Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Vandaag wordt eindelijk de straat dichtgemaakt na weken klussen aan de stroomkabels. De bronbemaling is uit de kuilen gehaald en staat in onderdelen klaar om op te halen door het bedrijf dat dat levert. 
Hoera, komende nacht eindelijk rustig slapen zonder gebruik en gesis op de achtergrond. 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

12-05-2023 om 15:32

can het mooie weer maar weer.  Ben al in de schaduw gaan zitten 

dat de gemeente al lekker vroeg het grof vuil op kwam halen, en dat ik nu vakantie heb!

Dat ik nagenoeg  al mijn werkuren van één  week in 2 dagen gewerkt  heb door omstandigheden  en dat ik dat  ondanks  mijn chronische  pijn  volgehouden  heb.  Nu wel behoorlijk  veel last, maar vandaag  ben ik gelukkig  toch vrij

Lollypopje

Lollypopje

12-05-2023 om 17:28 Topicstarter

Ik heb een nieuw ijsmerk ontdekt bij de appie en het is zoooo lekker 🤤

582072011_0_640x640.jpg?identifier=ae054c4460c317bb967ba730b547d2b0

Mijn zoon gaat dadelijk voor het eerst naar de 'disco' en hij is er maar wat druk mee. Wat hij aan moet, hoe de haren zitten.... en dan dadelijk lekker met vriendjes dansen en ranja drinken. Heerlijk!

Friezinnetje schreef op 11-05-2023 om 19:23:

ik hoor net dat het huis van mijn buren verkocht is Zat er even over in, want duurde erg lang met verkoop. Dacht nog even: Straks komen ze terug
Nu komt er een bekende in, gescheiden en 2 kinderen.

Fijn voor je Friezinnetje, en dan ook nog een bekende als nieuwe buur gezellig

Saga schreef op 12-05-2023 om 17:43:

Mijn zoon gaat dadelijk voor het eerst naar de 'disco' en hij is er maar wat druk mee. Wat hij aan moet, hoe de haren zitten.... en dan dadelijk lekker met vriendjes dansen en ranja drinken. Heerlijk!

Dat vond ik toch ook zo leuk met mijn kinderen,  die spanning en dat opdoffen voor het eerste avondje

Ik werd blij van lieve vrienden op bezoek. 

Yumi schreef op 12-05-2023 om 23:22:

[..]

Dat vond ik toch ook zo leuk met mijn kinderen, die spanning en dat opdoffen voor het eerste avondje

Ja echt, zo schetig. Hij vond het fantastisch! Ik heb naderhand een hele stoere mannenfoto kunnen maken van mijn zoon met z'n vriendjes. Met helemaal rode wangen van het springen en zingen. 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

13-05-2023 om 09:07

dat ik tot half 9 heb uitgeslapen. Dat is al een hele poos niet gebeurd

Lollypopje schreef op 12-05-2023 om 17:28:

Ik heb een nieuw ijsmerk ontdekt bij de appie en het is zoooo lekker 🤤

582072011_0_640x640.jpg?identifier=ae054c4460c317bb967ba730b547d2b0

Haal meteen wat extra voorraad , Appie kan deze zowel in de winkel als online er zo uit gooien binnen enkele maanden als het iets toch niet blijkt te lopen/ zeker in de diepvries met toch beperkte ruimte. Heb jaren bij Albert Heijn gewekt.

In het najaar zullen(vermoed september)ze weer wisselen naar het winterseizoen aan diepvries producten daar zal een deel van het ijs weer ruimte voor moeten maken/ denk aan meer diepvries gebak/Apflesteudel enz dit verschilt per winkel bij een XL zal de Verandering denk ik minder groot zijn. 

Lollypopje

Lollypopje

13-05-2023 om 09:32 Topicstarter

@Midas jammer dat ik geen grote vriezer heb 😂 Ik ben gelukkig wel echt wen mooiweer ijseter, dus in de winter kan ik goed zonder 😊

Maar ik hoop dat ze blijven, zeker nu vegan steeds populairder wordt. Ben het zelf niet, maar als ergens een goede vegan versie van is dan heeft dat wel altijd mijn voorkeur.

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

13-05-2023 om 10:29

Friezinnetje schreef op 13-05-2023 om 09:07:

dat ik tot half 9 heb uitgeslapen. Dat is al een hele poos niet gebeurd

Het hangt in de lucht, denk ik. Ik werd helemaal gedesoriënteerd om half acht pas wakker, anderhalf uur later dan gebruikelijk in het weekend. Heerlijk!

Lekker dat uitslapen!

Ik heb zin in de dag. Zoontje gaat bij oma logeren en wij gaan op Meubelpad. Vanavond ga ik lekker uitgebreid voor ons koken. En vanavond misschien nog even een wandelingetje samen als we zin hebben en ik niet te moe ben. Even tot hier staat ook op het programma.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.