Huiskamer
Lollypopje
12-04-2022 om 14:25
Waar werd je vandaag blij van? - deel 2
Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier 
Lollypopje
06-05-2023 om 14:59
koffie op mijn balkon
Met een bonbon
In de zon
En dat ik daar over rijmen kon 
Ohhh en niet rijmend maar wel fijn, de fluitende vogels en zoemende bijen die met hun kopje in de bloemen duiken 😊
Broodjebrie
06-05-2023 om 15:59
stokstaart schreef op 06-05-2023 om 14:54:
Dat mijn liefde en ik hele open gesprekken hebben over haar paniekaanval en "ik twijfel zo" moment van 3 weken geleden en dat ze nu ook zegt dat de liefde alleen maar dieper wordt en ze steeds meer voor me gaat voelen!!
![]()
♥️
FaithfulDuck87
06-05-2023 om 16:03
naar de aardbeienkweker gefietst een daar lekkere aardbeien gehaald, maar ook komkommer en tomaten. Heerlijk vers, daar blijf je van dooreten
Tara82
06-05-2023 om 16:35
Kleuter is lekker aan het spelen met een ander kind uit de straat en ik heb het tuinbankje in elkaar gezet. Daarna lekker een kopje muntthee gemaakt en op mij nieuwe bankje gaan zitten.
vrouw92
06-05-2023 om 19:04
Van 30km wandelen:
- fluitende vogels
- 30 km bos, bos, bos en nog eens bos en wat vergezichten. Heel tussendoor een woonwijk, maar je moet ergens doorheen voor je het bos in komt.
- de korte broek kon weer aan
- de temperatuur
- de zon
- van de 6 uur dat ik onderweg was heb ik maar 1,5 uur een podcast geluisterd. Dat is voor mij heel weinig. Goed teken!
Auwereel
06-05-2023 om 19:13
stokstaart schreef op 06-05-2023 om 14:54:
Dat mijn liefde en ik hele open gesprekken hebben over haar paniekaanval en "ik twijfel zo" moment van 3 weken geleden en dat ze nu ook zegt dat de liefde alleen maar dieper wordt en ze steeds meer voor me gaat voelen!!
![]()
Fijn stokstaart!
Ik ben blij dat ik eindelijk een groene specht heb gezien. Ik hoorde ze al zo vaak en dit keer hoorde ik 'm heel dichtbij en er was maar één boom waar-ie in kon zitten en gelukkig waren van die boom de blaadjes nog niet helemaal open gevouwen, dus je kon de takken zien. Ik ben om de hele boom gelopen en op een gegeven moment had ik 'm in de smiezen. Ik wist het zeker toen ik 'm zag roepen. Daarna vloog hij weg in z'n karakteristieke vlucht.
https://www.vogelbescherming.nl/ontdek-vogels/kennis-over-vogels/vogelgids/vogel/groene-specht
Moosey
06-05-2023 om 20:40
Leuk Auwereel! Hier zitten ze ook veel, dat geschater is mijn vaste zomer-soundtrack
Heel herkenbaar inderdaad hoe ze vliegen, je herkent ze meteen (niet specifiek de groene specht, maar alle spechten vliegen zo)
ToetieToover
06-05-2023 om 21:20
Auwereel schreef op 06-05-2023 om 19:13:
[..]
Fijn stokstaart!
Ik ben blij dat ik eindelijk een groene specht heb gezien. Ik hoorde ze al zo vaak en dit keer hoorde ik 'm heel dichtbij en er was maar één boom waar-ie in kon zitten en gelukkig waren van die boom de blaadjes nog niet helemaal open gevouwen, dus je kon de takken zien. Ik ben om de hele boom gelopen en op een gegeven moment had ik 'm in de smiezen. Ik wist het zeker toen ik 'm zag roepen. Daarna vloog hij weg in z'n karakteristieke vlucht.
https://www.vogelbescherming.nl/ontdek-vogels/kennis-over-vogels/vogelgids/vogel/groene-specht
Wat een leukerd! Die mag hier wel langskomen, de mieren zijn weer begonnen mijn oprit uit te graven. Maar ik heb alleen zo’n roodbuikige specht die voor de pinda’s gaat.
Moirmel
06-05-2023 om 22:45
Gisteren bericht gekregen dat ik ben aangenomen voor een baan. Maandag contract gaan tekenen en zelfde avond starten.
Hoop enorm dat dit lukt. Laatste strohalm, anders laat ik me terug opnemen.
HAHA!wait..what
08-05-2023 om 01:21
Ik kwam er vanavond (pas) achter dat er een serie op Disney+ staat die ik héél graag nog eens wilde zien! Stond eerder op Ziggo geloof ik, al best wat jaren geleden, maar net toen ik bijna bij de laatste aflevering was, haalden ze m er af! Nu ga ik alleen wel veel te laat naar bed want alweer 3 afleveringen gekeken ![]()
Tara82
08-05-2023 om 09:34
Ik was zo ongeveer net thuis met mijn leenfiets of de garage belde al. Of het goed was dat ze een kleine beurt deden, want een grote was nog niet nodig. Voor de apk hoeft er alleen een lampje vervangen te worden. Daar zijn we dus weer een jaar vanaf en de rekening valt mee
.
Netherfield
08-05-2023 om 10:14
Dat mijn pubers vanmorgen niet chagrijnig waren! Had ik verwacht namelijk, want meestal zijn ze niet zo blij als ze na twee weken vakantie weer vroeg hun bed uit moeten. Conclusie oudste puber: waarschijnlijk zijn we nu goed uitgerust 😀