Huiskamer
Lollypopje
12-04-2022 om 14:25
Waar werd je vandaag blij van? - deel 2
Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier 
Auwereel
08-04-2023 om 19:20
dat ik een foto van een vlinder 🦋 (om precies te zijn een gehakkelde aurelia) heb weten te maken, juist op het moment dat-ie z'n vleugels spreidde.
Heerlijk gewandeld in een zalig zonnetje.
Yumi
08-04-2023 om 19:30
Auwereel schreef op 08-04-2023 om 19:20:
dat ik een foto van een vlinder 🦋 (om precies te zijn een gehakkelde aurelia) heb weten te maken, juist op het moment dat-ie z'n vleugels spreidde.
Heerlijk gewandeld in een zalig zonnetje.
En om ons blij te maken, deel je hem natuurlijk?
Auwereel
08-04-2023 om 19:47
Yumi schreef op 08-04-2023 om 19:30:
[..]
En om ons blij te maken, deel je hem natuurlijk?
![]()

Zo, ik zie 'm, ik hoop dat je de foto ook ziet en er blij van wordt, Yumi!
Yumi
08-04-2023 om 19:59
Dank je Auwereel, vlinders zijn zo mooi dat ik daar zeker blij van word
Op vakantie vorig jaar lag het hotel dichtbij een vlindertuin, ben er een aantal keren heen geweest. Het was er zo mooi en ik vond het bijzonder dat de vlinders op me kwamen zitten
Auwereel
08-04-2023 om 20:23
Ik ben voor mijn werk naar Washington DC geweest en daar was in het National Museum of Natural History een heel mooi Butterfly Pavilion, dus ik was blij dat ik daar nog even heen kon!

Tuinfluiter
08-04-2023 om 21:09
Mooi die vlinders de botanisch tuin van Utrecht heeft ook een vlinderkas.
Yumi
08-04-2023 om 23:51
Auwereel schreef op 08-04-2023 om 21:19:
Mooi Tuinfluiter! Note to self: naar Utrecht!
Leuk, misschien komen we elkaar tegen 
afrodite05
09-04-2023 om 06:44
Gisteren werd ik (een beetje) blij (want het blijft een rotsituatie) omdat mijn vader me even leek te herkennen toen we bij hem op bezoek waren. De vorige keren had hij geen idee wie ik was. Nu in het begin ook niet, maar later dus even wel. Hij zei dat hij was vergeten dat ik zwanger was, vroeg hoe lang ik nog moest en toen ik dat vertelde zei hij dat ik al gelukkig heel ver was
Daarna zakte hij mentaal weer wat weg, maar ik heb weer een flintertje van mijn vader gezien, voor het eerst sinds maanden. 
Bakblik
09-04-2023 om 09:48
Ergens hier in de wijk rijdt een heel klein mannetje in een veel te grote auto die hij, zeker met achteruit rijden, niet goed onder controle heeft.
De straten zijn hier smal en er mag maar aan één kant geparkeerd worden.
Als je dat kleine mannetje als tegenligger treft en het obstakel staat aan zijn kant van de weg rijdt hij nooit achteruit maar dwingt jou om dat te doen door geen meter toe te geven. Ik kies meestal maar eieren voor mijn geld en ga achteruit, geen zin om tijden te wachten tot hij toegeeft.
Zojuist een man in een bedrijfsbusje die thuiskwam (na een nachtdienst?) die hier precies voor mijn huis wel de moord had om te wachten tot het kleine mannetje achteruit ging. Het heeft bijna een half uur geduurd.
Geweldig, heb achter de gordijnen flink zitten lachen. Na dik 25 minuten ging het kleine mannetje voorzichtig proberen achteruit te rijden. Zou hij nu doorhebben hoe het werkt?
MenacingSwan87
09-04-2023 om 10:25
Bakblik schreef op 09-04-2023 om 09:48:
Ergens hier in de wijk rijdt een heel klein mannetje in een veel te grote auto die hij, zeker met achteruit rijden, niet goed onder controle heeft.
De straten zijn hier smal en er mag maar aan één kant geparkeerd worden.
Als je dat kleine mannetje als tegenligger treft en het obstakel staat aan zijn kant van de weg rijdt hij nooit achteruit maar dwingt jou om dat te doen door geen meter toe te geven. Ik kies meestal maar eieren voor mijn geld en ga achteruit, geen zin om tijden te wachten tot hij toegeeft.
Zojuist een man in een bedrijfsbusje die thuiskwam (na een nachtdienst?) die hier precies voor mijn huis wel de moord had om te wachten tot het kleine mannetje achteruit ging. Het heeft bijna een half uur geduurd.
Geweldig, heb achter de gordijnen flink zitten lachen. Na dik 25 minuten ging het kleine mannetje voorzichtig proberen achteruit te rijden. Zou hij nu doorhebben hoe het werkt?
Geweldig dit..
Mijn Oost Europa-Griekenlandtrip met vriend zit er morgen alweer op. (Heen met auto, terug vliegen, vriend is Grieks en blijft nog 2 weken bij zn familie).Ik ben van mijzelf niet zo'n reiziger en ik vond het vantevoren best spannend maar het was hartstikke leuk en ik ben erg blij dat ik weer een ervaring rijker ben en in landen ben geweest
waar ik nooit geweest ben. (En autopech midden op het platteland van Roemenië maak ik vermoedelijk ook nooit meer mee
)
Lollypopje
09-04-2023 om 12:56
Mijn overleden ouder is ergens ruim voor mijn geboorte naar London geweest en heeft daar Jesus Christ Superstar gezien. Ik heb de plaat die die daar heeft gekocht en die heb ik nu opstaan op mijn vintage plagenspeler (monobox uit begin jaren60). Ik vind die muziek echt geweldig, maar de wetenschap dat ik exact dezelfde versie luister als die toen heeft gezien doet me toch ook elke keer weer wat.