Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Netherfield schreef op 08-05-2023 om 10:14:

Dat mijn pubers vanmorgen niet chagrijnig waren! Had ik verwacht namelijk, want meestal zijn ze niet zo blij als ze na twee weken vakantie weer vroeg hun bed uit moeten. Conclusie oudste puber: waarschijnlijk zijn we nu goed uitgerust 😀

Hier had dochter (12 jaar) voor het eerst geen zin om naar school te gaan, na een vakantie. Veel meer zin om gewoon lekker te chillen (haar woorden) 😅 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

08-05-2023 om 16:48

Vandaag weer voor het eerst op de fiets naar het werk geweest. Lekker weer, weinig wind. 

dat ik eindelijk mijn sleutel van mijn nieuwe woning heb!

Productieve  dag gehad vandaag. 

Lekker  broodjebrie, je kunt aan  de slag!

lientje69 schreef op 08-05-2023 om 21:10:

Productieve dag gehad vandaag.

Lekker broodjebrie, je kunt aan de slag!

Yes!!! 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

08-05-2023 om 21:12

Broodjebrie schreef op 08-05-2023 om 20:55:

oh fijn! moet er nog veel gebeuren? 

Broodjebrie schreef op 08-05-2023 om 20:55:

Gefeliciteerd en veel plezier in je nieuwe  🏡.

Bij ons is het klussen bijna teneinde morgens is de keuken klaar en donderdag worden onze meubels gebracht.

Fijn BroodjeBrie, veel plezier met je nieuwe woning!

Ik ben blij van de twee mooie bloeiende seringen in mijn achtertuin.

Mijn dochter(s) hadden iets gedaan waar ik heel boos over was dus als straf had ik ze hun telefoon laten inleveren.
Ik ging vervolgens naar mijn werk toen ik een berichtje kreeg dat er iets naars was verzonden in een groepsapp waar mijn dochter inzit en of ik dat zsm met haar wilde bespreken en laten verwijderen. 

Gelukkig had ze dus niets gezien. Zegt ze: dit was wel de beste dag om mijn telefoon in te nemen. 

Friezinnetje schreef op 08-05-2023 om 21:12:

[..]

oh fijn! moet er nog veel gebeuren?

Nee valt mee, het is nieuwbouw dus dat scheelt 

dank jullie wel!

Ik werd vandaag blij van mijn tandarts!

Had een afgebroken vulling en het resterende deel van mijn kies was nog maar een klein stompje. Ik had me er op voorbereid dat ze voor een kroon zou gaan (had mijn vakantiegeld er al voor gereserveerd). Maar ze heeft toch nog een mooie vulling kunnen maken waarmee ik hopelijk weer een poosje vooruit kan.

Lollypopje

Lollypopje

09-05-2023 om 15:05 Topicstarter

Hoe kut het ook is dat ik niet naar Bruce Springsteen kan. Ik ben opgelucht dat het me toch is gelukt het kaartje door te verkopen en heel blij dat ik iemand blij heb kunnen maken die vorig jaar net te laat was voor een kaartje

Dat vanavond het songfestival van start gaat! De leukste week van het jaar 🥳

Er komt toch bloesem in mijn appelboom!!!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.