Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Regendrup. schreef op 03-05-2023 om 19:46:

[..]

Ik wil ook een oppashond!

Lenen?

Ik ben blij dat we een fijne rechter hadden. We hadden haar eerder gehad en ze was heel goed op de hoogte, iets wat niet vanzelfsprekend is helaas. Ze doorzag goed de situatie, ze doorzag ex (dat gebeurt ook lang niet altijd) en op het laatst zei ze nog iets dat het voor mij vast ook intensief moet zijn met twee meisjes met zo'n vol hoofd. Voelt als eindelijk erkenning na vele jaren.
In augustus moeten we terug komen en is ze weer onze rechter, fijn.

Evaluna schreef op 04-05-2023 om 15:48:

Ik ben blij dat we een fijne rechter hadden. We hadden haar eerder gehad en ze was heel goed op de hoogte, iets wat niet vanzelfsprekend is helaas. Ze doorzag goed de situatie, ze doorzag ex (dat gebeurt ook lang niet altijd) en op het laatst zei ze nog iets dat het voor mij vast ook intensief moet zijn met twee meisjes met zo'n vol hoofd. Voelt als eindelijk erkenning na vele jaren.
In augustus moeten we terug komen en is ze weer onze rechter, fijn.

Wat fijn om te lezen! Ik hoop dat jullie wat meer rust gaan krijgen komende tijd

Fijn Evaluna ♥️

Ik was net naar de Praxis gegaan.
Had er totaal geen zin in, omdat ik altijd zo moet zoeken bij de Praxis. En ik liever in de zon wilde zitten.
Maar het kon ook niet wachten.
Kom ik daar bij de Praxis, vraag ik de eerste medewerker die ik tegenkom om hulp. En hij pakt alles voor mij uit het schap en met 7 minuten stond ik weer buiten. Pluim voor de Praxis 

Ik heb een collega blij gemaakt met een munt plant uit mijn tuin en daar werd ik ook weer blij van. 

Fijn EvaLuna!

Ik werd héél blij van een uur op het landje van een kennis die waanzinnige tulpen (oa) kweekt. We hebben samen 5 bossen geplukt, 1 enorme heb ik al weggegeven als bedankje aan iemand die dat heel erg verdiende, de andere enorme gaat vanavond naar mijn broer als bedankje en ik breng nog twee kleintjes naar moeder en een oude vriendin. En er staat er eentje op mijn tafel te pronken. Zoveel bloemenblijheid
En van het geluid van de gierzwaluwen zojuist in mijn tuin!

wat fijn evaluna!!!

MenacingSwan87

MenacingSwan87

04-05-2023 om 16:46

Auwereel schreef op 03-05-2023 om 18:17:

Van de bijzondere vogels die in gezien heb vandaag, witte kwikstaart, grote bonte specht, tafeleend, krakeenden. En ook van de gewone, maar dat is teveel om op te noemen!

Ik zat net even op mijn balkon, op de punt van het dak zat een merel een privé-concert te geven! 

Ik word ook heel erg blij van het programma S.O. S de verbouwers smiddags op sbs6. Het is een leuk team, daar word je al vrolijk van maar ook van alle mensen die gratis en voor niks komen helpen en vooral de bewoners die als het klaar is zo blij zijn! 

JeanneD1982 schreef op 04-05-2023 om 16:46:

[..]

Ik zat net even op mijn balkon, op de punt van het dak zat een merel een privé-concert te geven!

Ik word ook heel erg blij van het programma S.O. S de verbouwers smiddags op sbs6. Het is een leuk team, daar word je al vrolijk van maar ook van alle mensen die gratis en voor niks komen helpen en vooral de bewoners die als het klaar is zo blij zijn!

Ja leuk programma he! Dat zouden ze hier ook moeten doen, ipv Help mijn man is klusser. 

MenacingSwan87

MenacingSwan87

05-05-2023 om 10:32

_Audrey schreef op 04-05-2023 om 16:48:

[..]

Ja leuk programma he! Dat zouden ze hier ook moeten doen, ipv Help mijn man is klusser.

Heel erg leuk! Het team is erg leuk, ook veel geintjes onderling (moet ook wel denk ik ivm de heftige verhalen..) en ze maken mensen zo ontzettend blij, dat is gewoon aanstekelijk. En wat Nick altijd zegt raakt me ook; we kunnen niet iedereen helpen maar iedereen kan iemand helpen.

Weer blij van misschien iets raars, gister om 20u was het in mijn stad waar het erg druk was bij de herdenking, en op andere drukke plaatsen zoals Amsterdam 2 minuten zo stil dat je een spelt kon horen vallen. Dat vind ik enorm indrukwekkend en mooi en ja, ik word daar heel erg blij van.. , dat we even stil zijn met zijn allen bij het feit dat we in een vrij land wonen... 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

05-05-2023 om 11:17

JeanneD1982 schreef op 04-05-2023 om 16:46:

[..]

vind ik ook een geweldig programma! Van de week het laatste huis in de straat met veteranen. Mooi hoe ze dat gedaan hebben. En hoe ze elkaar daar weer kunnen helpen. Kan ik met de tranen in de ogen voor de tv zitten. 

Heb zojuist een  mooi stuk rood-wit-blauw lint gekocht om een strik mee  aan de hondenriem te hangen, vanwege 5 mei! 

MenacingSwan87

MenacingSwan87

05-05-2023 om 11:53

Friezinnetje schreef op 05-05-2023 om 11:17:

[..]

vind ik ook een geweldig programma! Van de week het laatste huis in de straat met veteranen. Mooi hoe ze dat gedaan hebben. En hoe ze elkaar daar weer kunnen helpen. Kan ik met de tranen in de ogen voor de tv zitten.

Die was eergisteren     (Echt ik kijk iedere dag en ik kijk terug als ik geen tijd), gister was een jongerencentrum wat ze weer helemaal vanaf het begin op gingen bouwen. (En daar kreeg ik bijna tranen van in mijn ogen...En van het lachen toen de jongens een weddenschap afsloten met panty's van hun gezicht trekken.. En van Marks Ierse tapdans daarna...  )
Dat is het, geholpen worden is fijn maar van iemand helpen word je volgens mij nog blijer..! 

BeterLaat wat mooi! Ik heb geen vlaggenmasthouder (oud huis) dus ik ben even creatief met vlag uit het raam maar ik overweeg om binnenkort even een houder en mast te kopen en ff aan de muur te rammen... Kost nog geen tientje...

JeanneD1982 schreef op 05-05-2023 om 11:53:

[..]

Die was eergisteren (Echt ik kijk iedere dag en ik kijk terug als ik geen tijd), gister was een jongerencentrum wat ze weer helemaal vanaf het begin op gingen bouwen. (En daar kreeg ik bijna tranen van in mijn ogen...En van het lachen toen de jongens een weddenschap afsloten met panty's van hun gezicht trekken.. En van Marks Ierse tapdans daarna... )
Dat is het, geholpen worden is fijn maar van iemand helpen word je volgens mij nog blijer..!

BeterLaat wat mooi! Ik heb geen vlaggenmasthouder (oud huis) dus ik ben even creatief met vlag uit het raam maar ik overweeg om binnenkort even een houder en mast te kopen en ff aan de muur te rammen... Kost nog geen tientje...

Koop wel een goede stevige kwaliteits-vlaggenhouder, want die van mij heeft na 3 diploma's al de geest gegeven... Het plastic verkruimelt en breekt af.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.