Huiskamer
Lollypopje
12-04-2022 om 14:25
Waar werd je vandaag blij van? - deel 2
Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier 
Koettie
16-04-2024 om 17:26
Ik heb sinds december mn 2e mirena. Eerste jaren daarvoor gehad en viel enorm tegen maar toch nog een poging gedaan.. En nu verlies ik zoveel minder bloed! Echt heel fijn. Ook amper pijn meer, hiervoor ging ik door de grond. Vorige keer kreeg ik pijnlijke cystes maar nog nog geen buikpijn gehad dus ik duim dat het zo blijft.
MonthlyHedgehog35
16-04-2024 om 21:16
Koettie schreef op 16-04-2024 om 17:26:
Ik heb sinds december mn 2e mirena. Eerste jaren daarvoor gehad en viel enorm tegen maar toch nog een poging gedaan.. En nu verlies ik zoveel minder bloed! Echt heel fijn. Ook amper pijn meer, hiervoor ging ik door de grond. Vorige keer kreeg ik pijnlijke cystes maar nog nog geen buikpijn gehad dus ik duim dat het zo blijft.
Ik heb sinds vorig jaar januari mn eerste. Het zetten was the hell maar ik werd meteen niet meer ongesteld en ik heb nergens last van. (Ook geen migraine meer, dat had ik met de pil wel tijdens de stopweek) Ik ben mega blij met dat ding...
Koettie
16-04-2024 om 21:32
OperaQueen schreef op 16-04-2024 om 21:16:
[..]
Ik heb sinds vorig jaar januari mn eerste. Het zetten was the hell maar ik werd meteen niet meer ongesteld en ik heb nergens last van. (Ook geen migraine meer, dat had ik met de pil wel tijdens de stopweek) Ik ben mega blij met dat ding...
Heb de tweede laten plaatsen met roesje. Eerste viel me enorm tegen. Gyn gaf gelukkig toestemming anders had ik het niet gedaan..
MonthlyHedgehog35
17-04-2024 om 07:43
Koettie schreef op 16-04-2024 om 21:32:
[..]
Heb de tweede laten plaatsen met roesje. Eerste viel me enorm tegen. Gyn gaf gelukkig toestemming anders had ik het niet gedaan..
Ik heb het bij de huisarts laten zetten (ik weet niet of het daar ook met een roesje kan?) maar volgende keer (duurt nog jaren want toen ik hem liet zetten was de tijd dat hij mag blijven zitten al verlengt) doe ik het denk ik toch liever bij de gyn, en die roesje ga ik onthouden... Het duurde maar een minuut of 10 maar het deed r*t*veel pijn... Niet dat ik er spijt van heb.. Ik heb jaren de pil geslikt zonder problemen maar dit is zoveel fijner... Minder hormonen, nog veiliger dan de pil en je hoeft nergens aan te denken...
Koettie
17-04-2024 om 07:57
Nee, roesje is echt ziekenhuis. Ik had de vorige ook bij de gyn laten zetten maar dan zonder. Ging bijna out, wat een ellende. Wilde dat echt nooit meer.
MonthlyHedgehog35
17-04-2024 om 08:25
Koettie schreef op 17-04-2024 om 07:57:
Nee, roesje is echt ziekenhuis. Ik had de vorige ook bij de gyn laten zetten maar dan zonder. Ging bijna out, wat een ellende. Wilde dat echt nooit meer.
Ok thnx, ik ga dat onthouden.. (tot 2029 want dan hoeft er pas een nieuwe in
)
Koettie
17-04-2024 om 09:25
Vanaf 1 juni officieel de vrijdag vrij in plaats van maandag. Eindelijk!!! Heb nooit kunnen wennen op maandag vrij. Ik ben er helemaal blij van.
Tara82
17-04-2024 om 09:48
Dat mijn boekenkast eindelijk helemaal in elkaar zit compleet met licht en deurtjes
. Nu nog vullen met alle Lego die ik nog uit moet zoeken of in elkaar moet zetten. Een deel komt achter de vitrine deurtjes en een deel in bakken waar mee gespeeld kan worden. Er zijn ook twee planken gereserveerd voor bouwwerken waar later mee verder gespeeld kan worden.
rionyriony
17-04-2024 om 11:40
Kennelijk hebben ze iets gekregen wat ze dolgraag wilden hebben want beide Pothos planten hebben dubbelgrote bladeren gekregen en staan te stralen voor het raam. Wat de reden is, is niet te achterhalen dus hier leer ik niks van. 
Eigenlijk allemaal. Zal wel het licht zijn en het seizoen. 
lientje69
17-04-2024 om 12:25
Ik kan weer wassen . Mijn wasmachine is van beneden naar boven verhuisd en alle leidingen daarvoor omgelegd/ gemaakt. Verder zijn we bezig een nieuwe keuken te plaatsen, er begint langzamerhand schot in te komen. Ook daar water/ elektra omleggen, stucen , schilderen enz. Wat een klus zeg.
Auwereel
17-04-2024 om 16:38
Even een wandeling gemaakt naar een supermarkt in de andere wijk, en een groot deel can de wandeling was in de zon ⛅
Loulou39
17-04-2024 om 17:29
Dat ik vanmiddag vrij was en alleen maar in de zon heb gefietst, de heen- en terugweg.
Loulou39
17-04-2024 om 17:30
Oh en de pitbull van de mensen waar ik vanmiddag was: wat een lieverd! ❤️
FaithfulDuck87
17-04-2024 om 17:39
dat de schilders in 1 dag klaar waren, met de muren en plafond van mijn woonkamer/keuken/halletje.