Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Friezinnetje schreef op 10-04-2024 om 17:05:

[..]

Vannacht om half 4 moest ik naar toilet en ik keek door slaapkamerraam en toen zag ik haar. En zij mij ook, dus snel naar binnen gelaten.

Het klinkt als het begin van een boek.....  

Fijn dat ze weer thuis is 

Friezinnetje schreef op 10-04-2024 om 17:05:

[..]

Vannacht om half 4 moest ik naar toilet en ik keek door slaapkamerraam en toen zag ik haar. En zij mij ook, dus snel naar binnen gelaten.

Wat fijn dat je dit even laat weten 😊

Blij dat ze terug is en ik hoop dat het goed gaat!

Een aardige  meneer die hielp tillen  bij het afvalbrengstation.

Gaat wat beter met de pijnen dan gisteren en eergisteren. Omstreeks deze tijd was ik toen behoorlijk beroerd.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

12-04-2024 om 12:06

2 bakjes met hollandse aardbeien gescoord. Ze ruiken al heerlijk

Van een prachtige boerenlandwinkel die ik ontdekt heb.  Morgenavond asperges!

Zo; ik heb twee zwarte bloempotten wit geverfd. Pot Tusca 18 cm. Simpele pot maar toch de verkeerde kleur voor de vensterbank. Gebeurt wel vaker dat ik een kleur tekort kom terwijl ik dat formaat wel in een andere kleur heb en dan de kleur aanpas. Spaart ook weer twee tientjes uit.

rionyriony schreef op 10-04-2024 om 18:53:

Gaat wat beter met de pijnen dan gisteren en eergisteren. Omstreeks deze tijd was ik toen behoorlijk beroerd.

Schijnt gelukkig over te zijn.

Lollypopje

Lollypopje

13-04-2024 om 09:49 Topicstarter

het kan eigenlijk bij zowel blij als verdrietig, maar omdat ik wil dat blij de boventoon voor zet ik hem hier.

Ik word weer tante 😊 dat is natuurlijk superleuk en blij nieuws, maar door mijn ziekte word ik er ook verdrietig van omdat ik niet weet of ik in staat ga zijn het kindje te zien. Maar ik blijf hoop op verbetering zodat ik mijn nichtjes en neefjes eindelijk kan zien opgroeien😊

Ik help je het vurug hopen, Lollypopje en gefeliciteerd!

Ik ben blij omdat ik een speldje dat betekenisvol is en ik kwijt was, heb weergevonden. Natuurlijk op een logische plek, maar ik was natuurlijk die logica even vergeten! Ik moet dus nooit meer denken, "Eeven hierin spelden", maar direct wegleggen waar-ie hoort!

Lollypopje schreef op 13-04-2024 om 09:49:

het kan eigenlijk bij zowel blij als verdrietig, maar omdat ik wil dat blij de boventoon voor zet ik hem hier.

Ik word weer tante 😊 dat is natuurlijk superleuk en blij nieuws, maar door mijn ziekte word ik er ook verdrietig van omdat ik niet weet of ik in staat ga zijn het kindje te zien. Maar ik blijf hoop op verbetering zodat ik mijn nichtjes en neefjes eindelijk kan zien opgroeien😊

Gefeliciteerd Lollypopje, ik hoop dat de verbetering niet langer wegblijft zodat je betrokken kunt zijn bij het leventje van die kleintjes. 

Zelf ben ik nog niet zo lang geleden oma geworden, helaas is er ook bij mij minder mogelijk door LC. Toch vind ik langzaam mijn weg om er bij betrokken te zijn, zoals door te videobellen, dan ben ik er toch even bij.

Veel gedaan vandaag - ik heb eindelijk de kruk geschilderd, het kamertapijt opgefluft, de planten opgefrist, het wasmachinefilter eruit gehaald en bekeken (zat alleen maar drab in), de stinklakens opnieuw gewassen en nog wat jassen en broeken erbij om de machine te vullen. Bed opnieuw verschoond. En nu ga ik de pecannoten te lijf.

ik werd blij van hoe druk het altijd bij de milieustraat is. Al die mensen met hun frituurvet, verf en batterijen. Wij hadden vandaag veel piepschuim.

Mijn nieuwe keuken  is er. Nu nog plaatsen samen met man.😅

De middag is voorbij gevlogen, met vriendin heerlijk op een terrasje aan het water gezeten. Lekker bij gekletst en er bij het afscheid achter komen, dat we nog voldoende gespreksstof hebben, voor nog een middag 😂

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.