Huiskamer
Lollypopje
12-04-2022 om 14:25
Waar werd je vandaag blij van? - deel 2
Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier 
Koettie
06-06-2024 om 09:07
Morgen ga ik de studio zien, over twee weken waarschijnlijk over. Fijn, ben toe aan wat rust en een vast plekje. Voor mezelf en voor mn spullen. Dit weekend beetje opruimen en inpakken.
rionyriony
06-06-2024 om 09:37
Herfstappeltaart schreef op 05-06-2024 om 18:26:
Mag het ook over het forum gaan? Ik wordt heel blij van mensen als Nicole123 (in het formatie-draadje) die maar onvermoeibaar doorgaat met onzin tegenspreken die sommigen daar bezigen. Ik heb er de energie niet voor. Zij en een paar gelijkgestemden verdienen wat mij betreft een medaille.
Nee, ik las aandachtig haar inbreng in een ander topic op een ander forum, tenminste als ze dezelfde nick is, maar politiek is uitermate subjectief en dus daarvan denk ik dat ieder recht heeft op het vertolken van eigen dromen en verlangens maar die hoeven niet noodzakelijkerwijze hetzelfde te zijn als de mijne.
rionyriony
06-06-2024 om 09:42
Ik ben deze dag tamelijk blij begonnen met een stil hoofd omdat mijn binnenoor stil was. Dat zal wel weer veranderen maar ik haal er het vertrouwen uit dat het *soms* dus weg kan zijn. En hoop is cruciaal voor mijn leven! 
Ik ben bezig met het bekleden (voor de tiende maal) van een lampenkap met een wat onwillig lapje stof. Vind ik leuk. Het temmen van een lapje stof. En een leuke lampenkap; of tenminste, iets nieuws.
Cindy79
06-06-2024 om 13:17
Dat ik gister weer wat duidelijkheid kreeg vd betaling vd belastingdienst, was wel de voorlopige van 2023. Nu nog de definitieve van 22,:en 23.
En dat ik na een onrustige benen nacht, vanmorgen toch nog wat uurtjes heb kunnen slapen.
Waar een mens al niet blij mee kan zijn.
Envelop
06-06-2024 om 13:20
Met weer een hele toffe opdracht voor mijn werk! Zo blij met mijn eigen bedrijf.
Cindy79
06-06-2024 om 13:26
Oja, dat ik eindelijk ook tegen me zelf kan zeggen, wat vandaag niet komt, komt morgen, bij huishouden.
En vandaag ga ik lui steenrijk straat arm kijken, en vanavond restjes Indiaans eten, en dan vanavond mee helpen met stemmen.
Herfstappeltaart
06-06-2024 om 14:37
rionyriony schreef op 06-06-2024 om 09:37:
[..]
Nee, ik las aandachtig haar inbreng in een ander topic op een ander forum, tenminste als ze dezelfde nick is, maar politiek is uitermate subjectief en dus daarvan denk ik dat ieder recht heeft op het vertolken van eigen dromen en verlangens maar die hoeven niet noodzakelijkerwijze hetzelfde te zijn als de mijne.
Politiek mag dan subjectief zijn, de waarheid is dat niet. Dus volledig uit de lucht gegrepen beweringen worden door Nicole goed onderbouwd tegengesproken. Dat is heel fijn.
Er is een verschil tussen feiten en onderbuikgevoelens.
rionyriony
06-06-2024 om 16:19
Herfstappeltaart schreef op 06-06-2024 om 14:37:
[..]
Politiek mag dan subjectief zijn, de waarheid is dat niet. Dus volledig uit de lucht gegrepen beweringen worden door Nicole goed onderbouwd tegengesproken. Dat is heel fijn.
Er is een verschil tussen feiten en onderbuikgevoelens.
De Waarheid was vroeger een krant geloof ik. Mijn ouders spraken er fluisterend over want het scheen een schande te zijn als je die las. 
Ik denk niet dat het probleem is dat iemand foute aannames doet. De politieke keus wordt niet in eerste instantie bepaald door hoe iets gewoonlijk werkt en wat haalbaar is maar door eerdere ervaringen en door hoop dat de nieuwe keus wel beter voor je zorgt. En je wil helemaal niet horen dat dat wat je nieuwe keus niet kan volgens iemand op een forum, volgens het CBS en volgens de EU.
Overigens heb ik topic maar kort gevolgd.
Malibu2
06-06-2024 om 23:36
O happy day 😊
Ik realiseerde me net toen ik de lijst zag met topics waarop ik had gereageerd, dat ik al een tijdje geen posts meer had geplaatst in het topic met dingen waarvan je verdrietig werd of zaken waaraan ik me had geërgerd. Wat kon ik vroeger lang over dat soort dingen blijven piekeren of me opwinden, dat liet me soms niet meer los.
MonthlyHedgehog35
07-06-2024 om 06:54
Ik ben best wel een digibeet maar met aanwijzingen via videobellen met vriend (en met veel geduld en gemopper, vooral van zijn kant) heb ik het voor elkaar: mn printer is verbonden met mn nieuwe internet en doet het weer!!!

Herfstappeltaart
07-06-2024 om 07:03
Van de exitpoll van de Europese verkiezingen. Nu maar fingers crossed dat het na de echte telling zo blijft (liever nog eentje erbij voor GL/PvdA en eentje erop voor de PVV.
Bakblik
07-06-2024 om 07:05
Herfstappeltaart schreef op 07-06-2024 om 07:03:
Van de exitpoll van de Europese verkiezingen. Nu maar fingers crossed dat het na de echte telling zo blijft (liever nog eentje erbij voor GL/PvdA en eentje erop voor de PVV.
Eentje eraf voor de pvv mag ik hopen? Niet erop!
Zilver_gray
07-06-2024 om 07:18
Herfstappeltaart schreef op 07-06-2024 om 07:03:
Ik was toch enigszins teleurgesteld hoor. Niets verbaast, wel jammer. En idd hopelijk valt de echte uitslag de goede kant uit..
Zilver_gray
07-06-2024 om 07:20
Ik ben blij dat dochter vannacht veilig thuis kwam van haar date. Niet te doen hoor! Doe geen oog dicht!
rionyriony
07-06-2024 om 08:28
Dat iedereen behalve een paar zoals de CU en Forum voor Democratie zo blij is met de verkiezingsuitslagen, tenminste voorlopig t/m maandag. Zo is voorlopig de ruzie weer over. 
Blij omdat de Adiantums zo mooi uitgroeien. Voor 4 euro 50 heb je een hoop sierwaarde.