Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Van Valencia: wat een heer-lijke stad! Het weer is fantastisch en ik ben optimaal aan het genieten in mijn eentje ♥️

vrouw92 schreef op 01-05-2023 om 19:34:

Van Valencia: wat een heer-lijke stad! Het weer is fantastisch en ik ben optimaal aan het genieten in mijn eentje ♥️

Staat ook nog op mijn lijstje! 

Lollypopje

Lollypopje

01-05-2023 om 20:14 Topicstarter

Dat het geklus aan mijn huis nu echt bijna klaar is en dat ik dus bijna naar huis kan 😊

Hoewel het best fijn was om even verwend te worden en niks te hoeven. Ben ik er na twee weken toch ook echt wel weer aan toe om naar huis te gaan 😊

Dat mijn wasmachine toch gerepareerd kon worden voor een redelijk bedrag. Ik heb maanden zitten tobben met een wasmachine die niet heet werd en die eindeloos bleef wassen. De wasmachine was nog maar zeven jaar oud, dus ik vond het echt zonde om een nieuwe te kopen. Maar er zit nu een nieuw verwarmingselement in en hij loopt weer als een zonnetje.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

02-05-2023 om 14:24

Van de gemeentewerker. Vorig jaar veel gedoe gehad met het maaibeleid en van de week waren ze al weer geweest. Maar niet even rond lantaarnpaal en langs schutting. Vanmorgen gemeld bij anderen die aan het schoffelen waren en tot mijn verbazing hoor ik net iemand met  de bosmaaier bezig. Andere had het gemeld en hij is hier meteen naar toe gekomen. Heeft ook nog een klein stukje bij mij gedaan. Service! 

Lollypopje

Lollypopje

02-05-2023 om 16:53 Topicstarter

Naar aanleiding van de vraag van de dag, ging ik kijken of The Artist Way op storytell stond. Dat bleek niet zo te zijn. Wel kwam The Henna Artist naar boven een roman dat ik net als het vervolg met veel plezier in het Nederlands heb geluisterd. Dus ik heb meteen maar gekeken of er toevallig ook een derde deel is en dat blijkt vanaf de 4e in het Nederlands op Storytell te staan.
Dus ik weet nu wat ik als volgende boek ga luisteren 😊

Dat het konijn 🐰 weer naar z'n baasje is. Fijn voor het baasje, fijn voor het konijn (hoop ik) en fijn voor mij, dat scheelt zorg en schoonmaken!
Uit een filmpje concludeerde een konijnenkenner dat konijn zich bij ons ook thuis voelde, ' t beest deed een bunnyflop!
https://www.bunnybunch.nl/informatie/konijnengedrag

Om weer veilig en wel terug te zijn thuis. 
Ik vlieg bijna nooit (was alweer 6 jaar geleden ofzo) en het zal ook niet m'n hobby worden. 

oh, en dadelijk slapen in mijn eigen heerlijke bed, zonder spleet in het midden, met mijn eigen fijne kussen. Heel goed vooruitzicht

Saga schreef op 02-05-2023 om 23:14:

Om weer veilig en wel terug te zijn thuis.
Ik vlieg bijna nooit (was alweer 6 jaar geleden ofzo) en het zal ook niet m'n hobby worden.

Zo, dat heb ik hier ook! Het brengt je op mooie plekken, maar pff wat een stress. Ik vind alles vooraf- en achteraf op de luchthaven dan wel weer leuk en eenmaal in de lucht gaat het prima. 

Dat ik voor mijn doen veel heb kunnen doen deze ochtend voor de man met de hamer komt en dat ik nu in de zon zit te lunchen met toast met avocado en ei Oh en dat ik een fruitsalade heb gemaakt van ananas en aardbeien waar ik de rest van de dag van kan snoepen 

Lollypopje

Lollypopje

03-05-2023 om 12:17 Topicstarter

Dat ik weer thuis ben en net heerlijk op mijn eigen bank ben neergeploft 😊
Ondanks dat thuis zijn wel betekent dat ik weer dingen moet, is er weinig zo fijn als weer thuis komen. En die dingen die moeten, die wachten nog wel éèn of twee dagen

Morgen groot tuinfeest voor het 30 jarig huwelijk van vrienden. Net te horen gekregen dat het toch nog gelukt is om een zanger uit de regio waar ze allebei fan van zijn een half uur op te laten treden. In eerste instantie kon hij niet. 

Lollypopje

Lollypopje

03-05-2023 om 13:28 Topicstarter

Ik word ook heel blij van goede wifi, die was echt rampzalig op mijn logeerkamer. Nu weer zonder problemen op mijn tablet 😊

Van de bijzondere vogels die in gezien heb vandaag, witte kwikstaart, grote bonte specht, tafeleend, krakeenden. En ook van de gewone, maar dat is teveel om op te noemen!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.