Huiskamer
Lollypopje
12-04-2022 om 14:25
Waar werd je vandaag blij van? - deel 2
Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier 
vrouw92
07-05-2024 om 21:25
Van alle klusjes die ik vandaag heb gedaan! Over de ramen ben ik nog niet tevreden, helaas niet streeploos. Maar verder echt fijn om zoveel te kunnen doen.
MonthlyHedgehog35
07-05-2024 om 21:29
Ik had net autopech, waar ik niet blij van werd en ook niet dat ik 1,5u op de Anwb moest wachten maar wel dat ik niet ver van huis was, in een bekende en mooie omgeving en het is ook nog lekker weer. Anwb heeft hem uiteindelijk weer aan de praat gekregen en moeder en broer (ik zou met ze gaan eten bij mijn moeder) kwamen eten brengen, wat ik net lekker opgegeten heb nu ik inmiddels weer lekker thuis ben
Eind goed al goed. (En ik moest even wachten maar wat ben ik blij dat ik lid ben vd Anwb..!)
Bailey26
08-05-2024 om 08:33
Dorestad schreef op 07-05-2024 om 19:42:
Van mijn onwijs bloeiende en geurende blauwe regen. Wat een bijen komen daar op af.
🩷
Wij hebben een gouden regen die nu tot bloei komt. Elk jaar weer genieten als de bijen hem hebben ontdekt.
MonthlyHedgehog35
08-05-2024 om 08:46
Ik word blij van het topic over mijn favoriete onderwerp: zingen

Loeki72
08-05-2024 om 13:01
Dat mijn tas zo goed als ingepakt is omdat ik morgen op reis ga. Voor het eerst in mijn leven naar Azië.
Zilver_gray
08-05-2024 om 15:35
Loeki72 schreef op 08-05-2024 om 13:01:
Dat mijn tas zo goed als ingepakt is omdat ik morgen op reis ga. Voor het eerst in mijn leven naar Azië.
Oh wat leuk! Wel spannend! Geniet ervan! Fijne vakantie!
Zilver_gray
08-05-2024 om 15:37
Ik ben opgelucht en blij dat verjaardagscadeau van man toch nog bezorgd is vandaag! Altijd spannend of een last minute bestelling op tijd komt 
Koettie
08-05-2024 om 18:12
Heftig gesprek gehad met een cliënt over gedwongen opname ivm alcoholisme maar het was zo'n mooi en respectvol gesprek. Heb er een uur voor overgewerkt maar was het helemaal waard.
Auwereel
08-05-2024 om 18:21
Blij op vakantie! De gehuurde e-bike fietst goed, ook zonder ondersteuning en met ondersteuning is het precies zoals ik het graag heb, de fiets gaat er niet met je vandoor, maar geeft een subtiele steun in de rug
Ook brak de zon door op het moment dat we waren ingecheckt, dus een lekker fietstochtje gemaakt. Morgen een grote fietstocht!
MonthlyHedgehog35
08-05-2024 om 19:25
Ik heb vandaag behalve wederom complimenten spontaan een enorme blijk van waardering gehad op mn werkervaringsplek. Ik werd er verlegen van aangezien ik niet goed tegen complimenten kan en ik waardeer dit gebaar enorm 
Dorestad
08-05-2024 om 21:24
na gesprek bij mijn werkgever over vaststellingsovereenkomst (helaas mijn laatste baan waarvoor nu ook WIA aangevraagd is) en waarbij ik hoorde dat ik nog voor 7 maanden verlofuren had staan ben ik met eega doorgereden naar Dwingelderveld. 16 km gelopen. De vogels. Het uitzicht. De kikkers. De aan de boom bungelende kleine rupsjes. De ganzen met hun jonkies. De reeën. Ooievaars. En, kers op de taart, kraanvogels gezien. Gelukkig hadden we beiden een verrekijker mee. En de geuren, bloesem. Het was fantastisch wandelweer. Zonnig en fris windje. Dus blote benen en hemdje aangezien ons wandeltempo hoog is. 5 dagen vrij samen. Mo maar weer even op pad