Huiskamer
Lollypopje
12-04-2022 om 14:25
Waar werd je vandaag blij van? - deel 2
Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier 
Auwereel
09-04-2023 om 18:22
En van de heerlijke fietstocht, de eerste van mijn seizoen! Het werd opeens heel lekker weer. En omdat er nauwelijks wind stond, was het ideaal om de stramme spieren weer in het gareel te krijgen.
Netherfield
09-04-2023 om 19:02
Blij dat ik vanmiddag lekker in de zon heb gezeten en dat intussen (ik was niet thuis) mijn hele was droog was aan de molen. Er stond een vuurkorf dus ik meur helemaal naar de rook, maar dat geeft niet want we gaan straks nog naar een paasvuur.
Mama-Inge
10-04-2023 om 13:11
Vanmorgen al een uur heerlijk gewandeld in het bos met man, kinderen en honden
vrouw92
10-04-2023 om 17:06
Van mijn elektrische fiets. Vandaag 34 km gefietst met alleen heen flinke tegenwind, maar alsnog zoo blij mee.
afrodite05
10-04-2023 om 17:53
Van man. Hij heeft de voorjaarsschoonmaak in zijn hoofd (of gewoon de mannelijke variant van nesteldrang) en vandaag MOEST er ineens vanalles opgeruimd worden. Het gebeurde wel op een laag tempo want niet efficiënt, "dit past allemaal wel in deze doos" pakt alles in "o nee, toch niet"... Ruimtelijk inzicht heeft hij niet, al zal hij dat hard ontkennen, vooral als ik meteen al zeg dat iets niet gaat passen... Maar goed, uiteindelijk is het allemaal opgeruimd, heb ik alleen hier en daar wat aanwijzingen hoeven geven (nee, ga nou niet de schoonmaakmiddelen op 3 plekken in huis neerzetten, maar gewoon allemaal bij elkaar en nee, jouw voorraad scheermesjes gaat niet bij het bleekmiddel in de bak, dat is onlogisch, ondanks dat dat leuk past qua ruimte) en verder heb ik bijna niets hoeven doen. En nu alles naar zijn zin is, maakt hij ook plannen voor een echte schoonmaak in de komende weekenden. Prima hoor, mij hoor je niet klagen.
Lollypopje
10-04-2023 om 18:37
Ik krijg net een berichtje van een goede vriend dat er een pakketje onderweg is en nu ben ik zooo nieuwsgierig.
en zaterdag krijg ik visite met verlate verjaardagscadeautjes. Dus nog meer verrassingen om me op te verheugen.
Ik ben dol op verrassingen en cadeautjes, dus ik verheug me nu al heerlijk 😍😁
stokstaart
10-04-2023 om 19:31
Ik ga in de komende week op vakantie met nieuwe liefde
Super veel zin in! We gaan een week. Afgelopen dagen vrijwel nonstop bij elkaar geweest en eigenlijk was dat alleen maar heeel erg leuk en fijn ♥️
Lollypopje
10-04-2023 om 19:45
stokstaart schreef op 10-04-2023 om 19:31:
Ik ga in de komende week op vakantie met nieuwe liefde
![]()
Super veel zin in! We gaan een week. Afgelopen dagen vrijwel nonstop bij elkaar geweest en eigenlijk was dat alleen maar heeel erg leuk en fijn ♥️
Wat leuk. Heel erg veel plezier vast 💋💜
Auwereel
10-04-2023 om 20:15
Blij van het uitje met mijn kinderen vandaag, hoewel het nog leuker was geweest met goed weer
MenacingSwan87
10-04-2023 om 20:58
Broodjebrie schreef op 10-04-2023 om 17:24:
van de voorbereidingen voor de verhuizing.
Ik ben niet blij maar superblij want:
-het zit er alweer op maar ik heb een supervakantie gehad
-reis is goed gegaan
-weer thuis, ook wel lekker...
-ik was zo slim om een paar dagen terug Picnic te bestellen voor vandaag zodat ik niet ook dat nog hoef te doen na een reisdag en daar ben ik blij mee want dat is echt ontzettend lekker. (Nu ben ik daardoor wel uren bezig geweest met andere dingen die echt wel tot morgen kunnen wachten maar ik kan er niet tegen als het een zooitje is en ik doe het liever meteen want dan ben ik ervan af en nu ben ik dan ook aardig gaar maar goed..)
lientje69
10-04-2023 om 21:13
Blij met mijn nieuwe salaris. Trede omhoog én caoverhoging maakt dat ik nu op 14,53 bruto per uur zit
Met ort op bijvoorbeeld de zondag zit ik dus op 23,25 per uur. Zo blij mee! Heb ik nog nooit verdiend in mijn leven per uur!
HAHA!wait..what
12-04-2023 om 13:13
Lekker Lientje
Mag ook wel wat tegenover staan natuurlijk, je hebt best pittig werk!
Ik ben blij want; nachtje weg geboekt met hemelvaart! Lekker naar het strand en naar Corpus (wilden kinderen graag nog een keer heen en lijkt me ook wel interessant 😊).
En heel fijn; ik werk nu 2 maanden, ondanks dat ik volledig arbeidsongeschikt verklaard ben.. Ik begon met 2 ochtenden en nu opgebouwd naar 2 hele dagen. En het gaat ook gewoon goed, zo blij mee 😁 Werkgever is ook heel tevreden vertelde hij. Ik doe al veel meer dan hij verwachtte en dus krijg ik als deze 3 maanden om zijn, een arbeidscontract! 🥳
lientje69
12-04-2023 om 13:24
Wat onwijs fijn Haha! Gefeliciteerd!
Ik ben blij dat na 5 dagen mijn pijn eindelijk weer onder controle lijkt. Hopelijk blijft dat ook zo, want ik heb vandaag en overmorgen avonddienst. Fingers crossed dus!