Huiskamer
Lollypopje
12-04-2022 om 14:25
Waar werd je vandaag blij van? - deel 2
Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier 
Lollypopje
08-03-2023 om 16:25
dankjulliewel. Momenteel overheerst vooral het gevoel van fijn. Weten wat mijn inkomen gaat zijn en een beetje weten waar ik aan toe ben. Het enige dat spannend blijft is hoe het reïntegratiebedrijf gaat zijn en ik hoop maar dat ze daar net zo relaxt gaan zijn als de arboarts en mijn werkgever nu. Maar daar ga ik me wel pas druk om maken als het zover is. Voor nu is al dit gedoe even klaar en daar ben ik heel blij mee😊
Ik denk dat het dubbele pas komt als ik afscheid ga nemen van mijn werk en dat het dan pas echt echt wordt.
mich_me
08-03-2023 om 17:29
wat fijn Lollypopje!
Ik wens je vast een mooi afscheid op het werk.
Hier blij van een midweek op een vakantiepark, kind knuffelt wat af met de mascotte daar
PerfumedAlpaca84
08-03-2023 om 17:56
ik ben onderweg naar huis na een hele lange, intensieve werkdag. Blij met het werk dat ik verzet heb en heel blij dat ik bijna thuis ben.
Netherfield
08-03-2023 om 18:52
We hebben sinds vandaag een gezinsapp voor afspraken, die heet Klender. Zo spreekt mijn moeder het woord kalender uit en dat is bij haar een ding die in de keuken hangt en waar ze opschrijft wanneer ze naar haar clubjes moet, huisarts, etc. Klender. Ik
toen ik het zag
Earlgreythee
08-03-2023 om 20:08
Ik werd vandaag blij van een kort, spontaan en gezellig gesprekje met een willekeurige man die ik tegenkwam in een uitgestorven bos. Het was maar 3 graden en het regende en hij zei iets als: ‘Ik had niet verwacht dat er nog iemand zo gek zou zijn als ik om nu een stukje te gaan fietsen!’ Het was zo grappig en spontaan 😄
Lollypopje
09-03-2023 om 14:38
Vandaag had ik pure chocola met vloeibare caramel 🤤🤤🤤 Ik ben echt zo dol op caramel 😍
En morgen voor het eerst in vier weken weer een Thaise massage. Nu al zoveel zin in 😍
Normaal laat ik er nooit zolang tussen zitten, maar het lukte nu even niet anders. Dus heel veel zin om weer te gaan 😊
SerpentineHawk22
09-03-2023 om 17:44
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik kan eindelijk na maanden gezeik mn examen boeken en mn thuissstudie afronden. Meteen gedaan; volgende week. (Lijkt misschien snel maar ik heb het boek nu zo vaak gelezen dat ik het ongeveer uit mn hoofd ken dus komt vast goed...)
Lollypopje
09-03-2023 om 17:45
MariaC schreef op 09-03-2023 om 17:44:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik kan eindelijk na maanden gezeik mn examen boeken en mn thuissstudie afronden. Meteen gedaan; volgende week. (Lijkt misschien snel maar ik heb het boek nu zo vaak gelezen dat ik het ongeveer uit mn hoofd ken dus komt vast goed...)
Heel veel succes alvast, maar dat gaat vast goedkomen als ik jou zo lees 
SerpentineHawk22
09-03-2023 om 21:48
Lollypopje schreef op 09-03-2023 om 17:45:
[..]
Heel veel succes alvast, maar dat gaat vast goedkomen als ik jou zo lees
Dank je! 😊
Evaluna
09-03-2023 om 22:01
Fijn MariaC!
Ik ben ook blij. De hulpverlening blijft goed achter de kinderen staan, vandaag weer goed bericht voor hun. En een boekje gevonden en gekocht over mishandeling van kinderen en hoe het brein daar op reageert, geschreven voor kinderen. Het is zo herkenbaar! Echt heel goed, ze herkennen zich er helemaal in. Voorbeelden die gewoon 1 op 1 gelijk zijn. Blij mee dus 
Fidodido
09-03-2023 om 22:55
Ik ben blij met een oud collega die me op een vacature wees die me heel goed past
Het is qua functie, zoals ik het nu lees, precies wat ik zoek en een stuk dichter bij mijn woonplaats dan mijn huidige werk.
Morgen ga ik bellen met degene die het nu doet en doorschuift naar een andere functie. Spannend vind ik dit soort dingen altijd, maar op een goede manier.
SerpentineHawk22
10-03-2023 om 17:50
Hier ook!
Ok ik ben de hele dag bezig geweest en ik heb een retestijve rug maar dan heb je ook wat; ik heb al mijn kledingkasten uitgemest, alles netjes opgevouwen en zelfs op kleur gelegd. Ik ben geloof ik een beetje doorgeslagen (als ik iets doe doe ik het goed) maar het is erg mooi en overzichtelijk geworden!
Netherfield
10-03-2023 om 18:57
Dochter heeft het heel leuk gehad op haar stage. Nu moet ze maandag weer gewoon naar school, dat vind ze een stuk minder.
Schemerlampje
10-03-2023 om 18:59
Dat zoon weer terug is van de uitwisseling met school. Hij zag er vreselijk tegenop, maar heeft het leuk gehad.