Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Auwereel, kijk jij ook op   www.beleefdelente.nl  ?

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

03-05-2023 om 18:47

Dat we in 2,5 dag een evenement uitverkocht hebben. Dat er belangstelling was, hadden we verwacht, maar zo snel uitverkocht niet! Nu kunnen we nog een paar extra kaarten regelen, maar het is niet veel extra. 

Heerlijke lunch gehad met mijn moeder. In de zon, op een fijn terras en heerlijk eten, zeer vriendelijke bediening. Wat wil een mens nog meer 

Auwereel schreef op 03-05-2023 om 18:17:

Van de bijzondere vogels die in gezien heb vandaag, witte kwikstaart, grote bonte specht, tafeleend, krakeenden. En ook van de gewone, maar dat is teveel om op te noemen!

Leuk al die vogels! Ik heb vandaag ook witte kwikstaarten gezien en  puttertjes en een gekraagde roodstaart.

Ik heb me er vandaag  weer eens kunnen  motiveren  tot zwemmen. En had het hele zwembad  voor mij alleen. Dat was best eens leuk.

Beterlaat2021! schreef op 03-05-2023 om 18:47:

Auwereel, kijk jij ook op www.beleefdelente.nl ?

Nee, goed dat je het zegt, moet ik maar weer eens doen, voordat ze allemaal uitgevlogen zijn!

watertoren schreef op 03-05-2023 om 13:03:

Morgen groot tuinfeest voor het 30 jarig huwelijk van vrienden. Net te horen gekregen dat het toch nog gelukt is om een zanger uit de regio waar ze allebei fan van zijn een half uur op te laten treden. In eerste instantie kon hij niet.

Veel plezier morgen 🥂

Tuinfluiter schreef op 03-05-2023 om 19:12:

[..]

Leuk al die vogels! Ik heb vandaag ook witte kwikstaarten gezien en puttertjes en een gekraagde roodstaart.

De grote bonte specht vloog telkens voor me op en ging dan zitten in de volgende boom langs het pad. Op een gegeven moment probeerde-ie zich achter een tak te verstoppen, maar hij stak aan weerskanten uit! 😆

Ik word blij van onze oppashond die steeds aanhankelijk op mijn voeten komt liggen en 's avonds lekker naast me op de bank kruipt als ik t.v. zit te kijken 

Herfstappeltaart schreef op 03-05-2023 om 19:42:

Ik word blij van onze oppashond die steeds aanhankelijk op mijn voeten komt liggen en 's avonds lekker naast me op de bank kruipt als ik t.v. zit te kijken

Ik wil ook een oppashond!

Regendrup. schreef op 03-05-2023 om 19:46:

[..]

Ik wil ook een oppashond!

Ik ook! (Alleen denk ik dat mijn katten daar niet heel blij van worden 🤔).

Waar ik vandaag blij van werd, waren de velden met tulpen waar ik vandaag langs reed. Zulke mooie kleuren en zo mooi tussen al die groene weilanden.

Herfstappeltaart schreef op 03-05-2023 om 19:42:

Oooh ♥️

Ik werd van heel veel blij.
Gisteren zag ik vanuit de bus twee hertjes en even later vier hazen. 
Vandaag hoorde ik jonge vogeltjes in ons nestkastje. 
Man en dochters waren de hele dag samen vandaag en ze hebben zich niet aan elkaar geërgerd. 
Vraag aan mijn leidinggevende werd meteen uitgevoerd terwijl ik verwachtte dat er moeilijk over gedaan zou worden. 
Nu nog ff mooi weer vrijdag als we naar een bevrijdingsfestival gaan. 

Regendrup. schreef op 03-05-2023 om 19:07:

Heerlijke lunch gehad met mijn moeder. In de zon, op een fijn terras en heerlijk eten, zeer vriendelijke bediening. Wat wil een mens nog meer

Ohh heerlijk  Geniet momentjes zijn dat

Vakantie  geboekt!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.