Huiskamer
Lollypopje
12-04-2022 om 14:25
Waar werd je vandaag blij van? - deel 2
Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier 
Chubb
12-04-2023 om 14:47
Van de zon. Ik dacht dat het slecht weer zou worden, maar op 1 buitje na schijnt hij heerlijk 🌤
HAHA!wait..what
12-04-2023 om 22:14
lientje69 schreef op 12-04-2023 om 13:24:
Wat onwijs fijn Haha! Gefeliciteerd!
Ik ben blij dat na 5 dagen mijn pijn eindelijk weer onder controle lijkt. Hopelijk blijft dat ook zo, want ik heb vandaag en overmorgen avonddienst. Fingers crossed dus!
Dankjewel 😊 Ik had echt niet verwacht dat ik dit kon maar ik ben zo blij dat ik het geprobeerd heb en het (vooralsnog) goed uitgepakt heeft 😊
Succes met je avonddiensten! Fijn dat het eindelijk iets beter gaat..Hopelijk hou je de pijn ook tijdens het werken onder controle 🤞
HAHA!wait..what
12-04-2023 om 22:16
Broodjebrie schreef op 12-04-2023 om 14:37:
ik ben heel blij dat de onderhoudskosten van mijn auto meevallen!
Oh gelukkig maar! Vaak is het andersom bij kosten aan auto 😅
Broodjebrie
13-04-2023 om 07:43
HAHA!wait..what schreef op 12-04-2023 om 22:16:
[..]
Oh gelukkig maar! Vaak is het andersom bij kosten aan auto 😅
Ja, paar jaar geleden was ik meer kwijt. Het scheelt dat ik een zuinige auto heb haha. Maar dit jaar komt het extra goed uit omdat ik over een paar weken ga verhuizen 🙃
Moosey
13-04-2023 om 09:19
Dat ik tussen neus en lippen door een vast contract onder m’n neus geschoven kreeg gisteren. Was er helemaal niet mee bezig omdat ik vergeten was dat ik met een half jaarcontract ben begonnen bij deze werkgever. Ik wist wel dat ze me niet kwijt willen, maar toch leuk. En mijn bruto salaris is ook nog door een magische grens geschoten waarvan ik niet zo goed wist dat t die kant op ging, dus dat is ook fijn. Een echt grote-mensen-salaris ineens 
Moosey
13-04-2023 om 09:20
Oh, en van het fantastische concert op superlocatie mét heel leuk gezelschap waar ik gister heen was!
Loulou39
13-04-2023 om 10:51
Moosey schreef op 13-04-2023 om 09:19:
Dat ik tussen neus en lippen door een vast contract onder m’n neus geschoven kreeg gisteren. Was er helemaal niet mee bezig omdat ik vergeten was dat ik met een half jaarcontract ben begonnen bij deze werkgever. Ik wist wel dat ze me niet kwijt willen, maar toch leuk. En mijn bruto salaris is ook nog door een magische grens geschoten waarvan ik niet zo goed wist dat t die kant op ging, dus dat is ook fijn. Een echt grote-mensen-salaris ineens
Gefeliciteerd! 😁
MenacingSwan87
13-04-2023 om 12:07
Blij dat ik na mn vakantie zojuist weer even in de thuisstudieboeken gedoken ben. (Terwijl ik nog voor de helft in vakantie-mood zit..
)
Ook blij omdat ik vanmiddag naar de kapper ga. (Ik heb veel en dik kort haar en het zit voor geen meter...)
Yumi
13-04-2023 om 15:51
Van de jaarafrekening Vattenfall, zo weinig verbruikt flink bedrag terug
Mijn nieuwe huis is heel snel warm en dat is een voordeel in de winter, in de zomer is het afzien.... maar zolang zijn die zomers nou ook weer niet ![]()
Dorestad
13-04-2023 om 23:45
van de vierde dag op rij in Zuid Limburg. Voor de vierde dag gewoon perfect wandelweer, shirt was meestal voldoende. Elke dag tussen 12 en 20 km gelopen. Blij en dankbaar dat me dit fysiek lukt. Mooi dat we domweg gelukkig zijn met lopen in de prachtige omgeving hier, met lezen, praten, genieten.
Tuinfluiter
14-04-2023 om 00:30
Zuid limburg is prachtig in deze tijd van het jaar. Ik heb vandaag door Groningen gewandeld en ben uit eten geweest in een leuk restaurantje.