Huiskamer
Lollypopje
12-04-2022 om 14:25
Waar werd je vandaag blij van? - deel 2
Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier 
Broodjebrie
16-03-2023 om 20:26
Lollypopje schreef op 16-03-2023 om 20:16:
[..]
Heel herkenbaar die angstige ouders. Zeker toen ik op mijn veertiende twee vrienden van internet ging ontmoeten. Gelukkig waren mijn ouders al snel gerust gesteld en nu twintig jaar later zijn we nog steeds bevriend 😊 en morgen komt één van hen op visite. Nog meer blijdschap 😊
En dankjewel. Ik vind het ook leuk jou hier te zijn tegen gekomen
Dat vind ik sowieso leuk van een kleiner forum als dit, je leert elkaar veel makkelijker kennen 😊
En nu echt bedtijd
Welterusten!
Cookielover
16-03-2023 om 21:31
Ik keek net Khalid & Sophie terug, waar trans vrouw Ashley en haar partner Corrie te gast waren om te vertellen over de docu 'Corrie', die morgenavond te zien is op NPO2.
Ik werd blij én pinkte een paar tranen weg toen ik zag dat Ashley op haar knieën ging om Corrie ten huwelijk te vragen: midden in de uitzending, compleet met champagne en taart.
Wat is liefde mooi

Lollypopje
17-03-2023 om 10:18
De zon schijnt, ik heb koffie, chocola en een heel fijn luisterboek.
Vanmiddag krijg ik hele fijne visite en cadeautjes.
Vandaag is weer een hele fijne blije dag 😊
en dat wens ik julli ook allemaal toe voor vandaag 💜
FaithfulDuck87
17-03-2023 om 10:28
Lollypopje schreef op 17-03-2023 om 10:18:
De zon schijnt, ik heb koffie, chocola en een heel fijn luisterboek.
Vanmiddag krijg ik hele fijne visite en cadeautjes.
Vandaag is weer een hele fijne blije dag 😊
en dat wens ik julli ook allemaal toe voor vandaag 💜
Dat wens ik jou ook!
Ik ga straks lunchen met een vriendin, mss kunnen we ergens lekker in het zonnetje zitten. Weet alleen niet waar we heen gaan, is verrassing
Lollypopje
17-03-2023 om 10:32
Cookielover schreef op 16-03-2023 om 21:31:
Ik keek net Khalid & Sophie terug, waar trans vrouw Ashley en haar partner Corrie te gast waren om te vertellen over de docu 'Corrie', die morgenavond te zien is op NPO2.
Ik werd blij én pinkte een paar tranen weg toen ik zag dat Ashley op haar knieën ging om Corrie ten huwelijk te vragen: midden in de uitzending, compleet met champagne en taart.
Wat is liefde mooi![]()
![]()
Ik heb hem net opgezocht. Hier schoten ook even wat tranen in mijn ogen. De liefde spat er echt vanaf bij hen 😊
Zo heb ik ook laatst per toeval Squirmy and Grubs ontdekt. Ik word elke keer zo blij als ik hun filmpjes zo. Zo'n ontzettend leuk stel, met zoveel liefde en die duidelijk zoveel lol hebben met elkaar.
Cookielover
17-03-2023 om 10:46
Lollypopje schreef op 17-03-2023 om 10:32:
[..]
Ik heb hem net opgezocht. Hier schoten ook even wat tranen in mijn ogen. De liefde spat er echt vanaf bij hen 😊
Zo heb ik ook laatst per toeval Squirmy and Grubs ontdekt. Ik word elke keer zo blij als ik hun filmpjes zo. Zo'n ontzettend leuk stel, met zoveel liefde en die duidelijk zoveel lol hebben met elkaar.
Leuk! Ik ga ze volgen.
Auwereel
17-03-2023 om 10:48
Vanmorgen eerst boodschappen gedaan, te voet naar de supermarkt, en ik werd beloond met lente! Zonneschijn en warmte! Ik heb een hommel en een vlinder gezien (waarschijnlijk een kleine vos), en ik heb een groene specht gehoord en een bonte specht horen en zien timmeren op een boom!
Lollypopje
17-03-2023 om 10:52
Cookielover schreef op 17-03-2023 om 10:46:
[..]
Leuk! Ik ga ze volgen.
Is geen transstel maar een interabled stel. Hij heeft SMA. Dus het is ook gewoon interessant, maar ik kijk ze vooral omdat ik heel blij van hen wordt.
Ik word namelijk zo blij van de liefde en als ik anderen zo zie stralen samen 😊
Mama-Inge
17-03-2023 om 10:56
Van het zonnetje
Dat het huis weer (redelijk) schoon is (voor zolang het duurt met hond en kinderen)
En dat de was buiten hangt in plaats van in de droger
Wobbelkont
17-03-2023 om 10:58
Een hele vrije dag zonder ook maar iets te hoeven doen! Heerlijk op de bank, de hele dag.. en vanavond laat ik sushi komen ![]()
Cookielover
17-03-2023 om 11:01
Lollypopje schreef op 17-03-2023 om 10:52:
[..]
Is geen transstel maar een interabled stel. Hij heeft SMA. Dus het is ook gewoon interessant, maar ik kijk ze vooral omdat ik heel blij van hen wordt.
Ik word namelijk zo blij van de liefde en als ik anderen zo zie stralen samen 😊
Ik heb hun website doorgelezen en kreeg een hele grote glimlach op m'n gezicht van de foto's 😊
Netherfield
17-03-2023 om 11:48
Ik ga straks bedden verschonen en dan morgen het beddegoed aan de lijn. Andijvieblijheid!
Tinydancer
17-03-2023 om 11:51
Auwereel schreef op 17-03-2023 om 10:48:
Vanmorgen eerst boodschappen gedaan, te voet naar de supermarkt, en ik werd beloond met lente! Zonneschijn en warmte! Ik heb een hommel en een vlinder gezien (waarschijnlijk een kleine vos), en ik heb een groene specht gehoord en een bonte specht horen en zien timmeren op een boom!
Ik zag een hommel en 3 citroenvlindertjes !
Netherfield
17-03-2023 om 11:53
Mmmm, tussen het werk door af en toe even buiten zitten met een kopje thee. Tijdens het werk genieten van de top 500 van de nineties op Qmusic. Ik ben helemaal blij.