Huiskamer
Lollypopje
12-04-2022 om 14:25
Waar werd je vandaag blij van? - deel 2
Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier 
Broodjebrie
06-04-2023 om 11:59
Ik ben blij dat ik mijn douchecabine niet hoef te laten verwijderen!
stokstaart
06-04-2023 om 12:21
Ik sta te stuiteren!!!! Werd vanochtend gebeld voor een functie waar ik op had gesolliciteerd en ben uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek volgende week!!!!!!!!!!!!
En vanochtend ook nog gebeld voor een andere baan en daar krijg ik ws binnenkort ook een sollicitatiegesprek!!!
Zojuist hoorde ik ook dat mijn lief op dezelfde dag en tijd een sollicitatiegesprek heeft. Alsof het zo moet zijn 
MenacingSwan87
06-04-2023 om 14:18
Van de lekkerste Moussaka net van de hele wereld, gemaakt door moeder van vriend. (We zijn momenteel in Griekenland waar de eettijden en gewoonten nogal verschillen van Ned. De grootste maaltijd eten ze rond 14u smiddags)
Ik hoop dat ik maandag nog in het vliegtuig pas 
Moosey
07-04-2023 om 00:11
Van het feestje bij vrienden hier verderop in de straat met allerhande buurtgenoten die ik steeds beter leer kennen. Zo ontzettend leuk om na een aantal jaar in dit dorp wat echt leuke contacten te hebben. Nu wil ik hier echt niet meer weg 
FaithfulDuck87
07-04-2023 om 09:11
ik ga zo mijn nieuwe bril ophalen. Gisteren naar de kapper geweest en vanmiddag nog even kijken voor nieuwe kleding. Als dat laatste ook lukt, dan sta ik er op mijn paasbest op
Bakblik
07-04-2023 om 15:50
Het ruikt zo lekker in huis. De eerste shift brood is klaar, witbrood. En de 2e zit in de oven, bruinbrood.
Er staat soep te trekken en goulash te sudderen. Lekker hobbymiddag aan het houden.
Ik ben ook bezig met een lading halffabrikaten voor in de vriezer, tomatenbasis in allerlei diktes voor diverse sauzen en dan het laatste wat overblijft in de zeef nog even koken met wat aardappel als smaakmaker/bindmiddel in de jus.
Zilver_gray
07-04-2023 om 16:18
Bakblik schreef op 07-04-2023 om 15:50:
Het ruikt zo lekker in huis. De eerste shift brood is klaar, witbrood. En de 2e zit in de oven, bruinbrood.
Er staat soep te trekken en goulash te sudderen. Lekker hobbymiddag aan het houden.
Ik ben ook bezig met een lading halffabrikaten voor in de vriezer, tomatenbasis in allerlei diktes voor diverse sauzen en dan het laatste wat overblijft in de zeef nog even koken met wat aardappel als smaakmaker/bindmiddel in de jus.
Goed bezig Bakblik!
Hier zijn de zelfgemaakte cupcakes net uit de oven; ruikt ook zo gezellig!
Netherfield
07-04-2023 om 17:29
Naar de bloemetjesmarkt in Groningen geweest. Het was er heerlijk druk, daar hou ik van. Zo blij dat er geen corona-maatregelen meer zijn!
Bakblik
07-04-2023 om 19:59
Zilver_gray schreef op 07-04-2023 om 16:18:
[..]
Goed bezig Bakblik!
Hier zijn de zelfgemaakte cupcakes net uit de oven; ruikt ook zo gezellig!
![]()
Zeker goed bezig geweest. Het meeste is goed gelukt. Alleen de 2 broodjes zonder pitten en zaden die ik voor oudste zou bakken zijn er niet.
Ik had een stuk deeg apart gelegd toen ik de zaadjes erdoorheen ging mengen. Toen ik de broodjes ging vormen was het stuk deeg weg, foetsie, onvindbaar.
Ik van de rest met zaadjes dan toch maar 8 kleinere broodjes gevormd ipv 6.
Net was de vaatwasser klaar en ik uitruimen. Zet ik een schaaltje op de stapel in de kast en dat zakt niet in het andere schaaltje
Stuk deeg gevonden! Meer dan 8 uur onafgedekt op kamertemperatuur staan rijzen dus niks meer mee te beginnen.
Oeps!
Netherfield
08-04-2023 om 14:27
Ik werd blij van een filmpje waarin een kuikentje yoga doet. Slaat nergens op, toch leuk.
Lollypopje
08-04-2023 om 17:13
Vanochtend heerlijk in het zonnetje op mijn balkon gezeten. Zat zelfs met blote armen. Het was zo lekker.
Begin van de middag naar mijn heerlijke Thaise massage, waar ik ook nog 5 euro korting kreeg. Geen idee waarom, maar ik klaag niet 😂
Alleen jammer dat het weer grijs was toen ik weer thuis kwam, maar ach je kunt niet alles hebben 😊