Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Lollypopje

Lollypopje

05-04-2023 om 08:44 Topicstarter

Niet vandaag, want het is al geweest. Vandaag ben ik vooral volledig uitgeput
Maar ik werd heel blij van mijn afscheid. Ik ben verwend met lieve, leuke en lekkere cadeautjes, maar bovenal met heel veel mooie woorden en complimenten 😊 Het zal nu wel gaan inzinken dat het voor nu echt klaar is, maar dat is meer voor een ander topic

Blij!  Jarenlang heb ik géén verdoving genomen bij de tandarts, omdat ik die grote krakende spuit zo naar vond. (En boren en vullen niet te pijnlijk).
Gisteren had ik geen keus. Blijkt dat de verdoving tegenwoordig veel prettiger is. Eén speldeprikje en toen voelde ik niets meer.  Ook geen verdoofd gezicht overgehouden.

Xandora schreef op 03-04-2023 om 06:55:

dat ik onverwachts ineens in businessclass zit met mijn vlucht naar Amerika, had een heel andere goedkopere stoel gereserveerd. De 1ste 8,5 uur van m'n reis beginnen goed straks.

Wat een mazzel!  Bleek dat bij het inchecken? Geniet van de ruimte en de luxe.

van de zon op de bevroren velden

Van mijn fleurige balkon 
Ik heb de bloemetjes buitengezet, stoelen en buitenkleed het ziet er super uit... straks genieten  🌼🥀🌺🌷

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

05-04-2023 om 20:34

ik heb de baan waar ik 'niet geschoten is altijd mis' op solliciteerde! He-le-maal flabbergasted en stuiterdestuiter.

Wandelvrouwtje schreef op 05-04-2023 om 20:34:

ik heb de baan waar ik 'niet geschoten is altijd mis' op solliciteerde! He-le-maal flabbergasted en stuiterdestuiter.

Yeeeeehhhh wat goed! Gefeliciteerd Wandelvrouwtje ❤️

LostJellyfish83

LostJellyfish83

05-04-2023 om 20:37

Gefeliciteerd! 🥳

Gefeliciteerd! 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

05-04-2023 om 20:48

Wat fijn! Gefeliciteerd

Gefeliciteerd 

Hey maar dat is echt heel ruig dat je dat gedaan hebt. Gefeliciteerd!!

Yes, gefeliciteerd!!

Vandaag voor het eerst in 18 jaar in een winkel aan een verkoper moeten vragen of deze jeans voor zoon er ook nog een maatje breder was.  De maat die hij tot nu toe droeg was te strak in nieuw-staat.
Voorzichtige hoop dat zijn tijd van ondergewicht eindelijk voorbij is. 

EDIT Bijkomend voordeel dat de keuze in broeken in de lengte/breedtemaat die hij nu nodig heeft ook wat groter is.  Dat hij niet meer 1 model hoeft te dragen vandaag in zwart,  morgen in grijs, overmorgen in blauw en dan weer opnieuw. 

Weten dat ik de waarheid ken. Wat een vrijheid, rust en innerlijke vrede geeft dat.
En dat ik mensen in mijn leven heb die precies snappen wat ik hiermee bedoel, aan wie ik dit niet hoef uit te leggen, maar die aan één blik genoeg hebben. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.