Huiskamer
Lollypopje
12-04-2022 om 14:25
Waar werd je vandaag blij van? - deel 2
Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier 
Elmie
16-04-2023 om 10:42
Ik werd blij van een super leuke avond met een vriendin. We gingen naar de 3j's. Tussendoor lekker bijgepraat en het was een super mooie show 😀
En een mooie bijkomstigheid was dat ze ervan opknapte (ze is pas haar moeder verloren).
Netherfield
16-04-2023 om 18:22
Het liedje van Dirty Dancing was in de supermarkt. Ik zong mee. Een andere vrouw ook! 😀
Broodjebrie
16-04-2023 om 18:40
ik werd blij van de geur van pannenkoeken en kaneel. Het ruikt er nu nog steeds naar, heerlijk 😋
MenacingSwan87
16-04-2023 om 21:52
Ik kijk Even tot hier terug en dat vind ik grappig en daar word ik blij van. Ik ga dat vaker kijken..!
afrodite05
17-04-2023 om 09:56
Gister werd ik er al blij van: ik heb mijn laatste nakijkklus afgerond, en nog op tijd ook. Dat houdt in dat ik het zelf kan teruggeven aan mijn leerlingen (en kan toelichten), voordat mijn verlof begint. Lekker gevoel!
Nu bijna geen verplichtingen meer, fijn 
Lollypopje
17-04-2023 om 10:04
Ik ben heel blij dat de schilders vandaag aan de achterkant van het huis beginnen, zodat ik hopelijk niet te veel last heb van de herrie.
Dan kunnen ze morgen als ik gevlucht ben de voorkant doen 😊
BritgetJones007
17-04-2023 om 10:23
van het mooie weer. Het zonnetje mag nog wel wat meer gaan schijnen
Moosey
17-04-2023 om 12:50
Van het ontmantelen van de kampeerkeuken die tijdelijk (driekwart jaar..) in de woonkamer stond omdat lief wegens ziekte het trapje naar de keuken niet af kon. Nu kan-ie dat wel weer en kon alles weer terug naar de keuken, en heb ik nu een prachtig hoekje daar met de platenspeler, versterker, speakers en een plant. En eindelijk een goed plekje voor het prachtige schilderijtje dat liefs nichtje ooit maakte. Zo blij mee!
Dorestad
17-04-2023 om 12:57
van een productieve ochtend. Beneden en boven stofzuigen. Paar meter border ontdaan van onkruid. Eten voorbereid. Buiten koffie drinken en hier op Viafora kijken. En toen kreeg ik telefoon. Telefoon is voor mij gekoppeld aan in de benen komen. Hetzij binnen, Hetzij buiten. Nu dus buiten. Al telefonerend een rondje van 5 km gelopen. Ik woon echt 100 meter van de weilanden en bos af, ik kom dan geen mensen tegen. Wel 1 ree.
Lollypopje
17-04-2023 om 13:27
Lollypopje schreef op 17-04-2023 om 10:04:
Ik ben heel blij dat de schilders vandaag aan de achterkant van het huis beginnen, zodat ik hopelijk niet te veel last heb van de herrie.
Dan kunnen ze morgen als ik gevlucht ben de voorkant doen 😊
Met oordoppen in en noisecancellingkoptelefoon op klinkt het net als een luide irritante bromvlieg en om dat idee alleen al moet ik dan weer grinniken 😂
alleen jammer dat ik bij deze niks heb aan mijn vliegenmepper
Netherfield
17-04-2023 om 13:58
Lollypopje schreef op 17-04-2023 om 13:27:
[..]
Met oordoppen in en noisecancellingkoptelefoon op klinkt het net als een luide irritante bromvlieg en om dat idee alleen al moet ik dan weer grinniken 😂
alleen jammer dat ik bij deze niks heb aan mijn vliegenmepper
Of een hommel? Die zijn nog wel leuk.
Evaluna
17-04-2023 om 22:58
Ik word er blij van dat er zoiets is als een opleiding kruidengeneeskunde is. Heb niet echt idee wat ik wil (allegaartje aan opleidingen/ ervaringen) maar dit begint wel te kriebelen. Was al van plan dit jaar veel kruiden in de tuin te zetten ipv doorgeschoten sla enzo. Blij dat ik iets heb gevonden wat mij prikkelt tot het ontdekken van nieuwe dingen 😊