenbroekje en knalroze laarzen helemaal blij te zijn.

Het regent, het regent en ik word kleddernat! Het kan me niks verschelen, 'k heb droge kleren zat! 🎶

Het regent, het regent, het regent dat het giet! Zolang ik droge kleren heb, dan deert het mij echt niet! 🎵

Jaargesprek gehad. Ze zijn erg tevreden en krijg meer uren voor ee project dat ik fantastisch vind, duurt nog even maar alsnog leuk vooruitzicht.
Daarnaast gevraagd hoe ik sta tegenover doorgroeien. Kan in m'n huidige functie niet echt maar ze boden de interne opleiding tot verpleegkundige aan. Zeker interesse in, komende (twee) jaar niet van toepassing maar daarna wel echt een overweging. Mis vaker medische verdieping in mijn werk en dan kan ik doorgroeien naar bijv spv. 
Eerst volgend jaar half jaar post hbo bemoeizorg, ook van de baas. Love my job. ♥️

Mijn keuken is klaar. Ik heb hem laten wrappen. De keuken ziet eruit als nieuw,zo heel erg blij mee en ook dankbaar!

MonthlyHedgehog35

MonthlyHedgehog35

13-06-2024 om 22:53

Ik had vandaag een onverwacht drukke maar wel succesvolle dag: ik heb en mijn eigen probleem opgelost en ook nog dat van mijn moeder: ze is nog een ergere digibeet dan ik (Ik vind mijzelf dat ook maar ik mag dat niet zeggen van haar), haar internet deed het niet en ik heb een heldendaad verricht want ik heb het weer aan de praat gekregen   Had ik echt niet verwacht aangezien ik er ook geen reet van snap...

Ik heb een gezellige avond gehad met man,  kinderen en aanhang, lekker uit eten geweest.
Ik had mijn zoon al een paar maanden niet gezien, dus het was wel heel fijn om hem weer eens te zien!

Auwereel schreef op 13-06-2024 om 22:56:

Ik heb een gezellige avond gehad met man, kinderen en aanhang, lekker uit eten geweest.
Ik had mijn zoon al een paar maanden niet gezien, dus het was wel heel fijn om hem weer eens te zien!

Wat fijn Auwereel 

Auwereel schreef op 13-06-2024 om 22:56:

Ik heb een gezellige avond gehad met man, kinderen en aanhang, lekker uit eten geweest.

Wat goed!!

MonthlyHedgehog35

MonthlyHedgehog35

14-06-2024 om 06:55

Mijn kat is eindelijk, na maanden zwoegen, wat afgevallen!! M.a.w de nieuwe eetmethode die haar privé- dierenarts  aangeraden had werkt! Ik ben echt superblij en trots op omaatje  (ze is niet meer heel jong, wat afvallen ook lastiger maakt)

Ben op een intens rottige manier naar bed gegaan maar toen ik wakker werd was het alweer een stuk beter. Ik ga er maar niet vanuit dat het niet terugkomt maar dat ik beter uurtjes aandachtiger kan beleven op momenten waarop het redelijk gaat, want die zijn er, tot nu toe, ook.

OperaQueen schreef op 14-06-2024 om 06:55:

Mijn kat is eindelijk, na maanden zwoegen, wat afgevallen!! M.a.w de nieuwe eetmethode die haar privé- dierenarts aangeraden had werkt! Ik ben echt superblij en trots op omaatje (ze is niet meer heel jong, wat afvallen ook lastiger maakt)

Wat goed! Inderdaad enorm lastig bij zo'n oud beestje. Hopelijk kan ze nog lang gezond bij je blijven!

MonthlyHedgehog35

MonthlyHedgehog35

14-06-2024 om 11:00

Gelebloem schreef op 14-06-2024 om 09:47:

[..]

Wat goed! Inderdaad enorm lastig bij zo'n oud beestje. Hopelijk kan ze nog lang gezond bij je blijven!

Ik ben ook enorm trots op haar! (En op mezelf dat ik advies vriend/privedierenarts v. kat heb opgevolgd want ik denk meestal dat ik het beter weet en ben best een beetje eigenwijs af en toe  )

Er schijnt vanavond voetbal te zijn. Denk dat ik toch maar ga kijken.

Veel werkzaamheden  van mijn lijstje  af kunnen  krassen vandaag.

Hekel aan de harde wind, maar mijn was is lekker snel droog. Moest er wel mijn wasrek voor "vastzetten" met een paar bloempotten, ander vliegt hij om 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.