Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Ik heb geen ijsje genomen bij de Italiaanse ijskraam

Treurniet schreef op 09-05-2023 om 19:58:

Ik heb geen ijsje genomen bij de Italiaanse ijskraam

Daar zou ik eerder verdrietig  om zijn.

Genieten van mijn nieuwe eettafel, op de kop kunnen tikken vorige week al, en nog eens 25 euries er af.
met daarop een witte bos rozen ( hopelijk komen deze wel uit ) gekregen omdat ik mantelzorg doe.

Dat ik een goede dag heb gehad. Best aardig wat gedaan en voor de verandering eens energie over in de avond 👍

Voor het compliment dat ik kreeg nadat ik de buurhond uitgelaten had, een half uur, in de regen.

Van de 2 zwanen die ik eerst hoorde en daarna zag overvliegen

Lollypopje

Lollypopje

10-05-2023 om 14:31 Topicstarter

Na mijn net geposte ergerpost nu ook nog iets fijns en vrolijks. Ik kreeg onverwacht bloemen bezorgd van de ouders van een goede vriend, die hen regelmatig vraagt hoe het met me gaat. Zo lief en echt een hele mooie grote bos veldbloemen in prachtige kleuren 😊

Van een fijn en leuk gesprek met een leraar op de toekomstige school van dochter. Hij heeft haar zorgen wat weg kunnen nemen. (Ze heeft moeite met afscheid gr 8 en starten in nieuwe klas straks vanwege haar chronische ziekte, bang voor vervelende opmerkingen etc). Maar hij was zo positief en dochter zo duidelijk in wat ze wel/niet kan..
Super trots op haar 🥰

Een lief kaartje. 

Ik had best wel weer een ingewikkelde dag vandaag, maar ik kon op mijn werk genieten van een leerling die normaal alle kanten op vliegt en nu heel serieus zijn moederdagcadeautje aan het maken was. Ik was er even bij gaat zitten, verder niks gedaan. Maar hierdoor bleef hij zeker 10 minuten zitten en geconcentreerd werken. Af en toe even een vraag gesteld, maar vooral gekeken.

vrouw92 schreef op 10-05-2023 om 17:46:

Ik had best wel weer een ingewikkelde dag vandaag, maar ik kon op mijn werk genieten van een leerling die normaal alle kanten op vliegt en nu heel serieus zijn moederdagcadeautje aan het maken was. Ik was er even bij gaat zitten, verder niks gedaan. Maar hierdoor bleef hij zeker 10 minuten zitten en geconcentreerd werken. Af en toe even een vraag gesteld, maar vooral gekeken.

Ik kan me voorstellen dat je daar echt van kan genieten!

Ik werd blij van twee praatjes onderweg tijdens het uitlaten van mijn oppashond. Door mijn verminderde energie zie ik soms minder mensen dan ik zou willen en dan is dit echt fijn!

Elmie schreef op 11-05-2023 om 14:23:

[..

Ik werd blij van twee praatjes onderweg tijdens het uitlaten van mijn oppashond. Door mijn verminderde energie zie ik soms minder mensen dan ik zou willen en dan is dit echt fijn!

Dat is sowieso het voordeel van het hebben van een hond!  Ik loop veel op straat en spreek dagelijks mensen!  Ook in coronatijd! 

Beterlaat2021! schreef op 11-05-2023 om 15:55:

[..]

Dat is sowieso het voordeel van het hebben van een hond! Ik loop veel op straat en spreek dagelijks mensen! Ook in coronatijd!

Absoluut waar! Het is een mooie bijkomstigheid van mijn loopjes met de oppashonden. Waar ik ook blij van werd, dat ze zo lekker blij zijn als je komt. Heerlijk 

Dat ik vanmiddag naar de kapper ben geweest en mijn haar zeldzaam goed geknipt is, zo blij mee

De rest van de dag was volkomen kut maar dit maakt het allemaal goed!

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

11-05-2023 om 19:23

ik hoor net dat het huis van mijn buren verkocht is   Zat er even over in, want duurde erg lang met verkoop. Dacht nog even: Straks komen ze terug  
Nu komt er een bekende in, gescheiden en 2 kinderen. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.