Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

SerpentineHawk22

SerpentineHawk22

16-03-2023 om 12:11

lientje69 schreef op 16-03-2023 om 11:33:

[..]

Succes Maria, ik ga voor je duimen!

Dank je!

Lollypopje

Lollypopje

16-03-2023 om 13:30 Topicstarter

Ik heb net op Prime Everything, Everywhere All at once gekeken.
Echt een hele mooie, goede, hele absurde en vage film. En daar word ik heel blij van 😊

SerpentineHawk22

SerpentineHawk22

16-03-2023 om 15:45

Lollypopje schreef op 16-03-2023 om 13:30:

Ik heb net op Prime Everything, Everywhere All at once gekeken.
Echt een hele mooie, goede, hele absurde en vage film. En daar word ik heel blij van 😊

Ik heb gister, eindelijk, Philadelpia gekeken. Kende hem wel maar ik ben vergeten of ik die gezien heb. Van de film zelf werd ik uiteraard niet vrolijk, ik heb het drooggehouden maar had een flinke brok in mn keel want ik vond hem superheftig maar heb wel genoten van film kijken. (Dat doe ik namelijk niet erg vaak want ik heb er vaak het geduld niet voor haha)

Lollypopje

Lollypopje

16-03-2023 om 15:47 Topicstarter

MariaC schreef op 16-03-2023 om 15:45:

[..]

Ik heb gister, eindelijk, Philadelpia gekeken. Kende hem wel maar ik ben vergeten of ik die gezien heb. Van de film zelf werd ik uiteraard niet vrolijk, ik heb het drooggehouden maar had een flinke brok in mn keel want ik vond hem superheftig maar heb wel genoten van film kijken. (Dat doe ik namelijk niet erg vaak want ik heb er vaak het geduld niet voor haha)

Ik meestal ook niet en daarbij kosten intense films ook best wel energie. Dus ik probeer te accepteren dat ik ze in stukjes moet kijken en dan is het heel fijn 😊

Ik heb net heel erg gelachen om de uitzending van Lubach van gisteravond. Liefhebbers die het gemist hebben echt kijken.

Ik ben heel blij met mijn kersenpitkussen vandaag. Het is in mijn nek geschoten en dit verlicht de pijn een beetje. 

Van zoveel! Van lekker in het zonnetje plantjes planten in de tuin terwijl de groene specht continue zat te schaterlachen 2 bomen verder, van eindelijk weer ns naar de kapper geweest zijn en m’n fijne korte koppie, van lief die voor het eerst in een jaar weer ns op z’n instrument wilde/durfde spelen, en van mijn goed gelukte avondeten

Lollypopje

Lollypopje

16-03-2023 om 19:32 Topicstarter

Eigenlijk een best wel groot blij iets, waar ik opeens aan moet denken en dat is dat ik in deze tijd leef en ziek ben en niet vijftig jaar geleden bijvoorbeeld.

Door internet en WhatsApp blijf ik verbonden met mijn vrienden en de wereld. Kan ik kletsen en lachen met mensen, zonder dat me dat al te veel energie kost. Natuurlijk was er vijfitig jaar terug wel telefoon, maar bellen is veel vermoeiender. Ik denk daarom echt dat één van de dingen die me helpt om mentaal overeind te blijven en niet vereenzamen het internet is en daarme natuurlijk ook jullie hier 😊

mooi besef zo vlak voordat ik mijn bed ga opzoeken

Lollypopje

Lollypopje

16-03-2023 om 19:34 Topicstarter

Broodjebrie schreef op 16-03-2023 om 19:22:

Ik ben heel blij met mijn kersenpitkussen vandaag. Het is in mijn nek geschoten en dit verlicht de pijn een beetje.

Die dingen zijn echt fijn dan. Ik hoop voor je dat je nek morgen alweer wat beter is

Slaap lekker Lolly

MariaC schreef op 16-03-2023 om 11:32:

Nou ja, ik werd net gebeld door het ziekenhuis waar ik gister gesolliciteerd heb!
Ze stelden wat vragen en ik heb een uitnodiging voor een gesprek volgende week.
Dit had ik niet verwacht en ik word er blij van!

Wat goed zeg, en lekker snel! Ik ga voor je duimen voor het gesprek. Wat voor werk is het?

Ah, mooie gedachte/blijheid Lollypop! Slaap lekker 😊

SerpentineHawk22

SerpentineHawk22

16-03-2023 om 20:02

Auwereel schreef op 16-03-2023 om 19:38:

[..]

Wat goed zeg, en lekker snel! Ik ga voor je duimen voor het gesprek. Wat voor werk is het?

Ja heel snel! Precies wat ik wil en ook goede aansluiting op mn thuisstudie: voedingsassistente in een ziekenhuis! Ok wel weer in mn buurstad maar dit is precies wat ik wil en ik had dit echt niet verwacht. (Sterker nog ik durfde eigenlijk niet solliciteren  ) Dank je!

Brie: Aaaaaauuuwwwwww, sterkte met je nek!

Lollypopje schreef op 16-03-2023 om 19:34:

[..]

Die dingen zijn echt fijn dan. Ik hoop voor je dat je nek morgen alweer wat beter is

Ja dat hoop ik ook. 

Wat betreft je vorige bericht; zo fijn dat de mogelijkheid er inderdaad is, van whatsapp en fora. Ik zit al jarenlang op fora, ik had vroeger geen vrienden en internet was voor mij een geweldige manier om contact met de buitenwereld te krijgen. Mijn ouders waren daar wel ongerust om in het begin, maar inmiddels heb ik een klein clubje mensen wat ik via verschillende fora heb ontmoet en waar ik nu nog steeds contact mee heb.

En ik ben blij dat ik jou via dit forum heb leren kennen, al is het dan online

Lollypopje

Lollypopje

16-03-2023 om 20:16 Topicstarter

Broodjebrie schreef op 16-03-2023 om 20:03:

[..]

Ja dat hoop ik ook.

Wat betreft je vorige bericht; zo fijn dat de mogelijkheid er inderdaad is, van whatsapp en fora. Ik zit al jarenlang op fora, ik had vroeger geen vrienden en internet was voor mij een geweldige manier om contact met de buitenwereld te krijgen. Mijn ouders waren daar wel ongerust om in het begin, maar inmiddels heb ik een klein clubje mensen wat ik via verschillende fora heb ontmoet en waar ik nu nog steeds contact mee heb.

En ik ben blij dat ik jou via dit forum heb leren kennen, al is het dan online

Heel herkenbaar die angstige ouders. Zeker toen ik op mijn veertiende twee vrienden van internet ging ontmoeten. Gelukkig waren mijn ouders al snel gerust gesteld en nu twintig jaar later zijn we nog steeds bevriend 😊 en morgen komt één van hen op visite. Nog meer blijdschap 😊

En dankjewel. Ik vind het ook leuk jou hier te zijn tegen gekomen Dat vind ik sowieso leuk van een kleiner forum als dit, je leert elkaar veel makkelijker kennen 😊

En nu echt bedtijd

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.