Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

dat ik weer binnen ben

onze kids zijn zooo enthousiast zijn over de nieuwe sport BSO dat ze balen dat het weekend is. Heerlijk! 

allereerst van hele ochtend koken voor het weekend plus 8 maaltijden voor het gezin in de diepvries.  Daarna kwam de hond van vrienden bij ons, ik was oppas. Eerst 6 km gelopen door het weiland wat wit/groen was. Maar om 17.30 nog weer een rondje van 5 km gedaan waarbij we een reeënsprong bestaande uit 7 reeën spotten.  Het was toen echt een compleet witte wereld.  Een sprookje. 
En nu hebben we net per persoon 4 chocolade truffels gegeten.  Die kregen we vanmiddag.  Ik ben er helemaal niet zo gek op maar deze,  van 1 van de beste banketbakkers uit het noorden waren ontzettend lekker.

Gezellige taxi-chauffeur! 

Vanochtend aan het ontbijt zei zoontje, weet je waarom ik lief ben voor de kinderen in mijn klas? omdat ik al liefde van je kreeg toen ik nog in je buik zat 😍

En dat blije koppie tijdens het spelen in de sneeuw ❤️

Elmie schreef op 10-03-2023 om 21:17:

Vanochtend aan het ontbijt zei zoontje, weet je waarom ik lief ben voor de kinderen in mijn klas? omdat ik al liefde van je kreeg toen ik nog in je buik zat 😍

En dat blije koppie tijdens het spelen in de sneeuw ❤️

Awww 

Dat we waarschijnlijk een manege hebben gevonden waar onze dochters na de zomer heen kunnen. Ze moeten helaas weg bij de manege waar ze nu rijden (alleen maar kleine pony’s) en in de buurt is het lastig. Toch 1 gevonden nu die ons wel aanspreekt, niet te chique, gewoon gezellig zoals we zoeken. En we mogen er zelf ook rijden! Dus die hobby ga ik weer oppakken met een vriendin

Verder blij dat dochter haar kinderfeestje zo gezellig is geweest! Het kan nog wel eens wat heibel zijn met een groep meiden, maar ze wilde nu maar 3 echt goede vriendinnen uitnodigen en dat was echt top! Leuke activiteit gedaan en lekker uit eten geweest met ze. Geen gedoe, iedereen ging leuk met elkaar om en ze hebben allemaal een topmiddag gehad 🥰 volgend jaar wil ze weer zo’n klein feestje.

Ik ben blij dat de zon schijnt. Ga straks lekker een lange wandeling maken.

SerpentineHawk22

SerpentineHawk22

11-03-2023 om 08:58

Ik ook, wat een heerlijk weer! Nog steeds heel erg blij met mijn opgeruimde en overzichtelijke kledingkast! (stiekem ook wel trots op mijzelf want ik dacht lange tijd dat ik dat niet kon, goed  vouwen. Ben er echter achtergekomen dat het vooral een kwestie van oefenen is... En ophouden met die onzingedachte dat ik iets niet kan...Word ik ook wel blij van trouwens, er achter komen dat die gedachte dus niet klopt  )

Ik zit buiten in de zon in de sneeuw! Gewoon in mijn eigen achtertuin. 

9-AFA81-C9-A1-CC-40-C4-9-BAC-E02-B9-CBE0-E76.jpg

Vanmorgen gewandeld met hond in de sneeuw 
Beestje helemaal happy en gek doen en daar kan ik heel erg van genieten 
Ook blij dat het werk wat ik vanmorgen moest doen, gedaan is, moest de weg op en het was op sommige stukken behoorlijk glad 

Lollypopje

Lollypopje

11-03-2023 om 10:57 Topicstarter

Ik word er eigenlijk wel blij van dat ik moeite heb om een winkel te bedenken waar ik een minuut gratis zou mogen winkelen. Bij alles denk ik "niet nodig". Niet dat ik helemaal niks nodig heb, maar over het algemeen heb ik van alles genoeg en dat is best een fijne wetenschap 😊
Al klaag ik zeker niet over het feit dat ik de 17e en de 25e nog een paar verjaardagskadootjes krijg maar ik hou dan ook gewoon van cadeautjes en vind het altijd leuk om verrast te worden 😊
 Daar verheug ik me nu al op

en ik word echt heel erg blij van de zon na die druilerige en natte dagen

Lollypopje schreef op 11-03-2023 om 10:57:

Ik word er eigenlijk wel blij van dat ik moeite heb om een winkel te bedenken waar ik een minuut gratis zou mogen winkelen. Bij alles denk ik "niet nodig". Niet dat ik helemaal niks nodig heb, maar over het algemeen heb ik van alles genoeg en dat is best een fijne wetenschap 😊
Al klaag ik zeker niet over het feit dat ik de 17e en de 25e nog een paar verjaardagskadootjes krijg maar ik hou dan ook gewoon van cadeautjes en vind het altijd leuk om verrast te worden 😊

Dat heb ik precies zo, dat ik bij alles denk dat ik het niet echt nodig heb. Fijn om je te realiseren dat je eigenlijk alles al hebt. 

Lollypopje

Lollypopje

11-03-2023 om 11:46 Topicstarter

Saga schreef op 11-03-2023 om 11:41:

[..]

Dat heb ik precies zo, dat ik bij alles denk dat ik het niet echt nodig heb. Fijn om je te realiseren dat je eigenlijk alles al hebt.

Ja precies. Al heb ik wel een nieuwe bank nodig, maar zelfs dat komt nu pas in mij op omdat ik inmiddels gewend ben aan mijn doorgezakte bank

maar over het algemeen heb ik alles en ook niet echt de ruimte voor meer

Lollypopje schreef op 11-03-2023 om 10:57:

Herkenbaar wat je schrijft.  Ik ben super tevreden met wat ik heb en heb geen wensen op materialistisch vlak. 

Ook ik werd blij van de zon. Om goed 9 uur liepen we buiten.  Bijna 5 uur later (20 km en twee koffiestops) waren we weer thuis.  Zon en sneeuw.  Weilanden,  heide, bos, Lieverse Diep,  Lieversche Beekdal, 6 reeën, vogels.  Wat wonen we in een mooie omgeving. Tussen begin en einde wandeling zat fiks verschil in hoeveelheid sneeuw

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.