Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Friezinnetje schreef op 04-06-2024 om 18:41:

ik zou mijn nichtje ophalen van haar werk en was een 20 min te vroeg. Bedacht ik me dat aan de andere kant van de straat een toko zit, dus snel daar heen gegaan. Lekkere sambal, ketjap, boemboes en soto ayamsoep gekocht. Kan ik me al helemaal op verheugen.

Oooh jaloers!

Eet smakelijk 😁

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

04-06-2024 om 22:05

vanavond bij vergadering van groot toernooi waar ik bij in de organisatie zit, gezegd dat ik na dit toernooi stop. Ik erger me te veel aan dingen, krijg geen antwoorden enz. Dus klaar mee. over 2,5 week is het toernooi, dus dat is al snel.

Vandaag cursus gehad, dat was lang geleden. Werd er blij van om na te denken over dingen en met de psyche van de mens bezig te zijn. 

Dat het nu echt ook binnen licht wordt. Rond vier uur was het al wat lichter buiten aan de horizon; een soort middengrijs dat geleidelijk het donkergrijs vervangt, maar het duurt daarna nog wat uurtjes voordat het binnen ook lichter wordt.

Kwam gister thuis van werk en vriend stond al te koken en had een cadeautje op tafel staan, een horloge. Zo lief.

Dat de nieuwe mondhygiëniste zo goed haar werk deed en net dat stapje extra erbij: meedenkend en geïnteresseerd. Helemaal top! 
Beetje angstig naar binnen, blij naar buiten 💃🏻

Mag het ook over het forum gaan? Ik wordt heel blij van mensen als Nicole123 (in het formatie-draadje) die maar onvermoeibaar doorgaat met onzin tegenspreken die sommigen daar bezigen. Ik heb er de energie niet voor.  Zij en een paar gelijkgestemden verdienen wat mij betreft een medaille.

Herfstappeltaart schreef op 05-06-2024 om 18:26:

Mag het ook over het forum gaan? Ik wordt heel blij van mensen als Nicole123 (in het formatie-draadje) die maar onvermoeibaar doorgaat met onzin tegenspreken die sommigen daar bezigen. Ik heb er de energie niet voor. Zij en een paar gelijkgestemden verdienen wat mij betreft een medaille.

Dit dus 

Mag het ook over het forum gaan? Ik wordt heel blij van mensen als Nicole123 (in het formatie-draadje) die maar onvermoeibaar doorgaat met onzin tegenspreken die sommigen daar bezigen. Ik heb er de energie niet voor. Zij en een paar gelijkgestemden verdienen wat mij betreft een medaille.

Nee, ik vind dat erg onsympathiek. Zo geef je een bepaald persoon nog even een steek na in een ander topic. 

Moederkareltje schreef op 05-06-2024 om 19:03:

[..]

Nee, ik vind dat erg onsympathiek. Zo geef je een bepaald persoon nog even een steek na in een ander topic.

Nou graag gedaan in dit geval. Ik heb het al vaak genoeg gedaan in het betreffende topic trouwens. Overigens heb ik geen namen genoemd, dus wie de schoen past...

Echte vrienden. 

Ik dacht vroeger dat ik echte vrienden had, en sommigen daarvan schaar ik zeker onder mijn goede vrienden. Maar dit is anders, dit gaat een stap verder, want ik weet waar dit vandaan komt. 

Van het zonnetje en het prachtige uitzicht waar ik vanavond even van mocht genieten.

Van de heerlijke muziek in de auto op 3fm op de terugweg.

De weegschaal  zakt weer een klein beetje.

van het mooie weer tijdens de avondvierdaagse. 

Lollypopje

Lollypopje

06-06-2024 om 08:58 Topicstarter

Ik word ook heel blij van de posts van Nicole en anderen voor mezelf. Ik heb helaas niet de energie om me uitgebreid in politiek te verdiepen, maar door hun heldere uitleg begrijp ik beter wat er speelt en hoe dingen in elkaar zitten. Vooral omdat ze het goed onder bouwen met bronnen.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.